Meny

BigBlu omtaler og erfaringer

2,0/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
76
av 87 innen
bredbåndsleverandør
18%
anbefaler
BigBlu

"Dårlig kundeservice"

Omtale om BigBlu skrevet av Jonas for 26.11.2020 22:39

BigBlu har totalt 203 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med BigBlu?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Prøver å få returnert utstyr da vi ikke ønsker abonnement, men det er ikke mulig da telefon nummeret ikke er registrert som norsk. Får derfor ikke mulighet til å sende retur. Prøver å få kontakt med kunderservice men der er det ingen svar å få.

Svar fra BigBlu
02.12.2020 13:46
Hei Jonas, Takk for din tilbakemelding. Jeg mistenker at du skal ha kontakt med Via Bredbånd, det er et annet firma og de har ikke et norsk nummer. Vår telefonnummer i Bigblu er 21554000, ring oss gjerne om du er kunde hos oss slik at vi får hjulpet deg videre. Mvh Trude i Bigblu
Bytt.no
"Dårlig kundeservice" skrev Jonas om BigBlu

Har du en tilsvarende erfaring med BigBlu?
Gjør som Jonas og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om BigBlu du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Tregt og dårlig betalingsløsning"

Bra: - Gunstig pris - Tilgjengelighet satelitt der andre nettløsninger ikke finnes. Dårlig: - Hastighet ikke på linje med 4G ved Sølv alternativ. - Har hatt hakkete Streaming til TV med dette altenativet (skal i følge selger være dekkende). - Betalingsløsning der en må logge seg inn på nettside for å finne faktura for så å kopiere ut faktura data er en løsning som ikke hører hjemme i 2020. Ikke nettgiro tilbyder og løsning med å legge inn belastning mot kredittkort fungerer ikke.

Svar fra BigBlu
23.11.2020 08:27
Hei Geir, Takk for din tilbakemelding. Ta gjerne kontakt med oss på tilbakemelding@bigblu-bb.no, slik at vi kan undersøke hvorfor nettet ditt er hakkete når du streamer. Vi sender faktura per mail hver måned, vi jobber med å få på plass efaktura. Til efaktura er på plass, kan du gjerne legge inn et fast trekk i nettbanken din( bruk det siste kidnummeret). Ønsker deg en fin dag. Mvh Trude i Bigblu
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Helt håpløst selskap!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Løsningen fungerer kun på kveld/natt, kundeservice bruker i snitt en uke på å svare, de har absolutt ingen teknisk kompetanse, og skjønner ikke selv hva de snakker om. Dyrt, dårlig, og ikke brukbart selv om man ikke har andre alternativer engang. Krever betalt selv om tjenesten ikke fungerer, de nekter å betale tilbake for perioder det ikke har fungert. STYR UNNA!!!

Svar fra BigBlu
24.11.2020 08:32
Hei Pål, Takk for din tilbakemelding. Send oss gjerne en mail på support@bigblu-bb.no, slik at vi kan undersøke hva som har skjedd. Ønsker deg en fin dag. Mvh Trude i Bigblu
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Helt håpløst på det meste"

Dårlig dekning og dårlig kvalitet på både service og produkt. Får ikke det jeg betaler for

Svar fra BigBlu
28.10.2020 15:04
Hei Rune, Takk for din tilbakemeldingen. Send oss gjerne en mail på tilbakemelding@bigblu-bb.no om det er noe vi kan hjelpe deg med. Mvh Trude i Bigblu
Hallvard
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Ikke tilfredstillende"

- Hastigheten på nettet svarer ikke til det som er forespeilet - Streaming kan ikke gjøres med tilfredstillende resultat - Selv innlogging, f.eks bank id, kan være problematisk pga forsinkelsen - Kundeservice er vanskelig å komme i kontakt med - Kommer du i kontakt med kunderservice viser de ingen interesse i å løse problemer - Du kan ikke forvente at kunderservice har logg på dine henvendelser

BigBlu har totalt 203 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR