Meny
SpareBank 1 Østlandet

Båtlån fra SpareBank 1 Østlandet

Alle Båtlån
Bytt til SpareBank 1 Østlandet
Vis flere valg
JEG VIL LÅNE
KJØPESUM
NEDBETALINGSTID
DIN EGENKAPITAL
62%
LÅNETYPE
Omtaler
Eff. rente
Kost/mnd
LOfavør Båt over 7 meter inntil 65%
SpareBank 1 Østlandet
12 omtaler
6,20%
eff. rente
2 418 kr
kost/mnd
Detaljer
Les mer
LOfavør Båt under 7 meter
SpareBank 1 Østlandet
12 omtaler
6,51%
eff. rente
2 435 kr
kost/mnd
Detaljer
Les mer
LOfavør Båt over 7 meter inntil 80%
SpareBank 1 Østlandet
12 omtaler
6,77%
eff. rente
2 450 kr
kost/mnd
Detaljer
Les mer
Båt over 7 meter inntil 65%
SpareBank 1 Østlandet
12 omtaler
7,05%
eff. rente
2 465 kr
kost/mnd
Detaljer
Les mer
Båt over 7 meter inntil 80%
SpareBank 1 Østlandet
12 omtaler
7,63%
eff. rente
2 497 kr
kost/mnd
Detaljer
Les mer
LOfavør Båt over 7 meter inntil 100%
SpareBank 1 Østlandet
12 omtaler
7,82%
eff. rente
2 508 kr
kost/mnd
Detaljer
Les mer
Båt under 7 meter
SpareBank 1 Østlandet
12 omtaler
8,10%
eff. rente
2 523 kr
kost/mnd
Detaljer
Les mer
Båt over 7 meter inntil 100%
SpareBank 1 Østlandet
12 omtaler
8,68%
eff. rente
2 555 kr
kost/mnd
Detaljer
Les mer
SpareBank 1 Østlandet omtaler og erfaringer
2,7/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Rådgivning
Middels
100
av 106 innen
bank
27%
anbefaler
SpareBank 1 Østlandet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kundeservice og dårlige vilkår!"

Elendig kundeservice og dårlige vilkår! Nettbank og meldingssystem besvares ALDRI! De bruker lang tid og har sjelden vært hyggelige! Vilkårene til tross for Lo-Favør kunde, noe de heller ikke opplyser om uten at man maser, selv det hjelper lite! Rentene er til grine av til tross for langvarig kundeforhold! Skammelig rett og slett! Det eneste positive med denne banken er at nettbanken er ganske oversiktlig, selv om det stadig er "rusk i maskineriet" og man må starte på nytt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Elendig bank fra A til Å!"

Det eneste som er positivt med denne banken er at de aksepterer at kundene ikke bare de som har personnummer men d-nummer også. Ble kunde, men da jeg fikk innvilget norskt personnummer ble alt sletta fra min konto. All konto opplysning og tidligere konto utskrifter i tillegg fikk jeg ingen tilgang til min nettbank som jeg hadde på en app på mobilen. Måtte derfor ringe banken vær gang for og sjekke min saldo til jeg fikk bankid. Når jeg ringte for og få info om min saldo kunne de plutselig ikke fortelle meg om hvor mye min saldo var selvom de på toppen av det hele rådet meg og ringe dem frem til jeg ble bruker av bankid noe jeg måtte vente lenge på til slutt fikk jeg kranglet meg til oppmøte slik at jeg kunne legitimere meg for 2 gang slik at jeg ble bruker av bankid Vær gang jeg ringer banken er det bare frekke rådgivere som tar tlf snakker i ett arrogant tonefall yter dårlig service og er nedlatende mot sine kunder. Er veldig glad for og ha byttet bank. STYR UNNA

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Rentene på boliglån"

De er kjappe til å sette opp renten. Men der må du ringe å mase for å få renten ned igjen. Der går det kun i bankens favør. De er nådeløse.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Ok betingelser, elendig kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Sparebank Østlandet har greie betingelser men kundeservicen er under enhver kritikk. Her kommer de både med missledende- og feil informasjon. De bruker enhver anledning til å sørge for banken beste og lurer deg gjerne for noen ekstra kroner. Anbefales ikke!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Elendig kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har ikke konto hos SB1 per dags dato, i og med at jeg er LO medlem tenkte jeg at jeg mulig skulle ha byttet bank til dem, så jeg bestemte meg først å chatte med dem på deres side, første kunderådgiveren gir meg ikke svar og forlater chatten, andre kunderådgiver bruker åresvis på å svare, ser at mange er meget lite fornøyd når det kommer til kundeservice hos dem, noe jeg legger vekt på dersom jeg skal være kunde hos en, så langt har jeg ikke noe godt inntrykk av SB1

Kristoffer S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Får mye dårligere rente (1,5% over) en jeg skulle"

Møkka bank, styr unna. Får mye dårligere rente (1,5% over) en jeg skulle. Har lo favør. Hjalp ikke å klage.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Solid og trygg bank, men litt lite fremoverlent"
1 syns denne omtalen er nyttig

SpareBank 1 har gitt meg flere boliglån, med konkurransedyktig rente, samt alt av forsikringer. App og nettbank er OK mtp. brukervennlighet. Ønsker mer noe mer moderne løsninger. Slik som bedre oversikt over utgifter på nettbank og støtte for Apple og Google Pay. Tradisjonell og trygg bank, men noe gammeldags i innovasjon og å følge med på teknologisk utvikling.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Alt kan ikke løses på nettet - er alle rådgivere sagt opp?!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Hvor lenge skal man vente med å få svar når man for en gang skyld ringer banken - istedenfor å gjøre alle banktjenester selv? Nettbank er bra, men faktisk kan det være ok å prate med noen når det er flere spørsmål og de er litt sammensatt. De fleste kan ikke sitte å vente i 20 minutter på å få et svar når man en gang i året prøver å ringe banken/rådgiver, men heldigvis kan man jo bare bytte bank, og det er rimelig enkelt i dag.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR