De få gangene linja fungerer som den skal så er det greit, er bare synd at linja nesten aldri er stabil. Hatt BigBlu i snart ett år og det har vært utallige telefoner for å melde i fra om problemer. Hvor mange ganger er vanskelig å vite da BigBlu ikke er interesser i å sende oss noen form for etterspurt logghistorikk. Stort sett møtes det på betjening som absolutt ikke kan jobben sin. De utrolig få gangene vi faktisk møter på noen som kan jobben sin så løses problemet som regel tvert, men disse personene sier gjerne forskjellige ting, til og med når man prater om tidligere hendelser, så man kan jo lure på hvor god loggføring det er, eller om det i det heletatt er noen loggføring. Vi har fått vite at problemet er på antennen til BigBlu, og dette er et repetativt problem, alikevel påstår de som ikke kan jobben sin at problemet er på antennen vi har på veggen hjemme, selv om vi har fått bekreftet annet. Vi var så "heldig" å bli tilbydt hele 2 uker med økonomisk refusjon. 2 uker! For nesten ett helt år med stadige tilbakevendende problemer! Når jeg svarte at dette var litt lite, så ble jeg svart med at det var bare for å være grei da de ikke refunderte med mindre det var nedetid, noe vi ikke hadde hatt. At problemene er så store at vi knapt nok får lest avisene er visst ikke et tema verdig en diskusjon. Skal du noen gang vurdere BigBlu så kan jeg fortelle deg at bare siden starten av November og ut Januar har vi vært i kontakt med de minst en gang i uka, og det har ikke vært fordi man har vært ensom og lysten på noen å prate med. Om BigBlu er klar over at de tar betalt for et defekt produkt så er de ihvertfall ikke interessert i å gjøre noe med det, og de er langt ifra interessert i å gjøre opp for seg. Kundeservicen er i de fleste tilfeller direkte elendig, kunskapsløs, og burde undersøkes om ikke krysser grensen for svindel.

Har du en tilsvarende erfaring med BigBlu?
Gjør som Thea og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om BigBlu du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Ingen opplysninger ved manglende satelittkontakt. KUNDESENTER STENGT!

Elendig,elendig og atter elendig, kundeservice helt fraværende, sendt masse mail men eneste jeg får i retur er faktura på mail, styr unna

Responsen på nettet er på nesten 1 sek og hastigheten varierer fra nesten ingen ting til litt. Du får prioritert mengde data, men det merker du ikke forskjellen på. Jeg har hele tiden kontrolert signalstyrken og den har hvert meget god hele tiden da jeg etter sterk vind har finjustert. Dette har konsekvenser for nesten alt du gjør på nett. Det er mulig å lese avis om du har god tid og det er mulig å sende mail. Sider med mye sikkerhet (nettbank ol.) kaster deg ofte ut da responstiden er for lang. Det har hendt at vi har fått sett en film uforstyrret, men ga fort opp dette på dette nettet. Nettmøter kan du bare glemme og gaming er ikke mulig. Denne løsningen er veldig mye bedre enn brevdue og postvesenet, men der stopper det desverre opp. Finnes det ingen annen mulighet så må du velge dette for å komunisere, men er det mobildekning dere du er så er det den vegen du må ta.
På hytte uten mobildekning, ble redningen satelittbredbånd fra BigBlu. Stabilt bredbånd som muliggjør bl.a. problemfri tv-strømming.og wi-fi tale. Ikke opplevd problemer.