På hytte uten mobildekning, ble redningen satelittbredbånd fra BigBlu. Stabilt bredbånd som muliggjør bl.a. problemfri tv-strømming.og wi-fi tale. Ikke opplevd problemer.
Har du en tilsvarende erfaring med BigBlu?
Gjør som Lars E. N og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om BigBlu du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Prøver å få returnert utstyr da vi ikke ønsker abonnement, men det er ikke mulig da telefon nummeret ikke er registrert som norsk. Får derfor ikke mulighet til å sende retur. Prøver å få kontakt med kunderservice men der er det ingen svar å få.

Bra: - Gunstig pris - Tilgjengelighet satelitt der andre nettløsninger ikke finnes. Dårlig: - Hastighet ikke på linje med 4G ved Sølv alternativ. - Har hatt hakkete Streaming til TV med dette altenativet (skal i følge selger være dekkende). - Betalingsløsning der en må logge seg inn på nettside for å finne faktura for så å kopiere ut faktura data er en løsning som ikke hører hjemme i 2020. Ikke nettgiro tilbyder og løsning med å legge inn belastning mot kredittkort fungerer ikke.

Løsningen fungerer kun på kveld/natt, kundeservice bruker i snitt en uke på å svare, de har absolutt ingen teknisk kompetanse, og skjønner ikke selv hva de snakker om. Dyrt, dårlig, og ikke brukbart selv om man ikke har andre alternativer engang. Krever betalt selv om tjenesten ikke fungerer, de nekter å betale tilbake for perioder det ikke har fungert. STYR UNNA!!!

Dårlig dekning og dårlig kvalitet på både service og produkt. Får ikke det jeg betaler for
