Meny

Santander omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Søk nå
4,1/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Rådgivning
Bra
2
av 29 innen
kredittbank
66%
anbefaler
Santander

"Det er mit favorit kort"

Omtale om Santander skrevet av Michael W for 06.04.2022 16:59

Santander har totalt 365 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Santander?
Michael W
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Det er mit favorit kort"

Et kort der fungerer hver gang når man er i udlandet ikke noget hokus pokus eller nogle lidt gebyr Jeg kan kun anbefale det bedste til det kort appen er overblikket med en gang

Bytt.no
"Det er mit favorit kort" skrev Michael W om Santander

Har du en tilsvarende erfaring med Santander?
Gjør som Michael W og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Santander du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Fornøyd"

Jeg er fornøyd med svarene jeg fikk, og ikke var det lang ventetid. Effektivt og greit

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Rask behandling"

Bra service og rask lånebehandling. Rask svartid på telefon.

Sveinung S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
".meget skuffet over hele Santander."
2 syns denne omtalen er nyttig

Hadde et billån som jeg betalte med faktura.men fikk kreft og ble liggende i måneder på sykehus,og måtte fjerne strupen.og ble litt etter med 2 fakturaer,jeg kunne ikke snakke, ellers så ble der betalt..men da kom jeg på inkasso.tilbød meg å betale det jeg skylte,men ikke på tale.da hadde jeg vert kunde der i minst 20 år,med 2 biler båt og camping vogn samtidig.men da jeg ble syk,så ville Di ikke vise litt skjønn.dette kaller jeg får dårlig kundebehandling .

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Meget dårlig kundebehandling"

Frekk. lite samarbeidsvillig. kommer aldri til å benytte santander. Burde virkelig rydde opp med sine ansatte

Santander har totalt 365 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR