Sbanken opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Etter flere år med klager og svar tilbake om at det jobbes med det, kommer i løpet av et halvt år osv, så har Sbanken fortsatt ikke klart å tilrettelegge for yngre barn at de kan ta i bruk Vipps. Dermed har de ingen mulighet til å sjekke saldo på kortet sitt og må ringe til foreldrene for å høre saldo. Barn kommer til å bruke enda mindre kontanter i fremtiden så det er viktig at de tidlig kan få kontroll over egen økonomi som er elektronisk. I tillegg har de får flere år siden lanser en egen minibank app for barn hvor de kan sjekke saldo, men denne er selvfølgelig kun tilgjengelig for android. Dette har de også lovet og hatt pressemeldinger på, men årene har gått og ingenting skjedd. Så det at de totalt overser at barn har behov for banktjenester tidligere nå enn før vitner om at de ikke henger med i tiden og foreldre tvinges til å bytte bank. Ellers har jeg vært fornøyd bruker av Sbanken gjennom 22 år.
Med unntak for kreditrente, som S banken i lang tid har fulgt Norges Bank, er jeg svært fornøyd med S banken. Noen andre banker har klart å gi noe (symbolsk ?) rentegodtgjørelse.
Kun litt problemer med IPS. Banskelig å bytte spareobjekter.
Dårlig kundebehandling og informasjon men nettbanken er super
Solid fondsliste utenlands inn/utbetaling så mange konti man vil ha debet og kredit kort +++ = ingenting jeg savner
Aldri noe problem, som eneste bank gir de deg tilgang til dine egne data via api, noe jeg setter stor pris på. I tillegg er det billig med fondshandel og har vært fornøyd kunde siden i snart 20 år.
Kort oppsummert: Useriøst og elendig. Opplyst påregnet ventetid for ny bedriftskonto var 2-3 måneder (lenge nok for en nystartet bedrift) Etter flere telefoner, purringer og forsinkelser, ble dette utvidet til opp mot 6 måneder. I mellomtiden må man påregne å sitte 20-30 minutter i kø hver gang, for å få snakket med en "goddag mann økseskaft" kunderådgiver, som uansett ikke kan gjøre noe fra eller til.. Fasiten ble over 7 måneder. Mottok da en mail midt i fellesferien hvor jeg måtte svare på en hel haug med nye "kjenn din kunde" spørsmål og ettersende ytterligere dokumentasjon. Dette ble så gjort uken etterpå, men dog noen dager for sent. Tilbakemeldingen som kom er da følgende: Hei, Vi kan ikke se å ha mottatt svar fra deg på våre henvendelser. Hvis du ønsker å åpne bedriftskonto hos oss i fremtiden må du registrere bedriften på nytt. Med vennlig hilsen • Avdeling for kundekontroll Etter enda ny kontakt, var oppfordringen å søke om å få bli kunde i Sbanken på nytt. Lav pris har sin pris...
Helt umulig å bruke banken til dette. Får kun prate med kundeservice og de purrer videre til saksbehandler. Selv 1 uke etter søknad var inne hos de samt purret flere ganger klarte de ikke gi oss et tilbud tidsnok. De ga falske løfter om tid og vi fikk desverre ikke kjøpt det huset vi ville ha. Så trenger du mellomfinansiering bruk en annen bank
Den kundeservicen jeg har fått her, fra det som i utgangspunktet er en nettbank, her utrolig bra. I tillegg så er nettbanken veldig brukervennlig. + at det er gebyrfritt.
Fikk kjempebra inntrykk av SBanken. De hadde en bra tilnærming og kvalitet som DNB ikke hadde. Startet derfor å bytte til SBanken. Jeg vil revurdere mitt bytte nå som DNB har annonsert oppkjøp av dem. Virker ikke som SBanken oppfattet at de var en "redning" for tidligere DNB kunder som ønsket forandring.
Jeg har vært kunde siden 2006. Aldri noe tull enkelt å orientere seg hva det koster. Har alltid vært gebyrfri. Har nesten de beste rentene på boliglån og andre lån, er ikke best på innskuddsrenter. Rask vennlig og løsningsorientert kundeservice- Totalen gjør at Sbanken er den beste banken. Ingen over ingen ved siden av! Kommer garantert å bytte bank dersom DNB slukker Sbanken. Liker ikke banker som kjøper opp en brysom konkurrent
Hvis DNB får kjøpe seg inn i banken, så vil bankforbindelsen avsluttet raskest mulig! Sparepengene går først! Avslag om salg til DNB er det klokeste banken gjør. DNB tror at de skal skumme fløten? Kundeflukten blir større de tror!!!
Dette er den beste Banken i Norge og vill være det i de neste 10årene 😁😁😁
Den beste banken på alt. Gebyrfri, bra renter, superenkel nettbank/app og alltid god og rask hjelp hos kundeservice. Vi vil beholde Sbanken, redd den fra DnB
Enkel å bruke utad, men smart og kompleks på bakrommet, som gir meg god oversikt over min økonomi. Sbanken har gode priser og betingelser for alle, uten å forhandle. Ryddig og ærlig 😀 NB: Bytter bank om Sbanken slukes av DnB!
Hjelp når du trenger det og mulighet til raskt p få barnekort, ha flere kontoer under ett navn og minimalt av gebyrer!