Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Veldig dårlig bank i DNB makt! DNB fjernet nettbank sida og mobilappen fungerer veldig dårlig nå. Jeg var fordnøyed før DNB tok Sbanken men det er tragisk nå. Bedriftskonto fungerer ikke, nettbanken fungerer ikke, komunikasjon men ansatter fungerer ikke. Anbefaler ikke.
Det er trist å høre at du har denne oppfatningen av oss, og at vi ikke strekker til for dine behov og ønsker. Vi ønsker selvfølgelig det beste for våre kunder, og vit at vårt kundesenter er alltid her for å hjelpe🤗
Er sååå skuffa over banken etter DNB tok over. Det var så mye lettere før. Da kunne man legge inn søknad om diverse lån og få svar med en gang uten at en trengte å ha personlig kontakt med noen i banken. Nå skal alt du søker om bli vurdert og gjennomgått med lupe før en får svar, og du må vente både 1 og 2 uker før fu får svaret. Savner virkelig det at alt var så mye enklere før DNB kom inn i bildet. DNB har dradd Sbanken tilbake 30 år i tid.
Vi har forståelse for at man ikke kan være fornøyd med alt, men vi tar dette med oss videre her hos oss, og forhåpentligvis vil dette bli bedre og enklere for våre kunder🤗 Ta kontakt med vårt kundesenter om du skulle ha andre forslag til forbedringer, vi ønsker å gjøre endringer til det bedre og i tråd med det vi vet våre kunder ønsker seg📞😎
Har hatt Sbanken i mange år og har vært strålende fornøyd med alt.Kundeservice er fantastisk og appen er utrolig bra.Har alt jeg trenger her.Var litt usikker når dem fusjonerte med Dnb hvordan ting skulle bli men det har gått veldig bra,ingenting å klage på.Vel bortsett fra at rente på sparekonto kunne vært høyere men det løste jeg ved å flytte sparepengene til en bank med høyere rente.Har ikke lån i Sbanken men ser dem gar best fastrente nå og vurderer å bytte til dem.Så får vi se hvordan det går,kanskje må jeg forandre vurderingen😅Anbefales
Tusen takk for en veldig fin tilbakemelding🤗 Det er utrolig kjekt å høre at du har vært strålende fornøyd og at du har alt du trenger her hos oss. Ta kontakt med vårt kundesenter for en uforpliktet prat, så kan vi se hva vi kan tilby📞🙌 Vi skal gjøre alt for at du skal være fornøyd med oss i fremtiden også😍
ser folk skrive elendig, jeg kommer fra SR-bank. å min opplevelse til nå er bare heilt super. bare vert kunde 2mnd men jaggu har alt gått smertefritt. Hyggelige på tlf. enkle oppgaver på nett, kundeservis forteffelig, samt samhandling med DNB er også helt sømløst , så jeg kommer nok til å flytte alt mitt ovbver til S bank og DNB
Takk for en veldig fin tilbakemelding☺️ Det er veldig kjekt å høre at du er så fornøyd med oss, og vi skal gjøre alt for at du er fornøyd i fremtiden også. Om du skulle trenge hjelp eller lurer på noe, så er det bare å slå på tråden📞🤗
"Sbanken" var utrolig bra. "Sbanken - konseptet fra DNB" er bedritent! Snakk om å gå 40 år tilbake i tid når det gjelder nettbankløsning og funksjonalitet! Logge inn, betale regninger er mer tungvindt enn hva jeg noen gang kunne forutsett at 2024 skulle innbringe.
I appen skal det være enkelt å både logge inn og betale regninger, men om du opplever utfordringer eller har forslag til forbedringer så er det bare å kontakte vårt kundesenter📞🤩 Vi blir veldig glad for alle tilbakemeldinger som vi får, for er det noe vi vil så er det å gi kundene det beste☺️
Det var en tid jeg var egen banksjef, full kontroll på økonomien igjennom innovative gode systemer. Den tiden er forbi, det samme er mitt kundeforhold i sbanken.
Vi håper den nye banken tar godt vare på deg, og du er alltid velkommen tilbake til oss🤗 Vi har all forståelse for at det ikke har vært like enkelt, og ikke alle endringer har falt i smak. Vi skal være enkle og som kunde skal man opptre som sin egen banksjef hos oss i hverdagen, og dette satser vi alt på i fremtiden også😎
Ubrukelig som bank ved bo og hyttelån. Skal være en digital bank med app men alt må sendes inn på papir! Tog 2 måneder å få finasieringsbevis som følge av at de rotet det til, sa bara at det skjer og bad ikke om unnskyld. Når jeg skulle fornye som følge av att vi ikke funnet noen leilighet å kjøpe måtte jeg igjennom prosessen igjen fikk jeg beskjed om for at den som utstedte det føn første gangen hadde sluttet. Har vært kunde i nesten 10 år men ikke lengre
Det er trist å høre at du har opplevd oss slik, og vi beklager. De aller fleste lånesøknader kan gjennomføres med BankID, akkurat som man kan forvente i 2024, men enkelte saker hvor det er oppdateringer på pantedokument, ved eksempelvis endring i eiere eller lånetakere, må dette gjøres per post. Dette er noe vi ønsker å utbedre, men her er det flere instanser involvert ved endringen, som for eksempel Statens Kartverk. Vi takker for følget og håper du mulig vil gi oss en ny sjanse i fremtiden, for du er velkommen tilbake🤗