Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Telia Bredbånd
1.7
667 verifiserte omtaler

Telia Bredbånd omtaler og erfaringer

Positiv trend

Telia Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

1.7
Dårlig
667 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#83
Forferdelig
Telia Bredbånd er rangert
#83 av 83 bredbåndsleverandører
10%
Dårlig
10% anbefaler Telia Bredbånd
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 667 omtaler om Telia Bredbånd

FILTRER OMTALER
38
16
29
96
488
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Telia Bredbånd
Telia Bredbånd har 667 verifiserte omtaler på Bytt.no

Simpelthen ikke godt nok!

Omtale av  Eirik H

Ingen ting er bra. Alt kan bli bedre. Jevnt over ustabilt nett. Kundeservice svarer ikke på henvendelser. Do not Get.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telia Bredbånd?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Aldri Mer Get🤬

Omtale av  Bente

Hvis du liker og ønsker svarte skjermer og en ikke tilstede kundeservice velg Get!!

Elendig, faller ut og dårlig hastighet

Omtale av  Aleksander R

Har Get, dekker et stort hus og det er bra, men faller ofte ut. Dårlig hastighet må restarte ruter ofte, hjelper bare i fem dager Max!!! Har ofte download på 5-50 Mbps også når jeg rester ruteren får jeg 100-150 download Mbps i fem dager Max og lav upload! Bytter så snart noen får fiber her! Aldri mer Get og Telia, dårlig, Telenor er 50 ganger bedre. Og kundeservicen er dårlig og lurer deg trill rundt og hver så snill og ikke bind deg med bedre hastighet, du blir bare rund lurt.

Nettet faller helt eller delvis ut flere ganger daglig etter "oppgradering" av linjen og sagem modem

Omtale av  Håvard

Har bare hatt problemer etter at getboks 2 ikke var godt nok modem for hastigheten på min linje. Har bare hatt dårlige opplevelser med sagem modem. Har måttet byttet utstyr selv og hatt flerfoldige chater med KS der de stort sett bare går gjennom restart /sjekk av utstyr. KS oppleves som hjelpsomme og hyggelige, men det er fortsatt ingen løsning på mine problemer med tjenesten jeg kjøper. De virker veldig lite villig til å bruke penger på oppgradering av sin egen tjeneste teknisk sett.

No redundancy

Omtale av  Philip P. M

Bad network balancing Slow connection Not redundant, network is often down The connection is not redundant, they have not properly backed up their connection, meaning that the connection sometimes gets lost for hours because of poorly coordinated repairs, they just dont care. Those days the network is up, then it suffers regularly from poor network stability because they have not properly balanced and capped the connection to their clients. In the beginning speeds of 250 mbps were common, but the speed quickly went down to 85 mbps. On a bad day i have seen it as low as 250 kbps which is absolutely unacceptable.

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Ustabilt nett

Omtale av  Ståle

Har nå fått 5 stk airties 4920 for å dekke hele huset, men problemet er at wifi nettet er ustabilt. Telefoner og pc mister nett flere ganger daglig.

Lureri

Omtale av  Ali

Verste jeg har vært borti. De bare lurer folk, jeg var i kontakt med en selger som sa at jeg fikk 3 måneder gratis og så mye bedre nett, men det gikk ikke 3 måneder med bedre nett for det første og for det andre så får jeg en regning på nesten 500,- som jeg ikke ble forespeilet.

Telia Bredbånd har 667 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Telia Bredbånd mener

Telia Bredbånd

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR