Har hvert kunde i Storebrand i mange år. Jeg har ikke en eneste dårlig erfaring med banken. Jeg har også alle mine forsikringer i Storebrand. Anbefaler på det sterkeste denne banken for de som ønsker å bytte bank.
Har du en tilsvarende erfaring med Storebrand Bank?
Gjør som Roy og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Storebrand Bank du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Rotete. Sen å sette ned rente. Snar å sette opp rente. Kommer med mye svada når man kommer med kommentarer angående renter. Har vært i kontakt med kundeveileder som ikke visste noe som helst av det jeg spurte om, måtte sette meg over til en annen veileder. Skal bytte bank snart.
Skuffet over at det ikke ble 0,5% rentesekning som Norges bank gjorde. Og at skal gjelde fra 30.04. Igjen tar banken fortjeneste på renteendring.
Meget fornøyd👍God Rente og Hyggelig kontakt person.
Storebrand Bank sin bankID har vært ute av drift i mer enn to uker. Svevende svar om at «de jobber med saken». Lite troverdig. Hvilken annen bank ville sperre sine kunder ute i flere uker? Og det gjelder ikke bare banktjenester; BankID brikken fungerer heller ikke til noen annen tjeneste, så innlogging på «min side» alle steder, og lesing av alle brev fra det offentlige (nå kun i Digipost for de fleste) kan vi som Storebrand kunder bare glemme. Hvordan er det mulig? Er de i det hele tatt seriøse? Gjemmer de seg bak at noen bruker bankID på mobil? Vanskelig å forstå. Alle andre banker ville med slik adferd vært på førstesida av VG for lenge siden. At de slipper unna beviser vel bare at Storebrand er en bank ingen bryr seg om og som man bør kvitte seg med snarest råd.