Betaler for 750 linje, de leverer 12-18. byttet modem, byttet rutere. rett og slett ren svindel. Tidligere hadde vi linje levert av GET (før oppkjøpet) og da hadde vi mye raskere linje, så det må rett og slett være justert manuelt etter oppkjøpet i håp om at ingen merker at de ikke får hastigheten de betaler for. Unngå hvis du kan og de ikke har monopol i området du bor i. Om de har monopol så flytt.
Har du en tilsvarende erfaring med Telia Bredbånd?
Gjør som Lasse og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Telia Bredbånd du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Umulig å nå Kundeservice Ustabil nett Halvparten av Trondheim har ikke internett akkurat nå.
De skal ha 100% betalt men syns det er OK å levere under halvparten, innsalget lovet 25/25mbps men de leverer 12/8mbps, jeg måler hver dag til ulike klokkeslett
Syns nettet har blitt mye dårligere etter Get bytta til Telia.. Hadde ingen problemer før, men etter de ble Telia har nettet begynt å dette ut helt uten videre, tv-bildet har begynt å hakke, lyden henger etter, etc. Begynner å bli dritlei av dette !!! Kundeservice er heller ikke mye å skryte av, for å si det mildt...!
Mister nettet hver eneste kveld, regelmessig mellom 16 og 23. Blir aldri bedre, betaler for 500