Meny

Resurs Bank omtaler og erfaringer

1,9/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Rådgivning
Middels
143
av 147 innen
bank
4%
anbefaler
Resurs Bank

"Spekulerer i å ikke tilby fast trekk via Avtalegiro?"

Omtale om Resurs Bank skrevet av John W. E for 13.10.2020 18:30

Resurs Bank har totalt 45 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Resurs Bank?
John W. E
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Spekulerer i å ikke tilby fast trekk via Avtalegiro?"
1 syns denne omtalen er nyttig

Elkjøp benytter ressurs bank for "xbox series x all access". Svært skuffende å finne ut at ressurs bank ikke tilbyr elementære tjenester som autogiro. Du kan sette opp fast trekk selv, men dette er for dårlig. Fatter ikke at Elkjøp fornedrer seg ved å benytte en slik leverandør av kreditt....

Bytt.no
"Spekulerer i å ikke tilby fast trekk via Avtalegiro?" skrev John W. E om Resurs Bank

Har du en tilsvarende erfaring med Resurs Bank?
Gjør som John W. E og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Resurs Bank du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Hold dere unna"
3 syns denne omtalen er nyttig

Må betale via disse gjennom en regning for byggefirma som skulle være Rentefri/24mnd For det første er det admingebyr 45k for hver betaling. Ved en forsinket betaling endrer de hele kredittforholdet og setter på 26,4% rente, uten advarsel, dette står heller ikke oppgitt i avtalen at de vil gjøre ved forsinket betaling, så det er igrunn ulovlig.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"God kundeservice og vilkår på kredittkort"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt Supreme Card Gold i en god stund, og er veldig fornøyd med dette. Tror det er det eneste kortet i Norge som gir 6 mnd rentefri delbetaling på alle kjøp. Ellers er kundeservicen meget god.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Tåpelig kundeservice."
3 syns denne omtalen er nyttig

Svindel selskap. Har foretatt kredittsjekk uten samtykke. Har bedt dem om å avslutte hva enn det nå.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Totalt useriøse"
2 syns denne omtalen er nyttig

Kjøpte en PC hos NetOnNet, og da jeg skulle betale ble jeg spurt om jeg var interessert i NetOnNet-kortet med alle de fordelene dette medførte. "Greit", svarte jeg. Dermed skulle jeg ikke betale noe der og da, men vente på faktura. Til slutt fikk jeg faktura fra banken, og betalte hele beløpet på en gang. Siden den gang har jeg fått to purrebrev med purregebyr, hvor Resurs Bank påstår at jeg ikke har betalt noe som helst. De siste dagene har jeg forsøkt å sende inn dokumentasjon på det motsatte via email, men får bare mailen i retur fordi den ikke går an å levere "grunnet oppgradering av systemene". Ante ikke at NetOnNet hadde noe som helst med Resurs Bank å gjøre. Er jeg ikke det hele tatt registrert som kunde hos dem? Det aner jeg ikke. Snakket med en ansatt hos NetOnNet, men vedkommende skjønte dessverre ingenting av saken, og foreslo bare at jeg skulle sende en mail til dem, hvilket som sagt ikke er mulig nå for tiden. Styr unna alt som har med denne "banken" å gjøre.

Resurs Bank har totalt 45 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR