Sbanken opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg var en av de aller første kundene i den gangen Skandiabanken og har hatt Sbanken helt til nå. Etter at DNB overtok er det ingen ting som fungerer som det gjorde. Nettbanken er borte. Appen har mistet flere viktige funksjoner og chat er ikke tilgjengelig pga for mange henvendelser (så den har de bare stengt!). Nå blir det bankbytte så raskt som mulig!
Hoppet glatt på når de var Skandiabanken, videre til Sbanken og har hele tiden vært strålende fornøyd. Hyggelig og proff kundeservice (på erkebergensk!), men etter Dnb's oppkjøp har de falt rett i d**s. aldri mer.
Uoversiktlig applikasjon med dårlig grensesnitt. Lang responstid hos kundeservice.
Etter over 20 år som Norges beste bank har DNB ødelagt Sbanken på noen dager. Nettbanken er borte, "erstattet" av en app med sterkt begrenset funksjonalitet. Overføringer mellom egne kontoer tar nå flere dager, SMS-meldinger fungerer ikke, og verst av alt: chat og kundeservice er stengt på grunn av "for mange kunder som prøver å kontakte oss." Dette oppkjøpet bør granskes av konkurransemyndighetene.
Teknisk feil med løsningen, ikke svar fra kunderådgivning. Løsninger blir nedgradert fra tidligere topp klasse.
Sbanken eksisterer ikke lenger, den er nå DNB. Alle mine kontoer er innlemmet i DNB. Den nye appen er uoversiktlig, og treg. Kan ikke slette kontoen, må da inn på DNB.
Fullstendig kaos får ikke overført penger ti utland blir kastet ut av app og inn på en nettside i DnB som ikke fungerer på tlf. Konto utskrift for Credit kort viser ikke valuta kurs som er brukt. Autogiro fungerer ikke. Kundeservice svarer ikke. Dem oppfører seg som» bøller»
Sbanken var helt suveren!!! Så ble de kjøpt opp av DNB. Nå leter jeg etter bank tilnærmet lik den flotte Sbanken fra før oppkjøpet. Bye, bye DNB!!
Sbanken slik den tidligere var kjent er lagt ned som selvstendig bank, men videreføres som en del av DnB, og med tilhørende funksjonalitet, brukeropplevelse og vilkår.
Rasert av DNB, og jeg gjør det jeg kan for å bytte bank, men kundeservicen er så dårlig at det er utfordrende å bytte. Jeg er tålmodig og skal komme meg bort…
Hadde konto både i DnB og Sbanken. Etter påske var jeg tvangsflyttet til DnB, til tross for at Sbanken var min hovedkontor. Ok, takk for meg. Bulder blir min ne bank for alt.
Banken er ødelagt etter oppkjøpet av DNB. Ingen nettbank, kun en dårlig app, og ikke lenger konkurransedyktig. Horribelt dårlig kundestøtte.
Sbanken har fått dårligere tjenester og er mindre tilgjengelig enn tidligere. Boliglånsrenta er firedoblet men innskuddsrenta fremdeles er 0%. NULL! Rett etter DnB fikk kjøpe Sbanken økte Sbanken sin boliglånsrente 100% mer enn de andre bankene. Dobbelt renteheving fra Sbanken der altså. I tillegg har oversikt over sparing og fond vært utilgjengelig i ukesvis! Fullstendig kollaps
Jeg har vært tidenes mest fornøyde kunde med S.banken før den ble DNB. Den nye appen er håpløst lite intuitiv og utrolig rotete. Layout med sparekonto øverst gir lite mening og det har blitt mye vanskeligere å foreta utenlandsbetalinger enn tidligere. Jeg kommer til å bytte bank så fort som mulig.
Har ødelegat alt på 22 dager Sbanken skriver: 22 år med de mest fornøyde bankkundene Norsk kundebarometer 2002–2023 2023 - 2024 kundeopplevelser = dårligste bank
Hadde konto i både DNB og Sbanken. Ved sammenslåing mistet jeg tilgang til begge appene