Meny

BigBlu omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til BigBlu
2,0/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
77
av 88 innen
bredbåndsleverandør
18%
anbefaler
BigBlu

"Styr unna!"

Omtale om BigBlu skrevet av Pål for 18.04.2020 20:38

BigBlu har totalt 203 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med BigBlu?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Styr unna!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Dette er virkelig en bedrift som du burde styre unna! De lurer deg trill rundt og stjeler bokstavelig talt pengene dine. Du får ikke kreditert feil, når nettet er nede. De sender ikke ut fakturaene, og du får et stenge gebyr på 1000,-. Dette nekter de å kreditere, siden du da har fått en "purre" sms. Og dette er ikke det eneste som er problemet her, dette er bare noe av det. Kan du velge noe annet så gjør det. Synes synd på menneskene som sitter på kundeservice og tar i mot all den dritten de får av kunde, da det ikke er de som er problemet, men bedriften i seg selv. STYR UNNA

Svar fra BigBlu
07.05.2020 08:52
Hei, Vi krediterer for nede tid på nett. Vi sender ut faktura hver måned rundt den 10, i tillegg får man en sms med påminnelse om betaling ca 10 dager etter forfallsdato. Mvh Trude i bigblu.
Bytt.no
"Styr unna!" skrev Pål om BigBlu

Har du en tilsvarende erfaring med BigBlu?
Gjør som Pål og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om BigBlu du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Styr unna!"
5 syns denne omtalen er nyttig

Har nå hatt denne løsningen i et halvt år, og har kun hatt trøbbel hele veien, med løsning, og med kundeservice, så hadde jeg kunne gitt minus-karakter, så hadde de fått minus 5, for makan til søppel skal man virkelig lete lenge etter! Modem sier det har internett, men jeg får beskjed fra mobil/smart-boks at de har tilgang til modem, men ikke internett. Eller når de har nett, så er hastigheten så lav/ustabil at ingenting fungerer likvel. Jeg har vært nede i hastigheter på under 200kbps, så det sier litt. Dessverre så jeg ikke før nå, på en artikkel hos Tek.no, at "I de mest trafikkerte periodene vil «opplevd hastighet kunne falle ned mot 1-5 Mbps», ifølge Bigblu." - og det kan jeg virkelig skrive under på, at her er det trafikk absolutt hele tida, så da er det liten vits i å kjøpe Gull-abonnement, slik jeg gjorde, for 50Mbps kan man skyte en hvit pil etter! Jeg har skrevet litt om mine opplevelser på Bigblu's facebooksider, og de lovet å ta kontakt for å rydde opp en gang for alle - men neida... De brukte i stedet tiden på å fjerne kommentar/ratingen på facebook - det var vel mye enklere! Vel, de får ikke fjernet herfra, så jeg ser det er veldig mange andre som er like frustrerte som meg - så håper nestemann slipper å gå i Bigblu-fella! Jeg prøver nå å få tilgang til "Mine sider" for å se hva som står med liten skrift om oppsigelse, for jeg skjønner nå at hos Bigblu er det ingen hos ledelsen som føler de har noe ansvar for det de selger!

Sveinung O
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Elendig internett og like ille kundeservice"
5 syns denne omtalen er nyttig

Er i mars nå. Har ikke hatt brukbart nett siden november i fjor -do the math. Null oppdatering fra leverandør, null oppfølging generelt. Anbefales ikke -selv ikke til de som bor avsides. Kjøp heller mobilt bredbånd og lev med datatak så lenge det varer. Søppel.

Svar fra BigBlu
11.03.2020 09:43
Hei, Dette må vi finne en løsning på. Har du mulighet til å sende meg kundenummeret ditt på mail: tilbakemelding@breiband.no Mvh Trude i breiband.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Spy spy"

J#%la drittnett gjennom mer enn 10 år. Har vært et he#%ete å leve med i mange år.

Svar fra BigBlu
07.03.2020 08:38
Hei Frode, Dette hørtes jo ikke bra ut i det hele tatt. Kan du være snill å ringe oss på 21554000 eller sende en mail på tilbakemelding@breiband.no? Mvh Trude
Lollipop
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Bare lureri!"
4 syns denne omtalen er nyttig

Fungerer ikke, bare lureri. Gir deg "gratis montering" og maks fart i prøveperioden, deretter fungerer det ikke. Hjemmesiden og login/min side fungerer ikke, får ikke fulgt med på forbruk. Får ikke sett film på lørdager (eller noen som helst dag på kvelden)... Skyhøyt gebyr for å si opp + at du må montere ned parabol og sende tilbake selv hvis ikke må du betale for det som var "gratis".

Svar fra BigBlu
13.02.2020 09:16
Hei, Takk for din henvendelse. Send oss gjerne en tilbakemelding på tilbakemelding@breiband.no, slik at vi kan undersøke hva som har hendt. Mvh Trude
BigBlu har totalt 203 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR