Det er feil ofte! Hver dag og flere ganger om dagen. Det tar 30 minutter til flere timer før vi får hjelp når vi ringer kundeservice. Og nettforbindelsen fungerer da etterpå, bare en liten stund, så er det borte igjen. Vi er leie av hele dette bredbåndsystemet. Og vi kommer til å skifte bredbåndleverandør. Vi får absolutt ikke det vi betaler for!
Har du en tilsvarende erfaring med Telia Bredbånd?
Gjør som Magda og over 60 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Telia Bredbånd du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Rette og slett er dårlig Kunde service , når du ringer og trenger hjelp, må du nok beregne 45 min til en time
0 dekning eller annet. Blinker gul/oransje lys ute på antenna. Satt i Teams møte gjennom jobben. Jævlig irriterende når di sier at dette er SÅ stabilt og INGEN problemer med.
Elendig. Fakturering skjer forskuddsvis to måneder i forveien uten at det blir opplyst om det.
Latterlig ustabilt internett, og forferdelig kundeservice. Har forsøkt å kontakte flere ganger, kommer aldri i gjennom.