Meny

Nordea Bank omtaler og erfaringer

2,0/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Rådgivning
Dårlig
104
av 105 innen
bank
18%
anbefaler
Nordea Bank

"Førstegangs låner"

Omtale om Nordea Bank skrevet av Helene for 01.12.2017 19.46

Nordea Bank har totalt 114 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Nordea Bank?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Førstegangs låner"
3 syns denne omtalen er nyttig

Hyggelige mennesker. Behjelpelig når jeg ble lurt for penger fra utlandet. De ordnet nytt kort veldig raskt.

Bytt.no
"Førstegangs låner" skrev Helene om Nordea Bank

Har du en tilsvarende erfaring med Nordea Bank?
Gjør som Helene og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Nordea Bank du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Har tapt seg"
14 syns denne omtalen er nyttig

Da jeg først ble kunde i Nordea kunne man faktisk få personlig rådgivning og god service - selv de gangene banken måtte si nei til noe. Nå kastes man mellom såkalte rådgivere, som knapt tar en kikk på papirene dine. Forrige gang jeg snakket med dem fikk jeg beskjed av en mann på 22 at jeg måtte huske hvor mye ansvar som følger et lån. Spennende ting å si til en kvinne på 39, som er på sitt tredje hus(lån), og som aldri har vært forsinket med et eneste avdrag eller så mye som en regning. Nå er jo selvfølgelig dette basert på konkrete dårlige opplevelser, men generelt sett kan man si at det er vanskelig å vite hvem man skal kontakte med spesifikke spørsmål, og man vet aldri om den personen man kastes til er kompetent, hyggelig, eller i det hele tatt lytter. Skifter bank nå.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig service"
6 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har problemet med kodebrikken på grunn av at den er gammel, men jeg må vente lenge og ikke fått ny kodebrikke enda. Jeg må ringe kundeservice hele tiden for å få ny, men til nå jeg fått ikke nytt. Ventet på kodebrikken i ei uke nå. Så jeg bestemte meg å bytte banken.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kundebehandling"
6 syns denne omtalen er nyttig

Dårlig kundebehandling av ung førstegangs huskjøper. Trodde det var vanlig å håndhilse på folk som skal inn til møte i banken, og virke interessert i den hjelpen som kunden ønsker. Vi avslutter vel ikke ett møte for underskrift av lånepapirer med og gratulere huskjøper som gjeldsslave. 😡👎

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Digital katastrofe"
7 syns denne omtalen er nyttig

Jeg ble kunde av Nordea ifm refinansiering av boliglånet mitt og flyttet over fra DNB hvor jeg hadde vært totalkunde i 3 års tid.

Selv om servicen av kundebehandler var svært god, er min daglige interaksjon med banken gjennom deres digitale tjenester, og der skårer dessverre Nordea på bunn. Betingelsene var at jeg ble totalkunde av Nordea, noe jeg ble, men jeg må si at jeg holdt pusten i det ene året jeg har vært kunde. Nordeas digitale tjenester som nettbank og app på mobil har mye å ettertrakte.

Nå innhenter jeg tilbud fra 6 banker ifm huskjøp og -salg, og jeg må si at Nordea har vært rotete, trege og kommer med dårlig tilbud. Dette er selv om jeg har snakket med 3 forskjellige kundebehandlere. Beklager, Nordea, men dette er ikke godt nok, altså.

Nordea Bank har totalt 114 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR