Meny

BigBlu omtaler og erfaringer

2,0/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
76
av 87 innen
bredbåndsleverandør
18%
anbefaler
BigBlu

"Bra nett og hyggelig kundeservice"

Omtale om BigBlu skrevet av Else for 06.08.2020 13:50

BigBlu har totalt 203 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med BigBlu?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Bra nett og hyggelig kundeservice"

Veldig fornøyd med bigblu, nette er stabilt og det beste vil kan få her vi bor. Får raskt svar hos kundeservice og de er veldig hyggelig. Mvh Else

Svar fra BigBlu
07.08.2020 08:38
Hei Else, Takk for hyggelig tilbakemeldingen, det setter vi pris på. Ønsker deg en fin dag. Mvh Trude i bigblu
Bytt.no
"Bra nett og hyggelig kundeservice" skrev Else om BigBlu

Har du en tilsvarende erfaring med BigBlu?
Gjør som Else og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om BigBlu du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Gina M. L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Elendig kundeservice, elendig produkt"
2 syns denne omtalen er nyttig

Unngå for all del Bigblu (tidligere Breiband.no). Er så mye trøbbel, dårlig nett etc, og kundeservice tar en aldri seriøst og gjør ikke noe med problemene. Man blir ikke trodd, de påstår hver gang at det må være noe galt med utstyret vårt og de ser ikke noe problem. Men ender alltid med at de må gjøre noe etter mye klaging, så blir det litt bedre en liten stund. Bare tull, og langt fra verdt en eneste krone.

Svar fra BigBlu
06.08.2020 15:20
Hei Gina, Takk for din tilbakemelding. Dette var ikke bra. Send meg gjerne en mail på tilbakemelding@bigblu-bb.no, så skal vi se på saken din. Mvh Trude hos bigblu
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Veldig fornøyd"
1 syns denne omtalen er nyttig

Kundeservice svarer fort og jeg har ikke hatt noen problemer hverken med oppkobling eller fart. Her fungerer det utmerket.

Svar fra BigBlu
06.08.2020 15:20
Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding. Mvh Trude i bigblu
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Virkelig ikke bra"
2 syns denne omtalen er nyttig

Hvis du har mulighet, styr unna. Er du heldig så fungerer det en stund. Det er når det oppstår problemer det er kjørt. De har ingen forståelse for at problemene sitter i nettet deres. Det er typisk at i perioder når flere er på og bruker nett, så blir det så godt som ubrukelig. Gjerne på kveld etter jobb, eller i helgene. Når man klager, så tar det flere dager før man får svar på en eventuell epost, og da skylder man på ruter osv. man har hjemme, ikke på eget utstyr. Når man klager så kjører de en linjetest, selvfølgelig i firmaets åpningstid, som er når alle er på jobb, og utrolig nok så måler linja helt som den skal. Nå har det vist seg at det opp gjennom årene vi har hatt dette, hver gang har skyldtes feil hos nextnet/breiband/bigblu. De må snart ta inn over seg at de leverer en råtten tjeneste på grensen til svindel. De er årsaken til at hele bygda her har jobbet lenge med å få lagt skikkelig fiberbredbånd, som faktisk er billigere enn ågerprisene bigblu opererer med. For dette er noen de prøver å skjule. Det er umulig å finne noen oversikt på nettsidene deres hva det faktisk koster. De har også avgifter for alt mellom himmel og jord. Til sammenligning så koster 10/2mbit hos bigblu 739kr inkl.mva. Fiber koster for oss med 500/500mbit 1099kr inkl. TV-pakke. Det er helt latterlig. Jeg forstår heller ikke at de kan kalle tjenester som 30/10 for trådløst fiber, og at det i det heletatt er lov å markedsføre produktet slik. Det mangler minst en null. Hvis du kan, styr unna!! Tregt, ustabilt og vanskelig kundeservice!

Morten M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Elendig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ble lovet et produkt som skulle egne seg fint til å strømme film å serier. Har enda ikke klart dette. Dessuten er det ikke prisgunstig, ikke god service da du må til og med logge deg inn på deres egen og elendige kundeside for å få faktura, du får ikke engang varsel om at fakturaen ligger der. Styr unna. Farta på nettet kan sammenlignes med ei sneile på tur.

Svar fra BigBlu
14.07.2020 14:01
Hei Morten, Takk for din tilbakemelding. Send oss gjerne en mail på tilbakemelding@bigblu-bb.no, slik at vi kan se på nettet ditt? Når det gjelder faktura blir de sendt på e-post, ettersom en del av våre kunder mottar denne i søppelboksen, har vi akkurat endret rutinene slik at vi sender ut sms når vi fakturerer kunder. Mvh Trude i bigblu
BigBlu har totalt 203 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR