Det lønner seg å sammenligne

"Breiband.no fungerer ikke"

Omtale av Breiband.no skrevet av Kay

Breiband.no har totalt 19 omtaler på Bytt.no.
Skriv omtale Vis alle 19 omtaler
Gå til toppen av siden
Hva synes du om
Breiband.no?
skriv omtale
FILTRER
Sammendrag
SORTER
Relevans
Du er helt anonym
Ferdig på 1-2-3
Hjelp andre
Start din omtale av Breiband.no
Hva synes du?
"Breiband.no fungerer ikke"
detaljer
Tilfredshet
1 / 5
4 synes denne omtalen er nyttig
Kundeservice
2 / 5
Kay
HAR BYTTET SELSKAP

Ble oppringt av en telefonselger som ville selge meg breiband.no abonnement. Jeg var ikke veldig imponert over bredbåndet jeg hadde, så jeg ga det en sjanse. Etter kort tid fikk jeg en eske fra Breiband.no til selvmontering. Bruksanvisningen var horibel og inneholdt flere feil, men ved hjelp av servicetelefonen fikk jeg montert det som det skulle være, og fikk signaler fra ei antenne i nærheten. Likevel kom jeg aldri på nett. De på servicetelefonen var hyggelige, men til tross for råd og veiledning så virket ikke systemet.
Etter 14 dager fram og tilbake ga jeg opp og sendte alt materiale tilbake.
Fikk inntrykk av at breiband.no var et noe useriøst og amatørmessig firma. Anbefales absolutt ikke!

4 synes denne omtalen er nyttig
Les hva andre mener om Breiband.no
Jakob
Kundeservice
1 / 5
Opplevd hastighet
1 / 5
VURDERER Å BYTTE SELSKAP
"Aldri rett hastighet, mye nedetid, ingen evne til å levere"
detaljer
Tilfredshet
1 / 5
2 synes denne omtalen er nyttig
Kundeservice
1 / 5
Opplevd hastighet
1 / 5
Jakob
VURDERER Å BYTTE SELSKAP
Omtalen omhandler

Har vært kunde siden oppstarten, og det første året funker alt smertefritt. De siste 2-3 åra har vært preget av feilmeldinger, nedetid, for lav hastighet og myyyye frustrasjon. Anbefaler ikke tjenesten til noen, med mindre det er som for meg, at man ikke har noen alternativer.
Kundeservice er et kapittel for seg, deres vanlige svar når man melder feil er; alle våre systemer fungerer som de skal, men du sitter der å får knapt åpnet en mail.
Tragisk selskap som burde fått en real smekk. Styr unna for enhver pris!

2 synes denne omtalen er nyttig
1 SVAR PÅ DENNE OMTALEN
Øystein
29.07.2016 23:49
2 synes dette svaret var nyttig
Det breiband sliter med er at de har for få som kan dems eget system. Får du pratet med en som kan systemet så fikser han det på få minutter. Problemet er at hvis du får inn bra signal fra flere sendere. Så må du be om og bli låst mot den som det er minst brukere mot. Hvis ikke så er det tilfeldig hvilken du blir koblet opp mot. Dette er årsaken. I tillegg til at de har for lav hastighet opp til senderen. Det blir for mange mot samme sender. Hver gang jeg har problemer så ber jeg dem sjekke dette. De har sakt til meg at de må gjøre dette med alle brukere og fordele dem utover på flere sendere. I tillegg driver de og få til en ordning med telenor med økt fiber hastighet opp til senderene.
2 synes dette svaret var nyttig
Leikunde
Kundeservice
1 / 5
Opplevd hastighet
2 / 5
VURDERER Å BYTTE SELSKAP
"Stadige kapasitetsproblemer og ustabiliteter"
detaljer
Tilfredshet
1 / 5
Kundeservice
1 / 5
Opplevd hastighet
2 / 5
Leikunde
VURDERER Å BYTTE SELSKAP

Styr unna hvis du har andre muligheter.
Selve teknologien fungerer bra med god ping osv når ting er i orden. Problemet er at det er ofte ustabilitet og kapasitetsproblemer på kveldstid og i helger. Lange rettetider, lang ventetid på svar på supportmail (har vært oppe i 1,5 måneder på svar) Selv ved store feil "kjenner" ikke support til problemet og du må gjennom samme mølla med testing hver gang det er problemer.
Tilbyr kun lave hastigheter til en altfor høy pris.

Pøl
Kundeservice
1 / 5
Opplevd hastighet
1 / 5
VURDERER Å BYTTE SELSKAP
"Et utdatert teknologi-produkt som noen dessverre må kjøpe"
detaljer
Tilfredshet
1 / 5
2 synes denne omtalen er nyttig
Kundeservice
1 / 5
Opplevd hastighet
1 / 5
Pøl
VURDERER Å BYTTE SELSKAP
Omtalen omhandler

Tja, hva er bra med dette firmaet. Ikke godt å si. De er flinke å sende fakturaer? De er rett og slett ubrukelige og burde ikke ha eksistert.
De selger jo noe som ikke fungerer? Det er jo frekt!!

2 synes denne omtalen er nyttig
Morten
Kundeservice
1 / 5
Opplevd hastighet
3 / 5
VURDERER Å BYTTE SELSKAP
"Ustabilt. Dårlig service."
detaljer
Tilfredshet
2 / 5
1 synes denne omtalen er nyttig
Kundeservice
1 / 5
Opplevd hastighet
3 / 5
Morten
VURDERER Å BYTTE SELSKAP

Blir en veldig forkortet utgave med overskrifter, da det ikke var plass til full faktabeskrivelse:

1: Bortforklaringer og ansvarsfraskrivelse
2: Kunnskapsløse og uerfarne
3: Logistiske amatører
4: Uforståelige kommunikasjonslinjer
5: Ustabil og lang ventetid på telefonsupport

1 synes denne omtalen er nyttig
Det finnes flere omtaler av Breiband.no.
Vis omtaler
SKRIV OMTALE
Del dine erfaringer med andre - si hva du mener om Breiband.no
Skriv omtale
UTFORSK BREDBÅNDSLEVERANDØRER
Utforsk 10 andre bredbåndsleverandører og del dine erfaringer
Alle bredbåndsleverandører
UTFORSK BRANSJER
Vurder og oppdag andre gode bredbåndsleverandører innen personlig økonomi.
Alle bransjer