Meny

Telia Bredbånd omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til Telia Bredbånd
1,4/5
Forferdelig
Kundetilfredshet
Forferdelig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
79
av 88 innen
bredbåndsleverandør
11%
anbefaler
Telia Bredbånd

"Styr unna, åja, det kan du jo ikke."

Omtale om Telia Bredbånd skrevet av Robban for 08.09.2020 20:29

Telia Bredbånd har totalt 325 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Telia Bredbånd?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Styr unna, åja, det kan du jo ikke."

Ikke-eksisterende kundeservice, kontrameldinger på feilmeldinger. Ustabilt. Forferdelig opplevelse

Bytt.no
"Styr unna, åja, det kan du jo ikke." skrev Robban om Telia Bredbånd

Har du en tilsvarende erfaring med Telia Bredbånd?
Gjør som Robban og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Telia Bredbånd du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
"Hvorfor kan ikke selgerne fra Get/Telia, skjønne at nei er et nei"
1 syns denne omtalen er nyttig

Nå har jeg igjen fått "selger" fra Telia/Get på døren og sa med en gang at jeg ikke var interessert. Lukket døren og gikk inn, tror dere ikke at han kom tilbake og ville ha et svar på hvorfor han ikke fikk presentere sin salgs tale. Jeg sa nei igjen og han ville ikke gi seg, tilslutt måtte jeg si at jeg har rett til å si nei, lukket bare døren og han gikk heldigvis. Prøver å finne mail adressen til Get/Telia, for og gi beskjed igjen - at jeg aldri kommer til å kjøpe deres produkt. Det er jo ulovlig med dørsalg, men å presse på med "info" og spørre etter info er hvis ikke ulovlig.

Anonym B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Har internettlinje fra Get ufrivillig gjennom borettslaget jeg bor i."
3 syns denne omtalen er nyttig

tjenesten slår seg av og det eneste Get har ønsket å gjøre er å bytte ruter. De gjør ikke flere feilsøk og hver gang tjenesten slår seg av må jeg ringe kundeservice for å få slått på internett tjenesten. Det har aldri tatt mindre en 15 min og komme til kundeservice og du for beskjed på tlf "takk for at du fortsatt venter". Videre blir jeg alltid automatisk fakturert for ruter jeg har sendt de i retur, dette har de slettet men kun etter at jeg har kontaktet de og brukt tid jeg aldri for tilbake. Kort oppsummert hvis du vil ha internettlinje med mest mulig styr fram og tilbake og du må ringe kundeservice ofte for å få ordnet opp så er dette leverandøren for deg. Det positive er vel at de ordner opp men de må kontaktes ofte for at linja skal fungere. Du vil også bli forsøkt solgt flere tjenester av kundeservice når du kontakter de. Det vil skje ofte. Lykke til ! :)

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Alt for dyre"

De justerer prisen opp mye hvert år, sjekk andre alternativer. Synd jeg ikke får byttet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Internett og kanaler blir borte veldig ofte. Har hatt flere tilfeller der en eller begge deler har vært nede over flere timer eller dager. Skulle gjerne byttet til noe annet, men Get har tydeligvis monopol på Tv-kanaler her jeg bor. Absolutt ikke forbrukervennlig.

Telia Bredbånd har totalt 325 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR