Brdy opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Super service og hjelpsomme ansatte. De satte i gang en full inspeksjon på hvor problemet lå og ble i samtale med meg til problemet var løst.
Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding. Så hyggelig at du er fornøyd med oss. Ønsker deg en fin dag. Mvh Trude
Gjelder satellit for internet. Teknisk support er forferdelig. Svarer nesten ikke i telefon. Support på engelsk med et menneske som overhode ikke kan "supportspråk" - ikke strukturert, logisk, fokusert, bare tjatter. Fakturaen er blitt dobblet og jeg får ikke kontakt med firmaet. Urdårligt.
Hei, Takk for din tilbakemelding. Vi hadde kundeservicen for Viasat Internett i en periode, det har vi ikke lenger. Jeg anbefaler at du tar kontakt med Viasat Internett direkte. Ønsker deg en fin dag. Mvh Trude
Jeg har valgt å ikke bli kunde pga en uproff webside og dårlig kundeservice. Min omtale gjelder bare disse to. Jeg ser at websiden har fått et løft siden jeg sist sjekken den, men det er bare i glans. Hvorfor kan ikke viktig info bli tidlig på nett, f.eks. pris for abonnement, etableringsgebyr, hvilket utstyr blir levert, hvilket type kabel brukes, ekte hastighetsprøver (det bare sier mellom 5 og 30 mb på nett--hvis det blir bare 5 er det ikke bruktbart, men hva er forventninger til hastigheten og stabilitet?). Når en webside har ikke viktig info er det et tegn om en useriøs service. Så ringte jeg kundeservice og det var veldig uproff. De måtte sjekke og korrigere seg til å fortelle at abonnement koster 619,- for 10mb og 699,- for 20mb med 1990 i etablering. Først svarte de at etableringen inkludert installasjon, men da at det var ikke. De kunne ikke forteller om utstyret eller et reell bilde om hastighet til min adresse. Og når jeg leser denne tilbakemeldingsside ser jeg den måtte at Breiband.no svarer de som er ikke fornøyd--ingenting er dems feil... det var problemer med et eller annet. Eller de skriver at de finner ikke personen og med dette prøver å undergrave omtalen med at personen var ikke en ekte kunde. Dette er bare spinn og et godt tegn om useriøshet. Før jeg kommer så langt til å prøve internett gjennom Breiband.no så må de blir mer proff med servicen.
Hei, Takk for din tilbakemelding. Synd å høre at du har dette inntrykket. Vi beklager situasjonen du har opplevd med unøyaktig informasjon. Når det gjelder våre websider så finnes veldig mye av den informasjonen du etterspør på websiden under ofte stilte spørsmål, men ettersom du ikke fant det er det kanskje ikke lett nok å finne. Vi kommer til å lansere helt nye websider i løpet av nokså kort tid. Når det gjelder hva vi kan levere, så er det avhengig av geografi og hvilken sender man ser. Derfor har vi ikke detaljert informasjon om dette på websiden vår. Enkelte steder drifter vi et eldre nettverk der vi kan levere maksimalt 10 Mbps hastighet, mens andre steder kan vi levere 100 Mbps hastighet. Dette avhenger av hvor man bor hen, siktforhold til sender m.m. For å gi best mulig informasjon til kunder som er interessert i bredbånd tar vi derfor direkte kontakt med alle som er interessert for å avklare dekning og siktforhold før vi kan gi et konkret tilbud. Ønsker deg en fin dag. Mvh Trude
Veldig hyggelig samtale og seriøs. Ble tatt på alvor, da jeg ringte, pga useriøs internett-leverandør tidligere. Fornuftige priser og service! 👍
Hei, Takk for din tilbakemelding. Så hyggelig at du er fornøyd med oss. Ønsker deg en god helg. Mvh Trude i Breiband.no
Ekstrem dårlig kundeservice. Produkter fungerte kun i perioder. Anbefales ikke
Bor i et område hvor ingen andre enn breiband.no kan levere, men det gjør ingenting, for med breiband har jeg alltid nett, og om jeg har problemer får jeg kjempe god hjelp av kundeservice.
Hei Bjørg, Takk for din tilbakemelding. Så hyggelig at du er fornøyd med oss. Ønsker deg en fin dag. Mvh Trude
Jeg har hatt det i snart 6 mndr, vært ustabilt og langt fra det jeg har måttet betale. Fikk bindingstid på 1år men i og med endring i avtalevilkår har jeg nå mulighet til å si opp mitt abonnement... Men det skal ikke være lett! Telefonsamtaler med en eller annen engelsktalende blir brutt, veldig tilfeldig, når jeg ber om en email adresse som fungere eller når jeg skulle lese opp Mac koden på ruteren. Jeg har sendt skriftlig avslutning til alle mailer som jeg har kunnet funnet (står ikke opplyst om hvor man skal sende mail og man får ikke svart til avsender) så i og med jeg har sendt skriftlig at jeg ikke ønsker abonnement mer, så velger jeg også å stoppe å betale. Skriver dette på mobilen med 4g fra Ice (som er mye rimeligere og bedre på alle måter) siden verken pc, xbox eller mobilen får kommet seg på nett. Så kort fortalt: om du filr neglene med vinkelsliper og bruk sandpapir som håndkle; kjøp breiband. Og gjerne kontakt meg per mail.
Hei Fredrik, Takk for din tilbakemelding. Vi hadde kundeservicen for Viasat Internett i en periode, det har vi ikke lenger. Jeg anbefaler at du tar kontakt med Viasat Internett direkte. Mvh Trude