Meny

Sbanken omtaler og erfaringer

4,1/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Rådgivning
Bra
1
av 15 innen
bank
91%
anbefaler
Sbanken
Filtrer omtaler
361
54
21
14
17
Sorter omtaler etter
Viser av 467 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Sbanken?
Øystein
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Bra bank"

Her får alle lik behandling. Ligger alltid blant de beste på både innskudd og utlånsrente. Gebyrfri.

Bjørn R. O
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Min favorittbank"

Jeg har benyttet denne banken i mange år og den er og blir min hovedbank. Alt fungerer som det skal, og oppstår det et problem eller et spørsmål en sjelden gang, fungerer chatteservicen glimrende, og ikke minst raskt.

Øystein F
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Problemfritt og enkelt"

Har vært kunde siden oppstarten og Skandiabanken blir bare bedre og bedre. Den beste og enkleste nettbanken å bruke.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Billig for den vanlige mann"

Det som ikke er bra er renten for sensommeren har lite gjeld. Burde vært samme spon fe som har myr da risiko er liten!!!

Harald B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Helt suverent!"

Ingen skjulte gebyrer i hytt og vær. Her betaler du ingenting unødvendig. Genialt konsept som andre banker nå etterhvert bestreber seg på å etterligne.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Fungerer perfekt for meg"

Banken er trygg, og uten gebyrer. Muligens for streng i forhold til nye lånekunder. En venninne som var kunde fikk en bombastisk avvisning på huslån uten noen som helst behandling av saken.

Jan E. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Noe nytt, spennende"

Når Skandiabanken kom på banen var jeg rask med å bytte bank. Jeg hadde opplevd så mye med DNB at begeret var overfyllt. Plutselig kom der en bank som var ærlig, hvor du hadde full kontroll over egne konto. Du fikk renter på lønnskontoen istedet for gebyrtrekk hver måned. Renten var god, alt var enkelt.
Og slik har det fortsatt, syns bare banken blir flinkere og flinkere og enklere og enklere. Nå har jeg snart flyttet alle banktjenester over til Skandiabanken. Har kun et problem igjen, sette inn kontantoppgjør.

Vebjørn B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Banken for dagen i dag og fremtiden"

Enkelt å være kunde, gode intuitive netsider. Lett å gjøre sine oppdrag på nettet.
At de ligger i forkant når det gjelder rentebetingelser gjør heller ikke noe :-)

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Bare gode erfaringer gjennom alle år"

Enkel og grei nettbank, lett å administrere egne konti. Flott med renter hver måned på innskudd, men kunne vært noe bedre rente på høyrentekonto.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Beste bank"

Lett å forholde seg til, via chatten gis det gode råd og veiledning. Lånesøknader behandles raskt. Aldri opplevd noe negativt. Vært kunde i mange år, anbefaler til alle.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Det er veldig bra bank"

Jeg kan anbefale til noen det en veldig god bank og svært nyttig. Servicen er god og dette tar vare på kundene.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Ryddige, flinke til å følge rentenedganger"

Opplever at de er ryddige i forhold til sine kunder. Er også flinke til å følge markedsrenten og er snare til å sette ned rentene.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Veldig bra bank. Lett å få svar når en trenger det. Ingen gebyrer. Men lav rente på innskudd"

Det eneste jeg har å utsette på banken er at den såkalte høyrentekontoen har altfor lav rente iforhold til mange andre banker. Vurderer derfor å flytte sparepengene mine til annen bank og bare ha brukskontoen i Skandiabanken.

Kjetil N
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Enkel og grei bank for den som ikke har store behov"

For den uten behovet for å treffe en kunderådgiver personlig er Skandiabanken helt genial med sine gode tjenester, og oversiktelige system. Anbefales.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Enkel, billig og grei å brukka"

Enkel, billig og grei å brukka. Alt er bra. Einaste som er litt dårleg forklart er kossen du lager deg Bank id.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Alt i et bank"

Jeg er veldig godt fornøyd med alt fra brukervennlighet i nettbanken til kundeservice i Skandiabanken. Veldig bra, fortsett sånn :)

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Tilgjengelig, lett å logge inn"

Det beste er at man slipper den håpløst gammeldags BankID-appen.

Verdt å bytte ene og alene fordi det er lett å logge inn.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Enkelt og greit"
1 syns denne omtalen er nyttig

Positivt med veldig enkle og klare menyer for selvbetjening.
Savner i enkelte tilfelle mulighet til å diskutere med en saksbehandler når det gjelder f. eks refinansiering.

Per H. K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Enkel bank"

Har ikke funnet noe som er dårlig. Lettvint det aller meste. Har til og med blitt varslet ved bedrageri-forsøk slik at tap ble unngått. Kunne tenkt meg en enklere måte å få betalt flere regninger på en gang. Noe lignende som finnes i DNB.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Fornøyd med service, innvilget gunstige lån, bra rente"

Kort behandlingstid, god informasjon. Lett å ha oversikt over kontoer. Får svar på spørsmål, hva som er nødvendig, lånesøknader og tilbud lavere rente på lån.

Carl J. C
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Toppers"

Lett å komme inn og bruke Men når en skal velge hvem en skal betale til på listen kan jeg ikke dra kursov ned over for da forsvinner listen jeg må scrolle ned til rette. Hade vært lettere å kunne dra firkanten til høyre nedover. Også markere.

Gert T. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Enkelt å bruke og tjenestene er lett"

Jeg bruker den lite, men føler hver gang jeg bruker den att det har vært enkelt å bruke. Samtalene via nettet er også en fordel og jeg trives med att dere hjelper med det meste, fort og enkelt :)

Ivar O. V
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Skandiabanken er en bank du kan stole på!"

Har vært kunde siden banken ble etablert i Norge. Har bare positive opplevelser med denne nettbanken.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Oversiktlige nettsider og lett å bruke"

Enkelt å få hjelp ved behov. Det eneste negative jeg kommer på er de latterlig lave rentene på sparepengene våre :-(

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Oversiktlig"

Jeg er veldig fornøyd med Skandiabanken. Oversiktlig og enkel i bruk, og spesielt godt fornøyd med mobilapper.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR