Bank

Sbanken omtaler og erfaringer

405 verifiserte omtaler
4,4/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Utmerket
Rådgivning
Bra
1
av 14 innen
bank
94%
anbefaler
Sbanken
Filtrer omtaler
333
46
10
6
10
Sorter omtaler etter
Viser av 405 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Sbanken?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Skandiabanken er best"
1 syns denne omtalen er nyttig

Alt er bra (konsept, brukergrensesnitt, kundeservice, chattefunksjon, osv.). Lånerentene er OK. Vel, sparerenten kunne vært litt bedre.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Enkel å bruke, men ikke for alle"

Jeg er egentlig veldig tilfreds med banken, helt til min kone gjrne ville opprette konto der. Det fikk hun ikke da hun ikke har norsk personnummer, bare D-nummer. Dette er for dårlig. I andre banker var hun velkommen som kunde.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Enkel og fantastisk"
1 syns denne omtalen er nyttig

Enkel og grei bank som fungerer godt for mine behov. Savner at vi som foreldre ikke kan være medlånere for våre barn. Har barn som også bruker Skandiabanken som sin hovedbank, men boliglån må de ha i annen bank da de er studenter uten fast inntekt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Billig, effektiv og rask kundebehandling"

Ved kjøp av bolig i fjor fikk jeg raskt svar og utmerket kundebehandling med små utfordringene underveis.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"En nettbank som er til for kunden. "
1 syns denne omtalen er nyttig

Har aldri opplevd noe negativt med Skandiabanken, kun et par tilfeller med innloggingsproblemer.

Men høyest på ønskelisten, er et
enkelt og lettfattelig økonomiprogram som også kan benyttes offline.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Beste banken i landet!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Alt. Bare åpning i nettbanken. Åpner med tall, og da du logger inn med dette - er det egentlig naturlig, men. bl.a. den største banken i landet har ikke forstått dette. Det gjenstår å teste banken mht. lån.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Banken fungerer veldig fint"
1 syns denne omtalen er nyttig

Alt er bra, men det kunne vært litt høyere rente på høyrentekonto. Der er det mulig å få mer hos andre banker.

Odd E. D
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Norges beste bank"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ikke mer å si
OK da, skriver noe mer: Enkelt og oversiktlig. Rentene blir tillagt konto hver måned.

Bjørn N
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Dyre transaksjoner mellom land i skandinavia"

Gebyrene har økt veldig på transaksjoner mellom land i Skandinavia. Lite rente på innskudd høyrentekonto. Blir stadig mindre attraktiv bank.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Fornøyd kunde"

Jeg er meget fornøyd nå. Har en forslag bare at banken er tilgjengelig å sende penger til utlandet fra mobiltelefon. Når man er langt unna pc-en har ikke mulighet til å sende penger osv.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Bank for alle"

Nettbank som fungerer. Lett meny. Full kontroll med egne konti. Savner kanskje en oppfølging av fondsrådgivere. En melding om fond som er avsluttet og en anbefaling om alternativer.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Nesten alt er bra"

God service, enkel og oversiktlig nettbank. Alt er topp bortsett for lav rente på større innskudd. Ikke konkurransedyktige her.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Enkel, raske svar, oversiktlig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Skandiabanken er meget brukervennlig. Det er enkelt og raskt å få kontakt med kyndig veiledning på chat. Meget fornøyd. Beste bank spør du meg.

Bente M. N
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Beste banken i Norge"

Har bare positive erfaringer, siden jeg byttet til Skandiabanken. Ingen gebyrer og god og rask kundeservice. Har alltid fått rask svar på min forespørsler. Anbefales på Skandiabanken på det varmeste og til alle. Nettbanken er lett å bruke og oversiktlig.

Svein P. K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Praktisk"

Ingen ventetid. Mangler å kunne sette kontanter på kontoen, må derfor ha konto i annen bank i tillegg.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Super banken"

Alt av banktjenester dekkes av dere på en fantastisk bra måte. Og dere er meget konkurransedyktige, på alt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Lettvint og billig"

Har benyttet banken i 15-16 år. Har alltid vært fornøyd med banken. Gebyrfrihet, kundeservice og priser. Har aldri savnet at banken ikke har filialer. Gir ikke alltid de beste renter på innskudd og lån, men er ikke bvlant de dårligste heller. På den andre siden tror jeg det er den billigste bruksbanken. Har hatt både huslån og alle mine kontoer der de siste 15 år, refinansiert og endret. Alt har gått smertefritt. Liker nettbank og mobilløsningene deres svært godt.
Rett og slett en bra bank.

Ranveig H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Fornøyd"
1 syns denne omtalen er nyttig

Fornøyd med at man kan ha mange underkonti. (sparing til barnebarn). Fornøyd med høyrentekontoen. Kunne kanskje fått litt høyere rente på høyrente konto?

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Super bank på alle områder"

Kan ikke finne noe negativt med Skandiabanken. Har lønnskontoen og lån I banken sammen med min kone. Hyggelige medarbeidere gir raskt svar på spørsmål.

Terje L. W
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Enkel og grei nettbank"
1 syns denne omtalen er nyttig

Nettbank som er enkel å bruke, enkel oversikt og har enkel pålogging.
Har vært kunde siden banken åpnet i Norge. Pioneer når det gjelder gebyr og avgiftsnivå.

Kunden i fokus!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Utmerket"
1 syns denne omtalen er nyttig

Bra rentenivå, vet ikke hva som kan bli bedre. Vel, dere ga ikke lån til min datter, det kunne dere ha gjort med meg som kausjonist.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Lytter ikke til kundene"
1 syns denne omtalen er nyttig

Veldig lite kundevennlig ang. boliglån og sparing. Ble videre lovet å bli kontaktet av en kunderådgiver, men det skjedde aldri.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Vært meget fornøyd i alle årene jeg har vært kunde"

Nettbanken er lett og bruke. Oversiktlig og grei. Full oversikt til enhver tid. Lånesøknader behandles meget raskt. Burde hatt mellomfinansiering. Kunderådgiver tilgjengelig på nett nesten hele døgnet.

Jan E. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Stjernebank"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vi var snare med å bytte bank, da Skandiabanken kom på banen. Vi har kun et problem, det er at vi mottar kontanter, da må vi bruke en annen bank, for deretter å overføre.
Nå har vi alt i Skandiabanken, banken for de som har orden på seg selv og sin økonomi. Kreditkortet til Skandiabanken er blant de aller beste på markedet. Renter hver måned osv.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Veldig bra"

Til de tjenester jeg benytter banken til er Skandiabanken utmerket. De få gangene jeg må i kontakt med kundeservice fungerer dette veldig bra.

Søk Bytt.no