Dårlig kundebehandling og service ved flere anledninger.
Har du en tilsvarende erfaring med SpareBank 1 Østlandet?
Gjør som Nosheen S og over 60 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om SpareBank 1 Østlandet du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Veldig fornøyd med huslån, forsikring, reiseforsikring God kundebehandling. Vært kunde siden 1972 og kan ikke tenke meg å bytte. 😀
God og fin behandling av mine spørsmål. Kundevennlige behandlere og rask behandling.
Skulle åpne en vanlig konto ble plutselig så komplisert og vanskelig selvom jeg hadde bankid fra før. Ba meg å sende lønnslip og det gjorde jeg men hørte aldri fra de. Tok en hel uke .Prøvde å ringe tar nesten en helt time hver gang. Måtte tilslutt sende melding om å trekke søknaden min .orket ikke noe mer. Samme dag prøvde med på sparebank sør-øst norge ,logget meg inn på samme måte og ble jeg kunde hos de med engang. Var så overraskende anerledes og positivt. Hold dere unna SB1 østlandet.
Banken er dyr og lite villig til å gi individuell behandling. De forholder seg firkantet til generelle retningslinjer, og bryr seg særdeles lite om historikk og hvor plettfri man har vært i forhold til nedbetaling av lån og betaling av regninger gjennom hele livet. Servicen er også til tider dårlig og veldig personavhengig.