Meny

OBOS-banken omtaler og erfaringer

3,1/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Rådgivning
Middels
31
av 111 innen
bank
56%
anbefaler
OBOS-banken

"Lite hyggelig kundeveileder"

Omtale om OBOS-banken skrevet av John for 18.09.2019 11.36

OBOS-banken har totalt 18 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med OBOS-banken?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Lite hyggelig kundeveileder"
5 syns denne omtalen er nyttig

Var i kontakt med Obos-banken. Får innvilget lån og har god økonomi og lønn. Kundebehandleren på telefonen kunne derimot hatt seg ett kurs. Han ble plutselig nedlatende og gav uttrykk for at han ikke "gadd" sende over finansieringsbevis allikevel når han fikk høre at jeg også hadde pratet med andre banker. Fikk ett utrolig dårlig inntrykk. Skuffet!

Bytt.no
"Lite hyggelig kundeveileder" skrev John om OBOS-banken

Har du en tilsvarende erfaring med OBOS-banken?
Gjør som John og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om OBOS-banken du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Knallbra, men ikke perfekt"
12 syns denne omtalen er nyttig

Før jeg anmelder vil jeg anbefale å se en fellesnevner på alle de dårlige anmeldelsene her. Dårlig kredittscore, får ikke lånet de ville ha, de fleste er svært gamle og mye har skjedd, samt en løk som klager på at det tar lang tid å ta ut penger av en "31+ dagerskonto"... Det heter 31 dager av en grunn. Over til anmeldelsen! Det som er bra (det meste forutsetter at man er Obos-medlem): - Moderne, oversiktlig, og kjapp nettbank. - Tilnærmet lik 100% selvbetjening. - Gratis debet/kredittkort. - Beste sparerente! Selv brukskonto har 1,10% i skrivende stund. Det som ikke er så bra: - Ikke alt som er oppdatert i mobilappen, altså ikke tilpasset mobil. Dette kan til tider være litt knot. Heldigvis gjelder det kun sider man bruker sjeldent. - Søk i transaksjoner er rett og slett søppel. Du får se transaksjoner fra de siste 30 dagene. Skal du se lenger tilbake i tid enn dette må du bruke "arkiv-funksjonen" som er helt elendig. Dette er utrolig irriterende på f.eks. buffer-konto hvor du har 1 månedlig overføring, maks 12 i året...Hvorfor pokker kan de ikke bare vise de 12 transaksjonene?!

Geertjen J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kundebehandling i.f.t. problemer med innlogging mobilbank"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har stort sett vært fornøyd med Obos banken. Idag trengtes hjelp her og nå, til å komme i min mobilbank. Totalt resultatløs. Føler meg behandlet som "En gammel kjerring". Denne gangen en mannlig kundebehandler. Har bedre erfaringer med kvinnelige kundebehandlere.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Kjempegode betingelser for OBOS-medlemmer"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg byttet til OBOS-banken fra DNB, og er kjempefornøyd. Jeg får betydelig bedre renter på både brukskonto og sparekonto, og det er enkelt å opprette konto og og flytte avtalegiro i nettbanken, som er veldig oversiktlig.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Billig bank for oss som ikke vil betale for mye"
7 syns denne omtalen er nyttig

Jeg er veldig fornøyd med OBOSbanken etter jeg skiftet fra DNB. Her er det ikke gebyrer på uttak i minibank, ikke årsavgift på kortene. Ikke minst bedre rente. Så jeg har funnet min bank. DNB er en bank for folk med mye penger i så måte.

OBOS-banken har totalt 18 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR