Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
Telia Bredbånd
1.7
669 verifiserte omtaler

Telia Bredbånd omtaler og erfaringer

Positiv trend

Telia Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

1.7
Dårlig
669 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#83
Forferdelig
Telia Bredbånd er rangert
#83 av 83 bredbåndsleverandører
10%
Dårlig
10% anbefaler Telia Bredbånd
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 669 omtaler om Telia Bredbånd

FILTRER OMTALER
38
16
29
96
490
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Telia Bredbånd
Telia Bredbånd har 669 verifiserte omtaler på Bytt.no

Ustabilt nett

Omtale av  Sven T

Telia anbefalte å bytte ut det gamle Get-modemet (hadde egen trådløs ruter koblet til dette). Det nye modemet, med innebygget trådløs ruter fungerer mye dårligere enn det gamle - nettet er ustabilt, Wifi'en faller ut, og modemet må ofte restartes. Antar at dette er et bevisst opplegg fra Telia, for å få kundene til å kjøpe tilleggsutstyret til 990,- i etablering og 49,- pr mnd.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telia Bredbånd?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Bredbånd

Omtale av  Mahanim

Irriterende, stoppet hele veien. Ble avbrudd mens vi så på. Det skjedde flere ganger på dagen. Om dere kan gjøre noe for det!

Problemer etter at de overtok for Get

Omtale av  Frode

Hadde Get i mange år uten nevneverdige problemer med hverken hastighet eller stabilitet. Etter at Telia overtok og jeg fikk nytt utstyr har jeg problem med stabilitet flere ganger i måneden. Det mest vanlige er 2-3 sek lag spikes som går utover spilling og kvalitet på div strømming. Telia kundeservice påstår at alt fungerer hos dem og skylder på ruteren min, men merkelig at jeg aldri hadde problemer med Get. Testet også med nettverkskabel rett i modemet og det løser ikke problemet. Har også mistet internett midt på natta ved flere anledninger. Telia skriver aldri noe på hjemmesiden sin, og de sender heller ikke ut noe info i etterkant om problemer. Kundeservice hos support er stort sett hyggelig men når de konsekvent påstår at det ikke er noe galt hos dem blir det poengløst å ta kontakt. Vet ikke om det er infrastruktur hos Telia eller modemene de bruker som er dårlige, men jeg gikk fra å problemer maks en gang i året med Get til flere ganger i måneden med Telia. Styr unna hvis du kan!

Konstant for lav hastighet - Telias løsning restart/reset av boksen

Omtale av  Thore

Kundeservice sier at de ikke kan øke hastigheten slik at kunden får hastigheten han/hun betaler for. Hva kunden får er ikke noe de kan gjøre noe med. Rart at GET sin tekniske support klarte å kompensere for lav hastighet i sine systemer? Noen som tror jeg får fratrekk på faktura?

Internett hver 3 dag

Omtale av  Marian

Takket ja til 1 års avtale med trådløst bredbånd av dørselger. Ble lovet stabilt nett, med god hastighet. Han viste kart over nabolaget, der det fremkom hvor mange kunder de hadde i nærheten av oss. 6 desember ble uteantenne og innedel montert. Umiddelbart fungerte alt tilsynelatende helt fint. Dagen etter oppstod problemene. Nettet faller ut hver natt. Dagen etter må jeg ringe kundeservice, for der å vente ca 1 time på at de skal lete etter problemet. Noen ganger gidder de ikke engang å forsøke å rette feilen, men ber meg ringe tilbake over helga. Dette har ført til at vi har vært uten Internett alle helger, inkludert julehelg og nyttårshelgen. Dersom nettet blir tilkoblet igjen, faller det bort innen det har gått 48 timer. Vi har hatt tekniker hjemme hos oss, uten at dette hjelper. Forsøker å heve avtalen, men får da beskjed om at jeg må betale 7500kr, dersom jeg ikke er interessert i å løse problemet. I tillegg har Telia baller nok til å sende meg faktura for Internett nå i januar. Et Internett jeg ikke får benyttet! For å unngå inkasso må jeg betale denne. De skulle sende ny tekniker som et siste forsøk, men jeg venter i spenning. STYR UNNA TELIA. Forbrukerrådet er kontaktet.

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Misfornøyd

Omtale av  John N

Får ikke byttet til e-faktura eller AvtaleGiro gjennom mine sider. Får ikke avsluttet opptak gjennom mine sider. Betaler masse ekstra for unødvendige ting Chat bot er håpløs. Kundeservice er elendig Skjerpings Telia!!

Slu selger og dårlig kundeservice

Omtale av  Eirik L

Selger sier at installasjon skal skje snarest. Etter 60 dager har fortsatt ingenting skjedd. Forsøker å avbryte avtalen og reklamere på misvisende informasjon, men får tilbake at da må jeg betale bruddgebyr på 4500,-. Slu selger og dårlig kundeservice

Telia Bredbånd har 669 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Telia Bredbånd mener

Telia Bredbånd

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR