Sbanken opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Håpløs endring til DNB. Kan kun betale via mobil, kommer ikke gjennom på kundeservice. Får alltid bare beskjed om å ringe igjen imorgen. Gratulerer
Sbanken - totalt ødelagt av DNB. For et magaplask dette ble. Den nye appen, som skulle bli så fantastisk, mangler helt grunnleggende funksjonalitet og kræsjer i ett sett. Her blir det bankbytte.
ASK- kunder som har bestilt flytting til konkurrent av DnB, blir satt på vent i mange uker. Kunder som har fylt 18 i 2024 ble gjort umyndige i forbindelse med lansering av ny app 27. mars og er tvangsflyttet til DnB, konto for 13-17 årige. Chat stenges når det er mange som trenger hjelp til å få ryddet opp i rotet DnB har stilt i stand - slik unngår msn å motta klager. Det er nok av grunner til å gi lav score.
Dessverre så forsøker DNB bevisst nå å gi meg null grunner for å bli værende i Sbanken. Etter 20 år vil jeg da altså bytte. Anbefaler ingen denne banken lenger. Det som skjedde etter at DNB kjøpte (ulovelig) opp banken så har de totalt rasert den steg for steg. Dette er en villet handling fra en stor aktør som ikke liker konkurranse. For det å LEGGE NED nettbanken når vi skriver 2024 er rett og slett kundefiendtlig og trist. Det er så tydelig at DNB bare prøver å få kunder over på "sin plattform". Overgangen til appen ble en stor NEDTUR. Styr unna og bytt bank!
Vært kunde siden 2000. Fra å være intuitiv og brukervennlig til null oversikt... :@
Har vært kunde hos Sbanken i10-15 år og har vært godt fornøyd. I det siste har overføringer til kontoer i SBanken fungert dårlig (satt over penger fra annen bank som ikke kommer frem). Billånet ble plutselig flyttet til dnb uten at jeg fikk noe beskjed. Ny app er forferdelig. Kommer ikke gjennom hverken på chat eller telefon (chat avsluttes med info om at køen er for lang og at den derfor avsluttes). Vil bort herfra så raskt som mulig
Etter en time og fire minutter fikk jeg kontakt med en kundebehandler som kunne beklage ventetiden. Vi klarte også etter hvert å løse problemet ved å (i) slette og reinstallere appen, og (ii) gå inn på telefonens Innstillinger, Generell styring og Dato og tid og skru av og så på igjen "Automatisk dato og klokkeslett" og "Bruk 24-timersformat" (ikke spør meg om hvorfor eller hvordan, men det funket). Gir tre stjerner for denne.
Tvungen til å bruke DNB sin nettbank da de kjøpte opp SBanken. Chatten krasjer. Den nye appen har feil etter feil. Kontoinformasjon mangler etter flere dager. Nettbankens design har de hentet fra 1990-tallet. Lite bruker vennelig. Appen manger funksjoner. Men "alt blir som det var før" sa de. Yeah right.
DnB's overtakelse av SBanken har fjernet fleksibilitet og brukervennligheten som var.
Elsket Skandiabanken og Sbanken, men etter DNB sitt oppkjøp har det bare blitt verre og verre mtp nettbanken som er fjernet, dårlig kundeservice (sbanken sin kundeservice var fantastisk). Generelt sett bare trist
Min sønn på 16 år var kunde i Sbanken. Da de i påsken 2024 lanserte en ny app ble han automatisk overført til DNB fordi de plutselig ikke kunne ha kunder under 18 år i Sbanken lenger. DNB driver å sakte men sikkert dreper Sbanken. Jeg anbefaler ingen å bli kunde i Sbanken med mindre de egentlig ønsker å være kunde i DNB.
Det var en perfekt bank med topp app frem til DNB overtok og ødela den fullstendig. Alt som DNB sa ville ikke skje skjedde over tid. Ikke tilfeldig at bare DNB har en verre rating Hold deg unna!
Umulig å komme inn. Min disponent kommer ikke inn. Umulig å få kontakt med banken.
Superfornøyd helt til dnb overtok. Å så…. En nettbank uten nettbank er litt vanskelig å forholde seg til, stenger tilgjengelighet i påsken, tar bort apple pay, flytter ting over til dnb. Problemet nå er å finne en bank som er like bra som Sbanken VAR. Man er litt bortskjemt etter mange år i det systeme (som nå er borte)
Alt jeg ønsker meg er en bank der jeg kan betale regninger og overføre penger mellom kontoer. Dette fungerer ikke i Sbanken nå.
Var verdens beste og enkleste bank og app å forholde seg til frem til DnB overtok. Så endret de til en utdatert og tungvin versjon av DnB sin app. Ingenting fungerer som før og man får ikke endret noe uten å logge inn med bankid for alt. Hater den nye nettbanken på app. Veldig synd da Sbanken har vært hovedbanken min i ca.20 år, men nå er ser jeg på andre for å bytte. Det var en stor tabbe at DnB fikk overta Sbanken. Men de med minst fornøyde kunder vil selvfølgelig ta over de med mest fornøyde…