Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
GlobalConnect
1.7
210 verifiserte omtaler

GlobalConnect omtaler og erfaringer

Nøytral trend

GlobalConnect opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

1.7
Dårlig
210 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#82
Forferdelig
GlobalConnect er rangert
#82 av 83 bredbåndsleverandører
11%
Dårlig
11% anbefaler GlobalConnect
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 210 omtaler om GlobalConnect

FILTRER OMTALER
15
7
11
21
156
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om GlobalConnect
GlobalConnect har 210 verifiserte omtaler på Bytt.no

STYR unna Globalconnect

Omtale av  Heidi J

STYR UNNA Klarer ikke å levere produkt til avtalt tid. Kontrakt tegnet i desember, firmaet klarer likevel ikke å levere utstyr tidsnok til oppkobling 01.02.24. Kundeservice er vanskelig å få tak i, og ikke til hjelp. STYR UNNA

Svar fra GlobalConnect
02.02.2024 21:16

Hei Heidi. Først vil jeg beklage for opplevelsen du har hatt med oss. Dessverre er det slik at forsinkelser kan oppstå men vi gjør det vi kan for at det ikke skjer. Jeg er dessverre ikke kjent med din sak men ønsker gjerne å sjekke opp i dette slik at vi kan finne en løsning på dette. Det er derfor fint om du kan ta kontakt med oss direkte på tlf 38990100 eller chat via vår hjemmeside. Vennlig hilsen Vilde | GlobalConnect Privat

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med GlobalConnect?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Dårlig nett og kundebehandling

Omtale av  Morten

Utrulig dårlig nett og kundebehandling. Hatt 1 kontakt med de som har vært veldig bra, med en som bekreftet at vi har altfor dårlig nett og skulle sjekke videre, var veldig hjelpsom og hyggelig. Neste jeg snakket med sier at nettet er dårlig hos meg, ikke fra de, og det er pga PS5 og andre forstyrrelser... spurte om vi virkelig ikke kunne spille med nett fra de, og da syntes han jeg var ufin. Han var tydelig irritert og ville helst ikke snakke med meg. Måtte spørre flere ganger om hvor mye han ser at de leverer til oss, fikk til slutt svar og det var 1000, selv om vi fremdeles ikke har bra nett. For få dager siden sa en annen hos de at vi fikk bare 2-300 inn til oss, så det stemmer ikke. De leverer også 2,4ghz og 5 ghz på samme linje og 2,4ghz skaper forstyrrelser. De vil bi skal bruke 5ghz men det er umulig for vi kan ikke velge. Ikke greit! Slitsomt å må forholde seg til. Blir faktisk lurt!

Svar fra GlobalConnect
30.01.2024 15:09

Hei, Først og fremst vil jeg beklage opplevelsen du har hatt med oss. Jeg har dessverre ikke innsyn i saken din, men vi ønsker selvfølgelig å hjelpe deg med problemene du har opplevd. Gjerne kontakt oss på chat eller 38 990 100 slik at vi kan få sett på dette og finne en løsning sammen. Vennlig Hilsen Sebastian | GlobalConnect

Tja, ikke noe å rope hurra for.

Omtale av  Katarina

Vanskelig å nå kundeservice. Lover en ting, så følger ikke opp.

Svar fra GlobalConnect
29.01.2024 21:23

Hei, Først og fremst vil jeg beklage for den dårlige opplevelsen du har hatt hos oss. Nå har ikke jeg innsyn i denne saken spesifikkt men ønsker sefølgelig at vi skal følge opp og gjøre det vi lover. Når det gjelder ventetid så har det vært mye kø i dag grunnet større feil i flere områder som har generert en del trafikk. Ønsker du kontakter oss slik at vi kan hjelpe deg med det du skulle trenge. Vennlig Hilsen Feda | GlobalConnect

Anbefales IKKE, uryddig og informasjons mangel

Omtale av  Arne

Useriøst selskap. Foretar lovstridige endringer på løpende avtale med binding, svarer ikke når jeg klager på dette selv om jeg viser til lovhjemmel, og slutter å svare. Arrogante og kunnskapsløse medarbeidere krever du skal bekrefte tjenester som ikke inneholder noen link til/eller abonnementsvilkår, men sier at du må bare "stole på dem" for det er "sånn det er". Har ikke fått varsel om de siste faktura, noe de ikke svarer på hvorfor ved henvendelse. Har hatt en chat gående i 1 time nå, uten at noen kan/vil svare.

Svar fra GlobalConnect
26.01.2024 19:36

Hei, Nå har jeg ikke direkte innsyn i hva dette gjelder og kan heller ikke undersøke saken din da jeg ikke har tilstrekkelig informasjon. Jeg anbefaler at du enten sender mail eller kontakter oss på telefon slik at vi kan hjelpe deg. Vennlig Hilsen Feda | GlobalConnect

Ikke fornøyd

Omtale av  Ingrid

Opplevd dårlig kundeservice hver gang vi har vært i kontakt med de, de har høye priser og har tidligere satt opp prisen uten å varsle.

Svar fra GlobalConnect
22.01.2024 20:59

Hei Ingrid Beklager å høre din opplevelse her med vår kundeservice slik skal det ikke være Har dessverre ikke innsikt i saken din direkte, men gjerne kontakt oss på chat eller 38 990 100 slik at vi kan få sett på dette og finne en løsning sammen Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Hva enn du gjør - velg noen andre!

Omtale av  Cato O. B

Jeg fikk et kanontilbud på 1000/1000-linje. Stilte krav om nytt utstyr som skulle være godt nok til å levere det som en del av avtalen, "alt OK" sa de! Jeg måtte bruke 15-20 timer av livet mitt i telefonkø, for å selv sørge for at utstyret skulle bli levert tidsnok. Når avtalen startet opp, 10 uker etter at jeg inngikk den, hadde jeg enda ikke fått utstyret. Ingen internett, nada niks. Alle løfter de kom med om at ting "selvfølgelig var på plass" innen fristen var tomme ord. Når internettet omsider kom på plass, er det et ufattelig dårlig produkt. Ustabilt som faen, og ofte nedetid. Ulidelig lange ventetider i telefonkø med verdens jævligste musikk for å få feilsøket noe som helst. Etter 5 uker drift døde hjemmesentralen helt, og de bestemte seg da for å bruke 5 dager på å rette opp i feilen - selv om jeg ble LOVET på det aller helligste samme dag som jeg meldte inn problemet at det skulle gjøres senest innen 1-2 dager. Fikk også bekreftet av lokale montører at de har tid, men at Global Connect valgte å ikke legge det inn som en hastesak, slik de hadde lovet meg. Når jeg brukte halve dagen derpå til å forklare Global Connect at, jo, montørene har tid, mente de at dette ikke stemte, og at det ikke finnes hastesaker. Det ble dråpen for meg, og jeg har nå gått i dialog med brukerklagenemda for å få avtalen gjort ugyldig. Har du lyst å bruke 10-15 timer i telefonkø for å i det hele tatt få tilgang på produktet du kjøpt, og senere daglig restarte hjemmesentralen 2-3 ganger, og forholde deg til en kundesupport som lyver/gir tomme løfter? Da tror jeg du vil stortrives som Global Connect kunde. Hvis ikke; hold deg langt, langt unna! Hva enn du gjør:

Svar fra GlobalConnect
19.01.2024 17:54

Hei Cato Beklager opplevelsen du har hatt med leveransen din her hos oss, slik skal det ikek være. Har dessverre ikke innsikt i saken din direkte, men gjerne kontakt oss på chat eller 38 990100 slik at vi kan få sett på dette sammen med deg og finne en løsning på dette Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat

Mye tull, stengte av internett uten advarsel/purring

Omtale av  Martin

Har tidligere hatt Lynett internett som jeg var fornøyd med i 3 år og betalt hver faktura. Men etter at det ble automatisk overført til GlobalConnect så har det vært mye tull. De sender informasjon på SMS fra forskjellige telefonnumre hver gang, og ofte fra utenlandske nummer. Vanskelig å vite hva som er "ekte" og hva som ikke er phishing i disse tider. Bruker tydeligvis lite epost. I overføringsperioden fra Lynett så var det noe uklarheter i faktureringene, bla annet fordi noen måneder ble fakturert sammen, men andre ble fakturert som enkelt-måneder. I denne perioden så var det en faktura som ikke ble betalt (min egen feil, men var litt forvirring da ting måtte betales manuelt før efakture var satt opp). Men jeg ble aldri gjort oppmerksom på at denne manglet eller noe purring, men ble heller servert med at de stengte internettet på dagen uten varsel og påla gebryr på 500NOK.

Svar fra GlobalConnect
18.01.2024 19:00

Hei, Nå har ikke jeg direkte innsyn i saken din men jeg vet det har vært noen problemer med overførselen til oss i GC. Men dette løser vi alltid sammen med kunden på tråden. Så anbefaler du kontakter oss enten på telefon eller chat så skal vi hjelpe deg med problemet ditt. Vennlig Hilsen Feda | GlobalConnect

GlobalConnect har 210 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til GlobalConnect mener

GlobalConnect

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR