Sbanken opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Utrolig fornøyd med kunderådgiverene. Finner gode løsninger. Og vi sparte flere 1000, - på å bytte fra sparebanken til Skandiabanken.
Alt er topp. Null bankgebyr på kort og betalinger.
Fantastisk webside. Alt er supert tilrettelagt og veldig oversiktlig. :-)
Veldig fornøyd 👌 Skiftet til skandiabanken i høst å er veldig fornøyd, billånet gikk fort og alle avtaler ble i orden og ingen gebyr på bruk av kort.
Skulle gjerne hatt billån. Men det kan vente til jeg får litt egen kapital.
Enkelt å bruke når den virker. Feil at sparerentene reduseres for å finansiere utlånsrentene, dårlig praksis.
Veldig enkelt å styre bankøkonomien selv. Har full oversikt og historikk. Lav rente på lån.
Nettbanken er brukervennlig også for oss på 75+ Spørsmål blir alltid besvart på en hyggelig måte Dette er min bank!
Meget god sørvis og hyggelige kunde behandlere og god sørvis.
Har dnb, norwegian, danske bank sine nettbanker også. SB sin er helt overlegen i bruk. Eksempel: Kontoutskrift fra 2005 er fortsatt tilgjengelig, svært lite nedetid, god info og så og si gratis i bruk.
Har vært kunde i mange år og har bare positive erfaringer.
Har egentlig ingen dårlige erfaringer med banken, tvert imot så er nettbanken moderne på en slik måte at de er en forbilde for andre banker. Jeg tenker da på at Skandiabanken er i første rekke med innovative dataløsninger og kundevennlighet.
Er det noe man stusser på i nettbanken, får man rask og god hjelp via telefon eller chateau.
Enkel i bruk og billig. Og så er det like vilkår for alle.
Alt greit, bra nettside, rask levering av forespørseler.