Hei! Klikk på meg hvis du trenger hjelp!

Skandiabanken omtaler og erfaringer

388 verifiserte omtaler
4,6/5
Utmerket
Kundetilfredshet
Utmerket
Kundeservice
Utmerket
Rådgivning
Utmerket
1
av 14 innen
bank
95%
anbefaler
Skandiabanken
Filtrer omtaler
323
45
9
6
5
Sorter omtaler etter
Viser av 388 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Skandiabanken?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Bank for alle"

Nettbank som fungerer. Lett meny. Full kontroll med egne konti. Savner kanskje en oppfølging av fondsrådgivere. En melding om fond som er avsluttet og en anbefaling om alternativer.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Nesten alt er bra"

God service, enkel og oversiktlig nettbank. Alt er topp bortsett for lav rente på større innskudd. Ikke konkurransedyktige her.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Enkel, raske svar, oversiktlig"

Skandiabanken er meget brukervennlig. Det er enkelt og raskt å få kontakt med kyndig veiledning på chat. Meget fornøyd. Beste bank spør du meg.

Bente M. N
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Beste banken i Norge"

Har bare positive erfaringer, siden jeg byttet til Skandiabanken. Ingen gebyrer og god og rask kundeservice. Har alltid fått rask svar på min forespørsler. Anbefales på Skandiabanken på det varmeste og til alle. Nettbanken er lett å bruke og oversiktlig.

Svein P. K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Praktisk"

Ingen ventetid. Mangler å kunne sette kontanter på kontoen, må derfor ha konto i annen bank i tillegg.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Super banken"

Alt av banktjenester dekkes av dere på en fantastisk bra måte. Og dere er meget konkurransedyktige, på alt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Lettvint og billig"

Har benyttet banken i 15-16 år. Har alltid vært fornøyd med banken. Gebyrfrihet, kundeservice og priser. Har aldri savnet at banken ikke har filialer. Gir ikke alltid de beste renter på innskudd og lån, men er ikke bvlant de dårligste heller. På den andre siden tror jeg det er den billigste bruksbanken. Har hatt både huslån og alle mine kontoer der de siste 15 år, refinansiert og endret. Alt har gått smertefritt. Liker nettbank og mobilløsningene deres svært godt.
Rett og slett en bra bank.

Ranveig H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Fornøyd"
1 syns denne omtalen er nyttig

Fornøyd med at man kan ha mange underkonti. (sparing til barnebarn). Fornøyd med høyrentekontoen. Kunne kanskje fått litt høyere rente på høyrente konto?

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Super bank på alle områder"

Kan ikke finne noe negativt med Skandiabanken. Har lønnskontoen og lån I banken sammen med min kone. Hyggelige medarbeidere gir raskt svar på spørsmål.

Terje L. W
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Enkel og grei nettbank"
1 syns denne omtalen er nyttig

Nettbank som er enkel å bruke, enkel oversikt og har enkel pålogging.
Har vært kunde siden banken åpnet i Norge. Pioneer når det gjelder gebyr og avgiftsnivå.

Kunden i fokus!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Utmerket"
1 syns denne omtalen er nyttig

Bra rentenivå, vet ikke hva som kan bli bedre. Vel, dere ga ikke lån til min datter, det kunne dere ha gjort med meg som kausjonist.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Lytter ikke til kundene"
1 syns denne omtalen er nyttig

Veldig lite kundevennlig ang. boliglån og sparing. Ble videre lovet å bli kontaktet av en kunderådgiver, men det skjedde aldri.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Vært meget fornøyd i alle årene jeg har vært kunde"

Nettbanken er lett og bruke. Oversiktlig og grei. Full oversikt til enhver tid. Lånesøknader behandles meget raskt. Burde hatt mellomfinansiering. Kunderådgiver tilgjengelig på nett nesten hele døgnet.

Jan E. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Stjernebank"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vi var snare med å bytte bank, da Skandiabanken kom på banen. Vi har kun et problem, det er at vi mottar kontanter, da må vi bruke en annen bank, for deretter å overføre.
Nå har vi alt i Skandiabanken, banken for de som har orden på seg selv og sin økonomi. Kreditkortet til Skandiabanken er blant de aller beste på markedet. Renter hver måned osv.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Veldig bra"

Til de tjenester jeg benytter banken til er Skandiabanken utmerket. De få gangene jeg må i kontakt med kundeservice fungerer dette veldig bra.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Kjempefornøyd"

Kan ordne alt på nettet, chatter når det trengs og ved en telefon ordner alt seg.
Søknad om lån går raskt - nettbanken er oversiktlig og bra!
Lurer jeg på noe - så finner jeg svarene ved å lese på hjemmesiden.
Kort sagt! Er kjempefornøyd!

Kjell A. A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Bra nettbank men!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Mye er bra med banken bortsett at den har blitt en dårlig bank for sparere. Høyrentekontoen har latterlig lav rente.
Det virker som sparere er en neglisjert gruppe.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Enklere kan det ikke bli :-)"

Fornøyd med at den fungerer kunne vært litt bedre aksjesider men skal ikke klage. Lett å kjøpe og bytte fonds.

Frank-Johnny L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"OK Bank"

Har aldri hatt problemer med banken. Tilgjengelig til alle døgnets timer og aldri kø. Koster meg ikke noe å betale regningene og mine kort kan jeg også bruke utenlands uten store gebyr.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Veldig fornøyd med den"

Jeg har ikke så mye å si.. Er bare veldig fornøyd med skandiabanken, har ikke hatt så mye hittl å gjøre.

Sussan B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Alltid fornøyd "

E så fornøyd 😊En del lurer på om jeg ikke savner personlig kontakt med banken, nei det gjør jeg ikke, får raskt svar om jeg lurer på noe, chat fungerer bra og har alltid fått god service 😊😊 Selv om jeg har hatt noen dumme og opplagte spørsmål 😊.

David R. A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Meget fornøyd kunde"

Aldri opplevd noe negativ! Kun hyggelig og hjelpsom ansatte som kan på en meget effektiv måte tilby de beste løsninger.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Trygg og grei bank"

Ingen gebyrer :) Hyggelig betjening men har ikke alltid fått den hjelpen jeg trenger.

Det er ikke alltid alternativene i nettbanken er det du er ute etter og da er det vanskelig å få hjelp.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Ryddig, oversiktlig og enkel"

Enkle interne overførsler, tilstrekkelig antall konti tilgjengelige. Kjappe og proffe på kundeservice.

Birger S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Enkelt og greit"

En nettbank som er enkel og grei å forså.
Her kan jeg opprette kontoer og gi de eget navn.

Renter godskrives hver måned.

Si hei til @Anna
Jeg vil sammenligne selskaper
Jeg vil lese omtaler om et selskap
Jeg vil skrive en omtale om et selskap