Rask og god service. Oppdatering underveis og stor vilje til å hjelpe!
Har du en tilsvarende erfaring med Storebrand Bank?
Gjør som Cecilie og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Storebrand Bank du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Styr unna, styr unna! Lang saksbehandlingstid. Svært dårlig kundeservice. Meldt skade på bil og har ikke hørt noe fra dem etter 3 uker, purret flere ganger og til slutt etter 2 uker sendte en takstmannen. Klaget på vurdering av takstmannen, har gått 2 måneder ikke hørt noe lyd. Gitt flere purringer uten hell.
Er svært fornøyd med Storebrand Bank,også nettbanken.Har ikke hatt noen negative opplevelser og har alltid fått god hjelp av dyktige medarbeidere.
Jeg kan ikke se hva prosentvis avkastning er på fondene mine, noe som er ganske viktig. Jeg finner heller ingen graf for utvikling av de forskjellige fondene. Mener de har hatt det før. Nettbanken bærer litt preg av at den er under endring. Fungerer litt forskjellig fra gang til gang (spesielt navigering, innlogging)
veldig fornøyd med banken, lav rente og de har god kundeservice