Meny

Sbanken omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Søk nå
3,2/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Bra
Rådgivning
Bra
17
av 117 innen
dagligbank
79%
anbefaler
Sbanken

"Nobody answer the mail for a request"

Omtale om Sbanken skrevet av Xxx for 05.10.2022 13:47

Sbanken har totalt 750 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Sbanken?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Nobody answer the mail for a request"

I sent mail to Kundeservice in Sbank to request a Bank Statement, nobody answer the mail, even not an Auto-message to tell that they have got the mail and the time expected to get an answe. It's 3 days now, no answer yet. I called Service phone, they told that they cannot do anyting on it.

Svar fra Sbanken
11.10.2022 20:00
We aim to respond to email inquiries within 24 hours. During periods with a high volume of customer enquiries, longer waiting times will be expected. When it comes to confirmations, we must receive a written inquiry about this, but we will find a solution for you if you need this as soon as possible.
Bytt.no
"Nobody answer the mail for a request" skrev Xxx om Sbanken

Har du en tilsvarende erfaring med Sbanken?
Gjør som Xxx og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Sbanken du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Erfaringer med S-banken"
2 syns denne omtalen er nyttig

Beste bank som finnes for små bedrifter. Kun positive erfaringer!!

Svar fra Sbanken
11.10.2022 21:11
Så kjekt å høre at du er fornøyd med bedriftsbanken vår! Hos oss skal det ikke koste skjorta å være bedriftskunde, og du får en enkel bank med full oversikt og smarte verktøy som hjelper deg i jobbhverdagen. Gøy at du deler denne erfaringen 🧑‍💻⭐️
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kundebehandling"
2 syns denne omtalen er nyttig

Ventetiden på telefonsupport er nå så lang at det må omtales som ikke eksisterende. En bank som ikke tar seg råd til å ansette nok kundebehandlere bør man ikke bruke.

Svar fra Sbanken
16.09.2022 08:34
Vi i Sbanken er brennende opptatt av å være der med hjelp, tips og gode råd for kundene når de trenger det. I en periode har vi hatt unormalt stor pågang på kundesenteret vårt, fordi mange trenger hjelp med aktivering av den nye BankID-appen. Vi går heldigvis mot en normalsituasjon, og gleder oss til å levere knallbra kundeservice fremover 👊 🚀
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Søppel!!!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Mobilbank hvor ting ikke fungerer! Vanskelig å bruke. Dårlig kundebehandling. Rådgivere som ikke har peiling.

Svar fra Sbanken
14.08.2022 12:13
Ris og ros er den beste hjelpen du kan gi oss i arbeidet med å bli enda bedre, så vi setter stor pris på tilbakemelding fra deg. Gjerne legg igjen en tilbakemelding på hva du synes vi kan gjøre bedre her: https://sbanken.no/om-oss/kontakt/ris-og-ros/
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Elendig kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Sbanken valgte å sperre min konto fordi jeg prøvde å bruke kortet på ftx.com. nå har kontoen vært sperret i 3 dager. har tatt kontakt med kundeservice flere ganger siden de ikke svarer på mail men går ikke an å snakke med den avdelingen som har ansvaret for å åpne kontoen igjen. de bare sier de skal sende saken videre men ingenting skjer. Styr langt unna denne banken siden det nå er DNB som styrer banken og effektene merkes godt allerede.

Svar fra Sbanken
14.08.2022 12:07
Vi beklager at du opplever at du har fått dårlig kundebehandling. Når vi stenger noen sin bankkonto så gjør vi ikke dette for å være vanskelig. Som finansforetak er vi underlagt blant annet hvitvaskingsloven, som pålegger banken rapporteringsplikt til å følge opp kundeforhold løpende, også kalt «kjenn din kunde» prinsippet (KYC). Derfor kan banken gjennomføre kundetiltak for å innhente opplysninger om for eksempel kunders bruksmønster. Opplysningene må dokumenteres skriftlig, og derfor foregår all kommunikasjon med kontrollavdelingen per e-post. Kundeservice har ingen innsikt i disse sakene.
Sbanken har totalt 750 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR