Meny

Telia Bredbånd omtaler og erfaringer

1,4/5
Forferdelig
Kundetilfredshet
Forferdelig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
79
av 87 innen
bredbåndsleverandør
11%
anbefaler
Telia Bredbånd

"Ræl.."

Omtale om Telia Bredbånd skrevet av Haakon for 17.09.2020 01.54

Telia Bredbånd har totalt 301 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Telia Bredbånd?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Ræl.."
1 syns denne omtalen er nyttig

Uansett hvor bra pakke du har, så er nettet like treigt å dårlig.. og er ofte nettet plutselig blir borte også

Bytt.no
"Ræl.." skrev Haakon om Telia Bredbånd

Har du en tilsvarende erfaring med Telia Bredbånd?
Gjør som Haakon og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Telia Bredbånd du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Katastrofalt dårlig kundeservice og leveranse"
1 syns denne omtalen er nyttig

1. Jeg bestilte tjenesten "Trådløst bredbånd" med 50 Mbit hastighet og har vært i dialog med Get utallige ganger siden jeg har hatt mellom 1 Mbit og på det aller beste 20 Mbit etter levering. De ringer aldri opp igjen og følger konsekvent ikke opp saken slik at man må selv ta kontakt igjen daglig om feilen ikke blir løst. 2. Det er veldig lang kø både på chat og telefon. Dette er over en periode på 4 mnd. 3. Chat avdelingen og telefonavdelingen virker til å være to separate selskap... 4. Samme løsning blir stadig foreslått og ny saksbehandler setter seg ikke inn i saken. Jeg har dessverre svært lite positivt å si om leveransen fra Get. Dette er noe av det dårligste jeg har har vært borti.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Styr unna, åja, det kan du jo ikke."

Ikke-eksisterende kundeservice, kontrameldinger på feilmeldinger. Ustabilt. Forferdelig opplevelse

Kundetilfredshet
"Hvorfor kan ikke selgerne fra Get/Telia, skjønne at nei er et nei"
1 syns denne omtalen er nyttig

Nå har jeg igjen fått "selger" fra Telia/Get på døren og sa med en gang at jeg ikke var interessert. Lukket døren og gikk inn, tror dere ikke at han kom tilbake og ville ha et svar på hvorfor han ikke fikk presentere sin salgs tale. Jeg sa nei igjen og han ville ikke gi seg, tilslutt måtte jeg si at jeg har rett til å si nei, lukket bare døren og han gikk heldigvis. Prøver å finne mail adressen til Get/Telia, for og gi beskjed igjen - at jeg aldri kommer til å kjøpe deres produkt. Det er jo ulovlig med dørsalg, men å presse på med "info" og spørre etter info er hvis ikke ulovlig.

Anonym B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Har internettlinje fra Get ufrivillig gjennom borettslaget jeg bor i."
3 syns denne omtalen er nyttig

tjenesten slår seg av og det eneste Get har ønsket å gjøre er å bytte ruter. De gjør ikke flere feilsøk og hver gang tjenesten slår seg av må jeg ringe kundeservice for å få slått på internett tjenesten. Det har aldri tatt mindre en 15 min og komme til kundeservice og du for beskjed på tlf "takk for at du fortsatt venter". Videre blir jeg alltid automatisk fakturert for ruter jeg har sendt de i retur, dette har de slettet men kun etter at jeg har kontaktet de og brukt tid jeg aldri for tilbake. Kort oppsummert hvis du vil ha internettlinje med mest mulig styr fram og tilbake og du må ringe kundeservice ofte for å få ordnet opp så er dette leverandøren for deg. Det positive er vel at de ordner opp men de må kontaktes ofte for at linja skal fungere. Du vil også bli forsøkt solgt flere tjenester av kundeservice når du kontakter de. Det vil skje ofte. Lykke til ! :)

Telia Bredbånd har totalt 301 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR