Meny

BigBlu omtaler og erfaringer

1,9/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
78
av 87 innen
bredbåndsleverandør
18%
anbefaler
BigBlu
Filtrer omtaler
21
14
2
15
147
Sorter omtaler etter
Viser av 199 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med BigBlu?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Ustabilt. Dårlig service."
1 syns denne omtalen er nyttig

Blir en veldig forkortet utgave med overskrifter, da det ikke var plass til full faktabeskrivelse:

1: Bortforklaringer og ansvarsfraskrivelse
2: Kunnskapsløse og uerfarne
3: Logistiske amatører
4: Uforståelige kommunikasjonslinjer
5: Ustabil og lang ventetid på telefonsupport

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Dyrt og dårlig"
5 syns denne omtalen er nyttig

Ingenting er bra med breiband.no. De selger et dyrt produkt som ikke tilsvarer det de lover. Styr unna om du kan. Her vi bor har de monopol....

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Direct Connect eller tidligere breiband.no"
5 syns denne omtalen er nyttig

Skryter av fri nedlasting mellom kl 23 og 07, men vanligvis er båndbredden helt strupt fra nøyaktig kl 23.00 og til over kl 00 så i denne perioden er det er umulig å se film. Dårlig kundeservice. Gjør feil og skylder på kunden. Trege til å rydde opp.
Forblir dessverre kunde fordi det ikke er andre alternativer enn satellit... Sukk

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Tilnærmet ubrukelig sattelitt breiband"
3 syns denne omtalen er nyttig

Det er det mest ustabile produktet jeg har brukt. Tilnærmet ubrukelig. Ustabilt og hastighet ned mot 0,01 Mbps. Kundeservice er ræva selv om de nå sier de har blitt mye bedre er de ubrukelige og har en responstid for mail besvarelser på 3 uker. Jeg betaler kr 1500 pr måned, men har enda ikke oppmådd lovet hastighet i mer en kun korte perioder og aldri over flere dager. Alltid skyldes det på at parabolen må stilles inn på nytt selv om signalene er der de skal være. Styr unna dette produktet og breiband/tooway.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Helt håpløst på det meste"

Dårlig dekning og dårlig kvalitet på både service og produkt. Får ikke det jeg betaler for

Svar fra BigBlu
28.10.2020 15.04
Hei Rune,
Takk for din tilbakemeldingen.
Send oss gjerne en mail på tilbakemelding@bigblu-bb.no om det er noe vi kan hjelpe deg med. Mvh Trude i Bigblu
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Spy spy"

J#%la drittnett gjennom mer enn 10 år. Har vært et he#%ete å leve med i mange år.

Svar fra BigBlu
07.03.2020 08.38
Hei Frode,
Dette hørtes jo ikke bra ut i det hele tatt.
Kan du være snill å ringe oss på 21554000 eller sende en mail på tilbakemelding@breiband.no? Mvh Trude
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Elendig kundeservice"

Ekstrem dårlig kundeservice. Produkter fungerte kun i perioder. Anbefales ikke

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Forferdelig!"

Forferdelig!!! Under 1mbps hele tiden og vi skal ha 15mbps! kjøper du dette er du dum!

Svar fra BigBlu
11.10.2019 10.13
Hei,
Det var trist å lese. Jeg finner dessverre ikke kundenummeret ditt.
Vil du være snill å sende oss en mail på tilbakemelding@breiband.no slik at vi kan hjelpe deg. Mvh Trude i Breiband.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Altfor liten hastighet i forhold til kontrakten"

Ustabilt og tregt. Må utbedres meg tanke på hastighet.

Svar fra BigBlu
24.09.2019 12.01
Hei Per,
Takk for din tilbakemelding.
Send meg gjerne en mail på tilbakemelding@breiband.no, så kan jeg undersøke om vi har mulighet til å levere høyere hastighet til deg.
Mvh Trude i Breiband.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Forferdelig dårlig kundeservice"

Arrogant og lite hjelpsom kundeservice per telefon. Anbefaler ikke Breiband til noen.

Svar fra BigBlu
23.09.2019 14.29
Hei,
Så trist å høre, sånn skal det jo ikke være.
Vil du sende oss en mail på tilbakemelding@breiband.no men informasjon om hva som har hent?
Mvh Trude i Breiband.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Elendig"

Fungerer ikke som det skal. Elendig kundeservice. Nekter å ordne opp når de har feil.

Svar fra BigBlu
26.08.2019 15.38
Hei Thomas,

Det er synd å høre at du ikke er fornøyd med oss. Jeg finner deg ikke på navn så får dessverre ikke hjulpet deg her direkte. Hvis du sender meg en e-post til tilbakemelding@breiband.no så skal jeg hjelpe deg med det du måtte oppleve av problemer.

Mvh Håkon i Breiband.no
Kriztoff
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Godkjent"

Meget fornøyd med bredbåndet. Bør svare raskere på telefonen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Det beste der jeg bor"

Virker bra, men jeg skulle ønske meg en høyere hastighet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Styr unna"

Ekstremt mange utkoblinger, svarer ikke på gjentatte henvendelser per epost.

Jan-Erik M. K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Dålig hastighet."

Lav hastighet og altfor høy pris, og leie for betalt utstyr. Ikke godt nok.

Gøran B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Absolutt det værste av kundeservice og informering"

Stenger nettet før betalingsfristen. Får ikke faktura men bare purring på melding

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Dyrt og dårlig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Sa opp kundeforholdet, dårlig service.
Gikk over til Telenor mobilt nett.
Billigere og mer data.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Ustabilt"
1 syns denne omtalen er nyttig

Internettet detter stadig ut, og ned på lavere overføringshastighet enn hva vi betaler for.

May-Britt
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Grusom"

Kundeservicen er under enhver kritikk. De lurer deg med fine ord. Ingenting stemmer. STYR UNNA.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig linje hastighet"

Dårlig hastighet. For dyrt. Når det snør eller regner så mister jeg signaler.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Ustabilt"
1 syns denne omtalen er nyttig

Dessverre ustabilt og manglende evner til å rette hos kundeservice. Hold deg unna.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Elendig"

Funker av og til, men aldri når du faktisk trenger det.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Elendig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Elendig dekning/hastighet og elendig kundeservice.
Har byttet leverandør!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Ustabilt"
4 syns denne omtalen er nyttig

Ustabilt, ved feil går det lang tid før feil er utbedret, hastighet ikke som forespeilet

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR