Sbanken opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Norges beste bank overtatt av Norges rævabank. Flytter til Himla bank med et smil om munnen. Der svarer kundeservice på under minuttet. Show it up your a.. DNB
Sbanken blir slaktet bit for bit av DnB. Nettbanken forsvinner, og kundene blir lurt trill rundt.
Har hvert stor fornøyd i mange år men skiftet. Kundeservice, renter, boliglån, mellomfinasiering, enkelhet alt er verste på dagens marked. Betalar evt gjerne mer rente og får god service men ikke hos dnb. Hvis du er fornøyd med dnb så er din personlige økonomisk sans og forventning ikke akkurat øverste hylle 😊
Løgn at de ville fortsette som før sammenslåing. En stor tabbe av Konkurransetilsynet
Absolutt ikke en bank å vurdere lengre. Kundeservice som hadde liten ventetid har du typisk 20 foran i køen på. Rammelånet er mindre fleksibelt og ikke minst kun tilgjengelig igjennom mobilapp og ikke web. Nå dessverre bare et alternativ å bytte fra og ikke til.
Skuffet etter oppkjøp av DnB. Anbefaler alle til og flytte over til KLP banken. Enkel nettbank/mobil, kan bli noe bedre. Tilbyr ApplePay, hurra! Super god kundeservice.
Har vært kunde i Sbanken i 18 år, så det er trist å se at DNB på kort tid har rasert både banken og ryktet til det som før var Norges desidert beste bank. Dagens fantastiske app og nettbank legges ned, priser og gebyrer øker, og vilkårene blir dårligere. Sjokkerende hvor lite DNB forstår seg på kundemassen de har kjøpt. Jeg ga dem en sjanse etter oppkjøpet, men de viser med all tydelighet hva de står for. Styr unna! Dette er ikke annet enn DNB i annen drakt.
Med denne kundebehandlingen er det beste nå å legge ned. Et minimum burde i alle fall være få velge selv mellom sbanken og/eller dnb.
Jeg har vært en meget fornøyd kunde i Sbanken i 21 år. Nå etter Dnb sitt oppkjøp, fjerning av nettbanken og økende priser så finner jeg meg en ny lokal og bedre bank. Det er fantastisk å lese dagens siste utspill fra Sbanken; At de lytter til kundene.... - og alt annet de endrer/innfører rettferdiggjøres gjennom tomme ord.
Etter at Dnb kjøpte opp Sbanken er det dessverre ingen grunn til å bli værende. Vi blir tvunget over til Dnbs løsninger (og gebyrer), uten at vi får informasjon annet enn gjennom media.
Har benyttet Sbanken i mange år. etter at DNB tok over, har kvalitet forsvunnet. Sparerente er ikke konkeransedyktig.
Høye priser, lang ventetid på support, lytter ikke til kundene, gammel løsning var 10/10 dessverre har de fjernet alt som var bra før.
Nettbanken er blitt vesentlig dårligere: brukergrensesntt, oversikt, hastighet - også tifen det tar for å se transaksjonene i de ulike konti. Fortviler over det hele!
Dette er andre gang i livet jeg har opplevd at en bank jeg er fornøyd med blir svelget og ødelagt av DNB - først postbanken i barneåra, og nå sbanken. ALt blir dyrere, appen (som var den største fordelen til sbanken) skal fases ut. Bytt.bytt.bytt
Som kunde siden 2008 har jeg vært veldig fornøyd med Sbanken, men etter fusjon med DNB forsvinner nå Sbanken gradvis. Jeg har sittet på gjerdet og ventet på hvordan dette skulle utvikle seg, men i og med at nettbanken forsvinner og fra i slutten av mars må man for en periode logge seg inn via DNB blir dette utslagsgivende for at jeg nå blir å bytte bank til noen som har nettbank man kan betjene fra pc. Noen burde granske Konkurranseklagenemnda sin rolle i at DNB fikk kvitte seg med konkurrenten Sbanken, dette synes som korrupsjon for allerede er forutsetningene brutt da denne fusjon ikke skulle gi Sbankens kunder dårligere tilbud. Det føles nå direkte ubehagelig å både lese og høre hele tiden at Sbanken er et konsept av DNB, den dårligste banken her i landet.
Jeg har vært i flere diskusjoner med kundeservice i DNB. Svaret er for eksempel at rente på brukskonto er noe som banken ikke tilbyr (i motsetning til hva som var Sbankens klare strategi). Det er tydelig at DNB ikke er interessert i Sbanken, kun kundene deres.