Har vært kunde siden 2014, og aldri hatt noen problemer. Har tidligere vært kunde i Get og i Canal Digital, og opplevde problemer der med ustabilt nett, og lavere enn forventet hastighet. Det har aldri skjedd etter mer en seks år hos Altibox. Jeg ble sjokkert da jeg så det dårlige snittet på bedømmelsene de har fått her. Det viser hvordan det stort sett er misfornøyde kunder som legger igjen bedømmelser, mens de som er fornøyd ikke har noe behov for å oppsøke disse sidene. Jeg har vært kunde i alle de største selskapene, og Altibox er den som for meg har gitt den klart beste opplevelsen.
Har du en tilsvarende erfaring med Altibox Bredbånd?
Gjør som Tore og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Altibox Bredbånd du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Har ikke mye å klage på fiber i seg selv, den er ganske stabilt men de oppgradere til høyere hastighet uten at jeg har bedt for det og øker prisen med mer en 15% vart år. Fortsetter de slik skal jeg se meg på noe annet.
De har monopol og skrur opp prisen. Og de skrur opp hastigheten til noen som ikke trengs i ett privat hjem.
Etter oppgradering fra Altibox har det bare vært problemer med hastigheten på nettet. Spesielt ved bruk av Appletv.
Etter 3 timers "hjelp" fungerer fremdeles ikke min tv. Jeg ønsker å bytte ut "Alt i boks Bredbånd", Verre enn dette kan det ikke bli.