Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
Enivest
3.7
113 verifiserte omtaler

Enivest omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Enivest opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.7
Bra
113 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#1
Utmerket
Enivest er rangert
#1 av 83 bredbåndsleverandører
65%
Bra
65% anbefaler Enivest
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 113 omtaler om Enivest

FILTRER OMTALER
56
14
11
4
28
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Enivest?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

behandler meg dårlig

Omtale av  Unn

Ja jeg har snakket med samtlige på kundeservice.De sier de skal se på saken og ringe meg tilbake dagen etter. Og slik fortsetter de uke etter uke. Nei,dette er ikke bra !

Kan ikke bruke egen router, latterlig.

Omtale av  Oppgitt S

Har nylig fått Enivest og var fornøyd med prosessen frem til og med levering. Men etter levering forsøker jeg å bruke egene routere da den som følger med er av typen Zyxel og meget begrenset. Dette tar jeg som selvfølge at er mulig, da så godt som alle andre ISP'er tilbyr løsninger på dette. Men etter å ha vært i kontakt med Enivest flere ganger kommer det fram at det ikke er mulig, man MÅ bruke deres router til routingen. Ber Enivest komme ut av steinalderen og tilby funksjoner som forventes. Hadde valgt en annen leverandør om det var mulig. I tillegg opererer Enivest med priser på internett som ikke stemmer. Det kommer i tillegg en obligatorisk månedspris for leie av router. All tid dette er obligatorisk burde dette selvsagt være inkludert i hovedprisen.

Aggresiv salgsprosess

Omtale av  T

Ved forsein avbestilling vil de kreve i overkant av kr 10000.-. Dette etter avtalebrudd om synfaring.

Alt for lang ventetid på hjelp

Omtale av  Maria

Både påkobling til fiber for snart 4 år siden, og problemfiksing nå når hovedboksen er ødelagt, har vert alt for lang ventetid på. Ikkje holdbart at kunden må stå uten internett og tv i 5/6 dager...routerene vi har fått har og vert ganske dårlige og har måtte bytta de ut en etter en.

Svindlet inn i en 12 månederskontrakt

Omtale av  Øystein

Kontaktet enivest muntlig over telefon. Der gikk eg inn i en avtale som ble solgt til meg til å ha en bindingstid på 3 måneder. Dei har i ettertid sendt meg en kontrakt hvor bindingstiden plutselig er på 12 måneder... Noe som skal tydelig nevnes i registreringen

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

til meg lovet de ting som viste seg å være tull

Omtale av  Maria

å komme borti sånne salgsfolk unner jeg ingen. kan ikke finne noe positivt å skrive.Alle må gjøre sine egne erfaringer.Selv går jeg over til annen løsning og annet firma.Monopol eller ikke,andre løsninger finnes.

Ustabilt og mangelfullt fra Enivest

Omtale av  Per

Mottar halv hastighet av det vi betaler for. I tillegg faller nettet ut til stadighet.

Dårleg nett

Omtale av  Jr

Har hatt dårleg nett i fleire år. Veldig ustabilt.. Ting vil ikkje laste opp. Veldig overpriset. Nettet slutter opp ofte.

Elendig kundeservice

Omtale av  Kjell

Eg bestilte fiber i mars, etter 4 samtaler med kundeservice har eg ikkje fått en ca dato for når dette kan leverast.. Siste kontakt med kundeservice prøvde eg å seie opp bestillinga mi då fekk eg til svar at Då får eg eit gebyr på ett års abonnemang, i mitt tilfelle ca 7000kr. Eg anbefaler Ingen å bestille fiber frå enivest. Tydelig monopol på dette område.

Kundeservice

Omtale av  Anfrid

Eg opplever ikkje at enivest lyttar eller er interessert i kva kunden meinar eller opplever. Opplever at dei er meir opptatt av å forsvara seg enn ynskje om å koma kunden til hjelp. Forskjellsbehandling av kundar. Personar eg har snakka med seier ulike ting... I går hadde vi reperatør som ordna noko, no håpar vi at vi slepp dei problema vi har hatt etter at vi fekk fiber. Tidlegare skjedde det aldri at internettradioen datt ut, at vi fekk problem med å skifta kanal, at det låste seg etc. Det starta med overgang til fiber v Enivest... No håpar vi at ting vert betre

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Virker av og til.

Omtale av  Aleks

Opplever å ofre miste nett inn. Gjør alt som dei opplyser at vi skal. Få opplyst at nettet til enivest virker heile tida. Det stemmer ikkje. Kva med litt ærlighet?

Dritt nett

Omtale av  Daniel

Ikkje det beste nettet i verden akkurat, underbemannet og lite informasjon NPR dei gjer endringar som kan påvirke andre sitt Internett

Elendig kundeservice

Omtale av  Måløy

Har du vært kunde hos oss i 100 år? Så bra! Vi bryr ikke oss! 0 kundeservice.

Meget dårlig kundeservice, lyger om tidsfrister

Omtale av  Frank

Bestiller fiber med dei, fiber ledningen henger ca 1 meter utanfor husveggen, dei forteller at det vil bli installert i løpet av ca 2 veker. Dei 2 vekene blir fort til 8 mnd, dei fortsetter å kun informere kunde når kunde tar kontakt med dei. Kunde spør så igjen kortid han kan forvente tilkopling? Svaret er alltid ca 2 veker, og dette fortsetter dei med i 8 mnd. Er det dette man kaller oppegående kundeservice? Kunde finner så ut av årsaken til at dei ikke kopler til fiber som avtalt og lovd, dette er fordi dei har underkalkulert under utbyggingen, og at det kanskje må legges ny kabel. Er ikke det noe man kunnet informert kunde om, slik kunde kunne valgt en annen løsning mens han venter? Nei, la oss heller fortelle tull til kunde og love ting som vi veit ikke blir holdt, slik at kunde for alltid sitter og venter i spenning med ei eksisterende kobberlinje med 1 mb/s hastighet. Kunde ringer så for å informere om at kunde ikke vil vente lenger, og at dei har brutt leveringsbetingelsene. I det kunde sier han har kansellert bestillingen, kommer pipetone fra andre enden av telefonsamtalen.

Svar fra Enivest
16.04.2020 08:54

Hei, Frank! Dette var ikkje hyggeleg lesning. Ønsker å sjekke saka di nærmare for å kunne oppklare kva som har skjedd. Setter pris på om du kan sende meg en kort e-post til [email protected] slik at vi kan få identifisert bestillinga di og få gitt deg ei tilbakemelding. Merk e-post med Terje. Ha ein fin dag. Mvh. Enivest

Dårlig

Omtale av  Anonym

Dårlig service. Svært vanskelig å komme i kontakt med. Veldig dyre. Legg på når en ringer.

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Enkelt og greit

Omtale av  Kristian S

Holder det de lover. Grei stabilitet, grei hastighet, og de er gode på kundeservice. Gjør det de lover de skal gjøre, og finner løsninger som fungerer.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR