Brdy opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Forferdelig!!! Under 1mbps hele tiden og vi skal ha 15mbps! kjøper du dette er du dum!
Hei, Det var trist å lese. Jeg finner dessverre ikke kundenummeret ditt. Vil du være snill å sende oss en mail på [email protected] slik at vi kan hjelpe deg. Mvh Trude i Breiband.no
Var uheldig og fikk dratt ut kontakt og antenne på routeren litt for sent da det begynte å tordne. Ringte kundeservice og fikk ny router i posten noen dager senere. Ikke noe problem. Har også ringt kundeservice for hjelp når nettet har vært nede (skjer SVÆRT sjelden nå, var et problem for to-tre år siden) og har fått veldig god informasjon og feilen er som regel rettet veldig fort. Var misfornøyd med Breiband før (2-3 år siden), da var det mye rot. Virker som det er andre som har overtatt firmaet? Ikke sammenlignbart med før ihvertfall. Veldig bra nå, kan anbefales!
Hei Torill, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Så bra at du er fornøyd med oss, vi gjør det vi kan hver dag for å hjelpe kundene våres. Så tilbakemeldingen din settes stor pris på. Ønsker deg en fin dag. Mvh Trude i Breiband.no
Nå har jeg endelig fått brukt mitt angrerett ved kjøp av satellittbredbånd fra dem. Det har gått 3 uker fra bestilling, og jeg har ikke fått pakken med satellitt utstyret som var sendt til meg. Det hjalp aldri å be dem om å finne ut hvor pakken er via epost, så jeg måtte bestandig ringe. Å nå dem via telefon var relativt lett, men det hjalp ikke uansett, for ingen kunne fortelle hvor pakken er i løpet av to uker, og jeg fikk heller ikke noe sporingsnummer fra dem, og ingen forklaring på hvorfor finner de det så vanskelig å samarbeide i så standardisert spørsmål som leveranse av ordre forutsettes til å være. Svarene som fulgte var stortsett usikre og ikke resultatorienterte. Til slutt har jeg fått vite at ordren var sittende på en Postnord terminal i ca 100 km fra meg i disse to ukene. Også har jeg blitt lovet at pakken ankommer min post i butikk neste dag. Det har ikke skjedd en, to og tre dager etter denne telefonsamtale. Uten at jeg ville noe videre avklaring, har jeg sagt opp avtalen. Håper at de klarer å få tilbake sitt utstyr uten å blande meg inn videre i dette. For ellers finnes det ikke lavere karakter enn 1 her.. Har aldri før skjønt at det går an å spille bort så enormt med tid med firmaets kundeservice FØR å få teste selve produktet! OBS! USERIØST FIRMA!
Hei Mikael, Takk for din tilbakemelding. Jeg fikk kollegaen min i Via Bredbånd til å søkte deg opp,men vi fant ingen Mikael i dems system. Det er derfor dessverre vanskelig å vite hvorfor du ikke fikk hjelp ved første henvendelse. Dersom en kunde ikke mottar pakken fordi den er sendt til feil postkontor er rutinen våres at vi skal sende ut nytt utstyr til kunden med en gang, jeg beklager at det ikke har blitt gjort i ditt tilfelle. Kan du være så snill å sende meg kundenummeret ditt i en mail på [email protected], slik at vi kan unngå slike situasjoner i fremtiden. Mvh Trude i Breiband.no
Ustabilt og tregt. Må utbedres meg tanke på hastighet.
Hei Per, Takk for din tilbakemelding. Send meg gjerne en mail på [email protected], så kan jeg undersøke om vi har mulighet til å levere høyere hastighet til deg. Mvh Trude i Breiband.no
Arrogant og lite hjelpsom kundeservice per telefon. Anbefaler ikke Breiband til noen.
Hei, Så trist å høre, sånn skal det jo ikke være. Vil du sende oss en mail på [email protected] men informasjon om hva som har hent? Mvh Trude i Breiband.no
Dyrt. Nett detter stadig ut og må resette hele tide. Prøvd med skrotet de leverer(må kjøpes i pakke) og dyre routere. Noe bedre med egenkjøpt router men fortsatt dagligt med problemer.. styr unna!!!
Hei, Det er synd å høre at du ikke er fornøyd med oss. Jeg finner deg ikke på navn så får dessverre ikke hjulpet deg her direkte. Hvis du sender meg en e-post til [email protected] så skal jeg se på saken din. Ønsker deg en fin dag. Mvh Trude i Breiband.no
Siste måneden har modemet vært av, på feilmelding så kan support ikke rette feil, har vært kunde i ett år og lagt god viljen til i håp om at dette skulle være ett greit produkt. Det er det virkelig ikke! Kan ikke kontakte verdens raskeste dns 1.1.1.1 dette er noe support har hatt 1 år på å fikse, svaret jeg fikk på klagen var at jeg måtte koble vekk devicer å måle hastigheten på nytt... Dette sier jo sitt om kundeservice i grunnen, modemet er bygget av dårlige komponenter slik at en kan ikke forvente det faktisk yter optimalt etter ett halvt år med bruk. Her har modemet vært på siden jeg mottok det for 10 måneder siden den siste perioden har en måttet resette modemet hver dag! Om en kontakter kundeservice så vil en bare få beskjed om at kvoten er enten oppbrukt eller at det virker som det skal. Noe det på langt nær gjør, skriftlig oppsigelse sendt denne er ikke blitt besvart slik at jeg regner med at her må jeg ta en kamp når pengene stopper. Obs obs styr unna! Samme gjelder også der en bruker bakke nettet har flere som opplever store problemer også der!
Hei, Det er synd å høre at du ikke er fornøyd med oss. Jeg finner deg ikke på navn så får dessverre ikke hjulpet deg her direkte. Hvis du sender meg en e-post til [email protected] så skal jeg få en av mine kolleger på Via Bredbånd til å hjelpe deg. Ønsker deg en fin dag. Mvh Trude i Breiband.no
Fungerer ikke som det skal. Elendig kundeservice. Nekter å ordne opp når de har feil.
Hei Thomas, Det er synd å høre at du ikke er fornøyd med oss. Jeg finner deg ikke på navn så får dessverre ikke hjulpet deg her direkte. Hvis du sender meg en e-post til [email protected] så skal jeg hjelpe deg med det du måtte oppleve av problemer. Mvh Håkon i Breiband.no
Hadde først radiobredbånd fra Breidband.no. I begynnelsen fungerte det faktisk temmelig bra. Men ble gradvis værre og værre ettersom det ble mer press på kapasiteten på den "senderen" jeg var på. Fikk tilslutt nok og ringte og klaget. Kundebehandler kikket på kartet sitt og påstod at jeg skulle ha sikt til en annen sender. Ok sa jeg, det høres rart ut. Kan dere sende en servicekar til å sjekke og evt flytte meg over på den da? "Ble da bedt om å gå opp på taket og se om jeg hadde synslinje til den aktuelle senderen. (Er mange km i luftlinje.) Det er ikke nødvendig sa jeg, for det er ikke mulig for meg å ha synslinje til den senderen du prater om. Endte opp med at jeg gjorde det allikevel, bare for å legge den død. Fikk da beskjed om at det eneste alternativet de da hadde til meg var satelittbredbånd. Det var jeg i utgangspunktet ikke spesielt intr i, men da det var eneste alternativ, så sa jeg at han fikk gi meg et godt tilbud. Det skal jeg sa han. og avsluttet samtalen. etter 15 min fikk jeg epost om at abonnementet mitt var sagt opp, og en link til prissiden for satelittbredbånd.. litt av et tilbud.. Endte stadig opp med å tegne nytt satelitt abo.. Erfaringen der var lite tilfrestillende.. men da det var eneste alternativ, holdt jeg ut en stund. Ble så tipset av en bekjent om Viasat satelittbredbånd.. burde gjort litt bedre undersøkelser før jeg byttet, for det er jo samme firma.. bare ENDA dårligere kundeservice en Breiband.no. Reklamerte med at man kunne se forbruk staus etc (som hos Breiband.no) men ikke noe av dette er tilgjengelig på Min Side. Kundeservice svarer ikke på eposter etc. STYR LANGT UNNA
Hei Kim, Dette høres ikke helt bra ut i det hele tatt. Jeg klarer ikke finne kundeforholdet ditt på navn alene så ta gjerne kontakt med meg på e-post adresse [email protected] så skal jeg få en av mine kolleger på Via Bredbånd til å hjelpe deg. Mvh Trude i Breiband.no
Måtte le da jeg nå skulle ringe kundeservice for å fortelle at nettet har vært nede i over en uke. Den automatiske svareren hakker og skurrer, får helt vondt i øra, i tillegg umulig å høre hva hun sier. "Vi er tilgjengelig mandag-fredag 08-18 og lørdag 10-14." Da jeg ringte var klokka 10:40, av det lille det gikk an å forstå hørte jeg i hvert fall "kundesenter er nå stengt". Under står det "Chat med oss" men ingen knapp eller link til chatten. Unngå Breiband til en hver pris. Jeg kommer til å bytte til mobilt bredbånd.
Hei Erik, Vi har dessverre opplevd noe feil med telefon linjene våre i det siste men dette skal være rettet opp i nå. Beklager ulempene dette medførte deg. Hvis du støter på dette problemet igjen skal det holde å trykke "1" så kommer du gjennom til oss på tross av hakkingen. Hvis du fortsatt trenger hjelp med noe er det bare å ta kontakt oss igjen! Ønsker deg en fin dag. Mvh Trude i Breiband.no
Jeg har hatt disse i form av datterselskap i et år nå. Dritten funker ikke når det regner eller når det blåser, er lite hjelp å få når du klager, bare veldig mye av at de peker fingeren tilbake på kunden. Når du betaler 639 kr mnd for et produkt forventer du et stabilt produkt, og ikke noe elendige greier. Spar dere selv for sorg og styr unna breiband.no og via-internett som er datterselskap. Løgn og bedrag i markedsføringen!
Hei Tone, Så trist å høre at du ikke er fornøyd med Via Bredbånd. Jeg får deg dessverre ikke opp i vårt system ettersom du er en Via bredbåns kunde. Vil du være snill og sende meg en mail på [email protected], så skal jeg få en av mine kolleger på Via Bredbånd til å hjelpe deg. Ønsker deg en fin dag. Mvh Trude i Breiband.no
Får ikke telefonkontakt. Det er bare skurring på tlf svarer. Ingen feil på min tlf. Siden jeg kan ring alle andre.
Hei Anita, Vi har dessverre opplevd noe feil med telefon linjene våre enkelte helgedager den siste tiden. Vi jobber med leverandøren vår for å fikse disse problemene, beklager ulempen det medfører. Hvis du støter på dette igjen skal det holde å trykke "1" så kommer du gjennom til oss på tross av hakkingen. Hvis du fortsatt trenger hjelp med noe er det bare å ta kontakt oss igjen! Mvh Håkon i Breiband.no
Meget fornøyd med bredbåndet. Bør svare raskere på telefonen.
Var veldig skeptisk pga dårlig omtale her, men tok sjansen da jeg regner med at de som er fornøyd gidder ikke anmelde her. Så da går jo snittet ned. Har hatt Nextgentel adsl i mange år (med langt linjestrekk), og dette er en stor oppgradering i mulig hastighet. Fra 8 til 20 MBA. Veldig bra, men dere kan bli raskere å svare på telefon.
Hei Erik, Takk for hyggelig tilbakemelding, godt å høre du er fornøyd med den nye bredbåndforbindelsen din! Vi jobber forøvrig alltid med å bemanne telefon og chat tilstrekkelig slik at svartiden er lav, beklager om du har opplevd å måtte vente på svar. Mvh Håkon i Breiband.no
Svakt signal Dyrt Lite hjelp hos suport Ved avsluttning måtte jeg betale for to mnd som det ikke var i bruk. Ved avsluttning fikk jeg tilbud om å beholde satelittutstyr imot å svare ?JA? da jeg svarte med kun JA ble jeg fakturert.
Hei Jan, Det er synd å høre at du ikke er fornøyd med tjenesten vår og beklager om du opplever å ikke ha fått den hjelpen du fortjener. Jeg ser du har vært i kontakt oss etter denne meldingen og fått ordnet det siste punktet, der hadde det dessverre skjedd en feil og det beklager vi på det sterkeste. Mvh Håkon i Breiband.no
Til nå er det helt ok skulle ha vært noe høyere hastighet har nå 150GB abo hos Breiband.no er ganske dyrt pr måned over kr1000.- til Viaplay,Youtube og Netflix virker ok får så hvit nok hastighet til UHD på Netflix til min UHD-HDR+ SmartTV, hører at det skal bygges Fiber men er ikke sikker om det kommer her jeg bor i Malangen, Balsfjord
Hei Birgit, Takk for hyggelig tilbakemelding, godt å høre at du er fornøyd med tjenesten vi leverer! Jeg hjelper deg gjerne se om vi har et produkt som passer bedre til ditt bruk om du ønsker, send meg en mail på [email protected] så kommer jeg tilbake til deg. Mvh Håkon i Breiband.no