Meny
SpareBank 1 Østlandet
Forbrukslån fra SpareBank 1 Østlandet
Skriv omtale
Gå til SpareBank 1 Østlandet
Vis flere valg
JEG VIL LÅNE
NEDBETALINGSTID
Omtaler
Eff. rente
Kost/mnd
SpareBank 1 Forbrukslån
SpareBank 1 Østlandet
Eksempelrente: Nominell rente 11,50%, Effektiv rente 12,30% lånebeløp 140 000 kr, nedbetalingstid 5 år, kostnad: 44 738 kr, totalt: 184 738 kr
20 omtaler
12,30%
eff. rente
3 079 kr
kost/mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Eksempelrente: Nominell rente 11,50%, Effektiv rente 12,30% lånebeløp 140 000 kr, nedbetalingstid 5 år, kostnad: 44 738 kr, totalt: 184 738 kr.
Ikke samarbeid
SpareBank 1 Refinansiering
SpareBank 1 Østlandet
Eksempelrente: Nominell rente 10,90%, Effektiv rente 12,24% lånebeløp 140 000 kr, nedbetalingstid 5 år, kostnad: 45 158 kr, totalt: 185 158 kr
20 omtaler
12,24%
eff. rente
3 086 kr
kost/mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Eksempelrente: Nominell rente 10,90%, Effektiv rente 12,24% lånebeløp 140 000 kr, nedbetalingstid 5 år, kostnad: 45 158 kr, totalt: 185 158 kr.
Ikke samarbeid
SpareBank 1 Østlandet omtaler og erfaringer
2,6/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Rådgivning
Middels
131
av 148 innen
bank
30%
anbefaler
SpareBank 1 Østlandet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Lite brukt"

Lite offensive mot sine kunder. Ønsket råd om plasseringsaltetativ til bankinnskudd

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Meget bra bank for mine saker."

Hyggelige annsatte,alltid hjelp og få,jeg har en rådgiver som er meget kompetent og hyggelig.Mer omtale er unødvendig for min del.

Marthe L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Arrogant kundeansvarlig,"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vi har nå endelig tatt steget å byttet bank til DNB etter over 15 år som kunde. De første årene hadde vi et godt samarbeid med god oppfølging hvis vi hadde noen spørsmål. De siste årene har vært sjokkerende dårlig. Da vi kontaktet vår kundeansvarlig å forteller at vi ønsker å heve boliglånet for å pusse opp, som jo er en ren investering, så møter vi en arroganse og likegyldighet som vi ikke trodde var mulig. Vi har også gjentatte ganger bedt om en oppfølging på å få en bedre rente, å der var det ingen tilbakemelding å få! Da vi kontaktet DNB for de samme spørsmålene, fikk vi en kundebehandler som virkelig tok seg tid, å hun ønsket oppriktig å hjelpe oss med det samme! Lånet vi ønsket ble godkjent og en langt bedre rente ble tilbudt med det samme! Regner med at det er mange som opplever det samme! Vi gleder oss nå til å starte med blanke ark hos DNB !

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig"

Jeg er kunde å eier 2 hus men ikke f**n om j får lån trenger ikke låne men søker om kreditkort, men fikk avslag. Å aldri om j er for seint ute med betaling. Alltid så r det avlag. Ånå går jeg til glomdalen, for å høre om det er bare jeg som blir behandlet slik.

Markus A. R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Elendig kundebehandling"
1 syns denne omtalen er nyttig

Er en 33 år gammel person med solid økonomi. Ønsker å etablere et eget AS for å videreføre min hobby i en profesjonell setting samt å kunne skille privat økonomi fra foretakets. Ble nektet å i det hele tatt opprette en konto i Sparebank 1 Østlandet, uten begrunnelse sier de: "Etter vurdering av deres søknad med grunnlag i oversendt dokumentasjon kan banken på dette tidspunkt ikke tilby produkter og tjenester. Vi anbefaler å søke om kundeforhold i finansinstitusjon hvor nøkkelpersoner i foretaket har sin primære personlig bankforbindelse eller hvor aksjekapitalen er plassert pr. i dag. " Her søkes det ikke om finansiering, men kun om muligheten til å opprette en bankkonto, jeg spør altså banken om lov til å sende DE penger, men banken nekter og sier at jeg må benytte en konkurrerende bank. Jeg er forøvrig takknemlig for at banken ber meg benytte en konkurrent, men det sier mye om banken og dens forhold til kunder at man avvises fra å bli en kunde, begrunnet med at man ikke er kunde allerede.... elendig bank

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kundebehandling og arroganse"

Utrolig nedlatende og arrogant saksbehandler som ringte fra Hamar idag. Bare rot og feilinformasjon fra man tar kontakt. Er Lofavør medlem så ønsket å bruke denne banken. Det er det slutt på, nå bytter jeg bank!!

Irene M. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig service"

Vanskelig å få tak i noen. Slik at finansieringsbevis ikke kommer i tide når man trenger det. Umulig å få tak i hus slik.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Meget bra bank ."

Meget god kundeservice , profesjonell bank. Kan trygt anbefales.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR