Meny

Altibox Bredbånd omtaler og erfaringer

2,0/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
76
av 87 innen
bredbåndsleverandør
27%
anbefaler
Altibox Bredbånd

"Stabilt men dyrt."

Omtale om Altibox Bredbånd skrevet av Filippo C for 03.10.2020 10.12

Altibox Bredbånd har totalt 157 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Altibox Bredbånd?
Filippo C
Kundetilfredshet
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Stabilt men dyrt."
1 syns denne omtalen er nyttig

Har ikke mye å klage på fiber i seg selv, den er ganske stabilt men de oppgradere til høyere hastighet uten at jeg har bedt for det og øker prisen med mer en 15% vart år. Fortsetter de slik skal jeg se meg på noe annet.

Bytt.no
"Stabilt men dyrt." skrev Filippo C om Altibox Bredbånd

Har du en tilsvarende erfaring med Altibox Bredbånd?
Gjør som Filippo C og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Altibox Bredbånd du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Jostein N
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"De har monopol, og skrur opp prisen"
3 syns denne omtalen er nyttig

De har monopol og skrur opp prisen. Og de skrur opp hastigheten til noen som ikke trengs i ett privat hjem.

Rolf H. H
Kundetilfredshet
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Tregt nett"
2 syns denne omtalen er nyttig

Etter oppgradering fra Altibox har det bare vært problemer med hastigheten på nettet. Spesielt ved bruk av Appletv.

Aase E. M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Umulig å få hjelp!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Etter 3 timers "hjelp" fungerer fremdeles ikke min tv. Jeg ønsker å bytte ut "Alt i boks Bredbånd", Verre enn dette kan det ikke bli.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Ingenting fungerer"
2 syns denne omtalen er nyttig

Byttet fra Get til Altibox. Fra 01.09.2020 så har vi begynt å bruke 4G nett i husholdningen. Vi gikk fra 100% dekning med ustabil nett til 10% dekning med perfekt nett. Hadde vært kjekt å vite at vi trengte 3 ekstra Google Nest helt fra begynnelsen av slik at vi slapp å bruke opp 4G nettet. Montøren glemte å ta med TV-dekoderen. Vi hadde vel aldri fått den med mindre jeg tok kontakt med personen som solgte oss "tilbudet". Fikk den dagen derpå (03.09.2020), men den vil jo selvfølgelig ikke kobles til siden nettet rekker ikke til TVen i stuen. Dermed blir det verken nett eller TV fra Altibox før en stund da. Nimbus Direct solgte oss Altibox-tilbudet. Ringte dem ang. tilkoblingsproblem, men han tok ikke telefonen. Han sendte derimot et tilbud til meg et par minutter etterpå som skulle sendes til en annen. Så han ignorerte rett og slett telefonen og var opptatt med sitt neste salg. Han svarte heldigvis på mail, men måtte gjennom sjefen sin først, så her ble en dag til sløst bort, og vi betaler enda mer for 4G på mobilen. Jeg kan dermed ikke skylde på Altibox enda siden tjenestene deres er enda ikke prøvd ut. Nimbus Direct derimot bryr seg bare om salg, ignorerer kunder og bryr seg bare om sitt beste. Forstår ikke hvorfor du har en telefon når du ikke tar den fra kunden? Nimbus Direct må vel tåle konsekvensen fra en småhissig kunde når vi har måttet bruke 4G nett 3+ dager samt montøren som glemte TV-dekoderen som hadde bare vært borte hvis vi ikke sa ifra. Konklusjon: Altibox: Usikker hvordan tjenesten fungerer siden vi har enda ikke klart å prøvd det ut skikkelig i løpet av 3 dager. Nimbus Direct: Dårlig kundeservice, ignorerer kunder etter salg, "glemmer" produkter og m.m. Hvis det er noen har kontakt info til Nimbus Direct si ifra her så skal jeg sende en klage til dem også.

Altibox Bredbånd har totalt 157 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR