Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
GlobalConnect
1.7
210 verifiserte omtaler

GlobalConnect omtaler og erfaringer

Nøytral trend

GlobalConnect opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

1.7
Dårlig
210 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#82
Forferdelig
GlobalConnect er rangert
#82 av 83 bredbåndsleverandører
11%
Dårlig
11% anbefaler GlobalConnect
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 210 omtaler om GlobalConnect

FILTRER OMTALER
15
7
11
21
156
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om GlobalConnect
GlobalConnect har 210 verifiserte omtaler på Bytt.no

Bestilte 2.5gbit fiber ...

Omtale av  Morten D

Da installerings folka, kom og dro ... trodde jeg at NÅ skulle alt vær i orden .. men nope ... jeg fikk 1gbit linje ... og det tok dem 6 mdr... før jeg endelig fikk det jeg hadde bestillt/betalt for ....riktig nok ... refunderte de 2 av månedene .... men det vil alikevel si at jeg betalte for 4... men men kan vel ikke si at det .. er helt bra

Svar fra GlobalConnect
17.07.2023 08:23

Hei, dette hørtes ikke helt riktig ut nei. Mulig vi har kompensert for det som er betalt for mye, og kun da tatt betalt for 1000. Men dette er vanskelig og sjekke konkret uten og vite priser for ditt område. Hvis du ønsker en videre forklaring, evt at vi retter opp hvis vi har gjort feil. Kan du ta kontakt med oss på chat/kontaktskjema på hjemmesiden vår så sjekker vi opp i dette. https://www.globalconnect.no/privat/kundeservice Vennlig hilsen Preben | GlobalConnect Privat

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med GlobalConnect?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Styr unna GlobalConnedt

Omtale av  Torbjørn

- Bestilte i juli 2021 - Diverse utsettelser på prosjektet - I oktober 2022 ga jeg beskjed om hvor fiberkabelen måtte graves ned pga andre gravearbeider på tomt. - I november 2022 ble merket opp på bakken av GlobalConnects gravere hvor kablene skulle graves ned. - Kablen ble rullet ut på rett sted. - Kabelen ble ALLIKEVEL gravd ned på FEIL STED!!! - Og kabelen lå hele 2 cm under bakken. Ingen seriøse aktører legger en fiberkabel 2 cm under bakken der det er biltrafikk!!! - Våre gravere gravde over kabelen i desember 2022 - I januar 2023 tok dere ansvar for feilen og skulle rette opp. - SIDEN HAR INGEN TING SKJEDD PÅ ET HALVT ÅR!!! - Umulig å komme gjennom på telefon. - Jeg har gitt opp, ikke kom med standardsvaret "TRENGER MER OPPLYSNINGER, vennlingst ring oss". NEI, jeg får ikke ringt dere, for dere svarer ikke!!! Hold dere langt unna dette useriøse firmaet!

Svar fra GlobalConnect
17.07.2023 08:20

Hei Torbjørn, jeg får ikke sjekket opp i saken med kun et fornavn her. Men hvis du ikke når oss på telefon har vi både epost og chat tilgjengelig. Begge deler ligger på hjemmesiden vår. Her kan du og laste opp bilder hvis du anser dette som passende, høres jo ut som noe har stoppet opp her. Men det får jeg dessverre ikke sjekket her. https://www.globalconnect.no/privat/kundeservice Vennlig hilsen Preben | GlobalConnect Privat

Skjer ingen ting

Omtale av  Torbjørn

Ble lovet bredbånd høsten 2022, men siste beskjed i juli 2023 er at det ikke kommer til å skje noe inneværende år. Det er heller ikke mulig å få kansellert avtalen uten kostnad. Et godt råd: Ligg unna Global Connect!

Svar fra GlobalConnect
12.07.2023 08:17

Hei Torbjørn. Først vil jeg bare beklage for opplevelsen du har hatt. Her ønsker vi å sjekke hva som har skjedd. Det er derfor fint om du kan ta kontakt med oss på telefon 38990100 eller chat via vår hjemmeside side Vennlig hilsen Vilde | GlobalConnect Privat

Bra service, stabilt nett og nytt utstyr. Alt til en billig penge.

Omtale av  Inge

Brukt Globalconnect i ca 1 år. Hvert problem fritt for min del etter jeg byttet fra Telenor. Har mye bedre dekning på wifi med det nye wifi 6 utstyret jeg har blitt tilsendt. Absolutt å anbefale.

Svar fra GlobalConnect
12.07.2023 08:15

Hei Inge. Takk for din fine tilbakemelding. Vi er glade for at du er fornøyd med tjensten og servicen vår. Vennlig hilsen Vilde | GlobalConnect Privat

Tjenesten er ikke levert som opplyst ved dørsalg.

Omtale av  Tl

Ingen god opplevelse som ny kunde. Ubrukelig vare da den er uforutsigbar og ustabil. Vanskelig å komme i kontakt med kundesenter på tlf og ikke svar på henv på chat.

Svar fra GlobalConnect
12.07.2023 08:14

Hei TI Først vil jeg bare beklage for opplevelsen du har hatt med oss. Her ønsker vi å sjekke hva som har skjedd og finne en løsning på problemene du opplever. Her har vi behov for at du tar direkte kontakt med oss slik at vi får gjennomført et feilsøk med deg. for å gjennomøfre feiløsket må ddu være hjemme og i nærheten av utstyret. Det er derfor fint om du tar kontakt på telefon 38990100 eller på chat via vår hjemmeside når du er hjemme. Vi er oppe til kl 21.00 Vennlig hilsen Vilde | GlobalConnect Privat

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Dårlig hastighet og ustabilt.

Omtale av  Daniel J

Rask oppretting av internettavtale. Ustabilt internett. Spesielt etter kl23.

Svar fra GlobalConnect
06.07.2023 21:06

Hei, Jeg ønsker at du kontakter oss slik at vi kan sjekke opp i dette problemet for deg. Vennlig Hilsen Feda | GlobalConnect Privat

MYE fakturarot fra GlobalConnect, Homenett, Riverty

Omtale av  Tine

Firma med mange navn. Kabler som ble lovet å være i bakken, henger i lufta og er til tider svært ustabilt ved vind. Særdeles mye rot og trusler om stenging av anlegg til flere av våre bygg pga deres eget fakturarot. Alle fakturaer er betalt i henhold til avtale via vårt regnskapskontor. Feil i epostadresse og ventetid på flere timer på telefon, selv med viderekobling fra Gothia som forsøker å få svar fra dem også. Når man endelig kommer igjennom så blir linjen brutt? de legger på? legger de på. Dette har skjedd oss flere ganger så må man ringe opp igjen. Da dette nå er tredje gang vi må bruke flere timer på å få rettet opp feil hos dem ved feil i faktura, er vel eneste utvei å få satt opp ny leverandør. Hvor går grensen for at man skal kunne sende motfaktura til slike firma for tapt arbeidstid?

Svar fra GlobalConnect
06.07.2023 21:06

Hei, Først og fremst vil jeg beklage for opplevelsen du har hatt med oss. Det har vært en del ventetid hos oss i det siste, men når du kommer frem så skal vi hjelpe deg med det du trenger hjelp til. Gjerne kontakt oss igjen for nå har mye av trafikken gått ned. Vennlig Hilsen Feda | GlobalConnect Privat

GlobalConnect har 210 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til GlobalConnect mener

GlobalConnect

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR