Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Telia Bredbånd
1.7
666 verifiserte omtaler

Telia Bredbånd omtaler og erfaringer

Positiv trend

Telia Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

1.7
Dårlig
666 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#83
Forferdelig
Telia Bredbånd er rangert
#83 av 83 bredbåndsleverandører
10%
Dårlig
10% anbefaler Telia Bredbånd
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 667 omtaler om Telia Bredbånd

FILTRER OMTALER
38
16
29
96
488
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Telia Bredbånd
Telia Bredbånd har 667 verifiserte omtaler på Bytt.no

Hadde fått 0 stjerner om mulig

Omtale av  Tor I. S

Etter at Telia tok over driften til Get har ting gått fra dårlig til helt håpløst. Get hadde sine utfordringer som smittet over på oss kunder, men ingenting i forhold til nå. Du må sette av en halv arbeidsdag (minst) hvis du trenger å komme i kontakt med noen hos Telia. De har en ikke-eksisterende kundeservice. Kvaliteten på tjenestene deres er nedadgående. Betaler stadig mer for bredbånd på samme hastighet men mer flere avbrudd og "hiccups" enn før. TV-leveransen er skiftende, og bilde-kvaliteten (ved strømming) ikke på topp. Telia boksen vi fikk var så treig at vi klarte ikke bruke den. Heldigvis fikk vi sagt den opp. Vurderer sterkt nå å si opp hele TV-leveransen, og heller kjøpe individuelle abonnement hos HBO, TV2, osv. (og strømme alt). Skulle gjerne ønske å bytte til en annen bredbåndsleverandør, men det monopolet som eksisterer på internett-infrastruktur her i landet lite kundevennlig og hindrer konkurranse. Jeg har heldigvis en annen mobil-leverandør, men det stopper ikke Telia i å ringe meg nesten måndelig for å høre om jeg, som er så "god kunde", ønsker å også bruke de som mobil-leverandør. Klarer ikke å uttrykke nok min misnøye med dette tragiske selskapet, deres produkter og leveranser, og ikke minst den totale mangelen på kundeservice og vilje til å gjøre kundene fornøyd. Null stjerner fra meg, men måtte gi minimum én her.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telia Bredbånd?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Elendig

Omtale av  Trine

Du trenger en hel arbeidsdag for å tak i noen på "kundeservice". Etter det tar det uker og mnd med oppringninger hver gang det er noe galt

Ikke hvert det!

Omtale av  Lukas

Klarer ikke å fikse feil, disse feilene bruker de gjerne veldig mange timer på. I dagens samfunn er det veldig viktig å ha internett slik at man får gjort jobben sin og skole arbeidet. Jeg anbefaler å velge et annet bredbånd som faktisk leverer.

dårlig kundeservice

Omtale av  Walter R

skulle ha med telefon, men det klarte de å rote til slik at vi ga det opp å ta med telefon på bredbånd. skulle først kvittere et telefonnr. som var helt ukjent og aldri ble rettet opp. men likevel sendte de regning for portering.-

Ustabil og dårlig tv- og Internettløsning fra Get/Telia

Omtale av  Bjørn

Tv-bilder som daglig varierer i kvalitet, menyer som henger. Internett som varierer i hastighet og stadig faller ut. Tv-boks som stadig må resettes. Ingen oppfølging fra kundeservice etter gjentatte problemer over flere år. Tar ekstra betalt for dyrere tv-boks som tekniker måtte sette inn for i det hele tatt å få tv-bilde. Dessverre ingen alternative leverandører pr nå.

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Elendig kundeservice

Omtale av  Morten

Jeg lot overtale til å bytte fra Viken Fiber og Altibox til Telia av en selger for to uker siden. Dagen etter ringte en fra Telia for å avtale tidspunkt for installasjon, som ble to uker senere. Uken før installasjon ringte en fra Telia og spurte om jeg kunne utsette installasjon én dag pga overbooking. Da burde jeg nok at "sett tegningen", men jeg svarte ja. Jeg fikk vite at montør ville komme tidlig på dagen fordi installasjonsjobben er ganske stor (må bl.a. trekke kabel fra nærmeste kontaktpunkt i gata), men de ville ikke komme senere enn kl. 16:00. Klokken 12 ringte jeg Telia og lurte på i løypa montør var, men det kunne ikke de svare på. Jeg fikk telefonnummer til montørfirmaet, og ringte. Der fikk bare til svar at montør ville komme etter kl. 12:00, men før kl. 13:00. Klokken 16:05 ringte montør og sa at kunne komme kl. 17:00. "Glem det", svarte jeg og sendte inn angrerettskjema til Telia. Det måtte jeg sende til supportavd. for bredbånd, fordi kundeservice ikke har egen e-postadresse, bare chat. Alternativet var vanlig post. Håpløst. Jeg holder meg til Viken Fiber og Altiboks, selv om de også har sine feil.

Dørselger tar ikke et nei for et nei..!

Omtale av  Lars E

Ble direkte kalt "lat" fordi jeg sa at prisreduksjonen fra altibox ett år ikke er nok til at jeg gidder å grave opp halve gårdsplassen selv.. Kommer til å bli værende hos Altibox på trass selv om jeg kunne spart litt penger.. makan...!

Telia Bredbånd har 667 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Telia Bredbånd mener

Telia Bredbånd

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR