yA Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg opplever at Ya bank har dyktige saksbhandlere som er raske og løsningsorienterte.
Når det er problemer er det umulig å nå fram både på tlf. og mail. Jeg har sittet opptil 30 minutter for å få kundekontakt på tlf. uten å få svar. Tenk dere om før fere tar i bruk yA Bank
Alt for lite folk på kundeservice om man trenger hjelp til noe annet en å ta opp et lån. Nettsider som er tunge å finne fram på. Funksjoner som ikke virker gjør at man må ringe kundeservice og stå 1 time i kø for ting man i andre banker gjør via "nettbank"
Jeg har sendt tre kundehenvendelser (to purringer) til yA Bank med spørsmål som fortsatt ikke er besvart. En bank som ignorerer spørsmål fra kunder bør vurdere om de heller skal finne seg noe annet å gjøre. I tillegg er nettsiden deres stadig nede pga tekniske problemer. Jeg vil trolig avvikle mitt kundeforhold til yA Bank dersom de ikke skjerper seg betraktelig.
Stadig tekniske feil, elendig kundeservice, så sant man ikke skal låne penger da er de behjelpelig med engang, alt handler om å pushe på deg dyre forbrukslån, saldo stemmer ikke, sjelden man får svar på det man spør om, de kan registrere inn lavere beløp enn innbetalt, sier alltid at de beklager lang ventetid "pga mye pågang" både på epost og telefon, føler det har vært "mye pågang" i alle timers i døgnet over lang tid nå, svaret på mailen kommer fortsatt ikke. !!.STYR UNNA..!!
Jeg hadde valgt brukskonto, i stedet for høyrente konto. Jeg fikk god hjelp til å endre til riktig konto. Ya bank har en av markedets beste rente. Det hadde vært greit å kunne bytte, eller avslutte ny konto på nettsiden. Selv om det er første konto. Jeg skrev to mail rett etter at jeg hadde valgt feil. De ble ikke lest, så jeg fikk brukskonto likevel. Jeg tok kontakt over telefon. Heldigvis var det bare to i køen før meg, men måtte vente en god stund. Det hadde vært greit, hvis jeg kunne hatt oppringning fra banken som et valg.
Det var en gang jeg var fornøyd med yA Bank... De siste årene har det gradvis blitt mer elendig, og banken virker nærmest bestemt på å ville kvitte seg med kundene. Ingen app lenger... Hvorfor ikke? Dere burde jobbe med og forbedre appen, ikke fjerne den helt! Stadig tekniske feil. Meldinger om feil på det ene og andre har stått på nettsiden lenge, som om de vet at de aldri får rettet opp i problemene. Kundeservice lar også vente på seg, og det er sjelden man får noe godt svar til slutt, om man får svar i det hele tatt. yA Bank kommer ikke til å overleve stort lenger hvis de fortsetter i denne retningen... Styr langt unna!
Elendig kundeservice. Svarer ikke på det man spør om, er sure, arrogante og oser oppgitthet i andre enden. Nettbanken vises annen saldo på lån enn det kundekonsulentene oppgir, uten at de kan komme med gode forklaringer på hvorfor. Har også utført ekstra innbetalinger hvor beløp registrert inn er lavere enn innbetalt... Aldri vært borti mer useriøs og lite oversiktlig bank. Flyttet lånet tvert. Denne banken har ingen bruk for. Styr unna!
Har brukt YaBank i mange år til meg selv og en jeg er verge for, og var meget fornøyd! Banken var grei, nettbanken oversiktlig og den ga den beste renten både på brukskonto og god rente på sparing. Siden Resurs Bank overtok har det vært økende problemer. Ikke har vi fått den lovede mobilbanken. Nettbanken er forandret slik at mange punkter er uhensiktsmessige for vergeoppgaven og betydelig mindre oversiktlig for meg selv: får ikke kontoutskrifter for den jeg er verge for i nettbanken eller årsoppgave; det står ikke lenger navn på firmaet en betaling går til - bare et kontonummer; det står ikke saldo etter beløp som er inn- eller utbetalt; det har vært diverse tull med utsendelse av nye kort og pinkoder som har resultert i at kort ikke har fungert i betalingsterminaler i butikker og minibanker; nye bankkort er sendt til gammel adresse, denne skulle jo oppdateres automatisk ved flyttemelding til folkeregistret; det var en periode problemer med å foreta betalinger fra kontoen; man kommer ikke direkte i email eller chattekontakt med kundeservice fra nettsiden. Jeg har mistet tillit til banken og er i ferd med å sammenligne alternative banker for 2 kunder.
Ya Bank er ødelagt av Resurs Bank. Stadig problemer med å logge inn i banken. Omtrent umulig å få tlf.kontakt med banken. Helt utrolig at det svenskene har klart å ødelegge en flott norsk bank. Vurderer å bytte bank.
Jeg har alltid blitt behandlet på en fin måte, lett å oversiktlig å se hva du har, bare å gå inn på nettbank.
Har vært kunde på så lenge og har ikke noe problem.
YA-bank tilbyr ok innskuddsrente. Men det er alt. Etter at de ble kjøpt opp av Ressurs Bank har de endret seg dramatisk til det verre. Det er stadige tekniske problemer og ikke eksisterende begrenset kundeservice. Ikke tilbyr de app, ikke bank-ID, ikke utenlandsbetaling etc. Vært kunde hos de i over 10 år, og i disse tider med lave innskuddsrenter så betyr service og brukervennlighet mye mer. Det har de tydeligvis ikke skjønt. Her gjelder det å bruke forbrukermakten og avslutte kundeforholdet. Sjokkerende dårlig bank.
Enig med alle her om at nettbanken er tragisk! Den var mye bedre før. Oversikten borte. Funksjonaliteten dårlig. De var ledende på rente før, men ligger langt i bakevja nå. Jeg bytter bank i dag.
Forferdelig kundeservice. Er veldig lite behjelpelige med å løse problemer som har oppstått på grunn av bankens dårlige oppsett. Hvis du ber om hjelp til å løse et problem som er banken sin skyld tar det mange dager før du får hjelp. Pluss, når jeg snakket med kundeservice så får jeg hver gang samme svaret; ja vi har littegranne tekniske problemer i dag!!, de tekniske problemene har de hatt noe siden februar. Appen ble borte og den har de også sagt skal komme tilbake siden februar. I 2020 med så mange gode tekniske løsninger skal det ikke være nødt å bruke 1 år på og tilby kundene gode løsninger. Styr unna!!
Da de skiftet eiere for ca 1 år siden fikk de ny nettbank. Den er så dårlig at det er helt utrolig. Det går bl.a ikke an å se e-faktura i nettbanken. Da jeg kontaktet Ya bank sa de at jeg måtte logge inn på en annen nettbank for å se e-faktura. De har enda ikke fikset opp i feilen. Det finnes 5-10 andre graverende mangler som de heller ikke har fikset opp i etter ca 1 år. Tydelig at de har en strategi om å skremme vekk kunder. Kanskje det er som en styrt avvikling eller at de ønsker å fokusere på utlån?