Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
HomeNet
1.6
986 verifiserte omtaler
Homenet er nå GlobalConnect
For mer informasjon om GlobalConnect kan du gå til GlobalConnect sin profil på Bytt.no.

HomeNet omtaler og erfaringer

Ingen trend

HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

1.6
Dårlig
986 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
-
IKKE NOK OMTALER
HomeNet trenger minimum 10 omtaler.
35%
Middels
35% anbefaler HomeNet
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 986 omtaler om HomeNet

FILTRER OMTALER
238
84
41
72
551
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om HomeNet
HomeNet har 986 verifiserte omtaler på Bytt.no

Meget fornøyd med kundebehandling.

Omtale av  Nils S

Fikk installert fiber i 2020. Etter det ble det utrolig dårlig fart og ustabilt nett. Håper noen fikser dette. Jeg kan kke ha det på denne måten.

Svar fra HomeNet
12.04.2021 14:36

Hei Nils, Slik ønsker vi absolutt ikke at vår lynraske fibertjeneste skal oppleves. Vi ønsker selvfølgelig å hjelpe, og oppfordrer deg til å kontakte vår teknisk avdeling når du er hjemme og har utstyret tilgjengelig. Ta gjerne kontakt med oss på telefon 38 99 01 00 eller chat via vår hjemmeside. Vennlig hilsen Håvard | Home_Net

Nyttig (1)

Meget, meget bra til slutt

Omtale av  Bengt

Hei! Tidligere siste 14 dager så har leveranse på fiber fra dere gått mye skeis! Og jeg har kjeftet og smelt på dere opp og ned i mente! Jeg ga dere en aller siste sjanse til å levere og få fikset alt! Og den muligheten har dere benyttet godt! I dag har montør vært her og gjort en fantastisk bra jobb! Og internetthastigheten er en drøm! Kudos og stoor klapp på skuldra til HomeNet og deres partnere på installasjon! Dette ble meget bra til slutt og takk for det! Keep it up!!!

Svar fra HomeNet
04.04.2021 15:32

Hei Bengt, Tusen takk for strålende tilbakemelding! Dette setter vi stor pris på :-) Vennlig påskehilsen Fredrik | Home_Net

Nyttig (0)

Det aller, aller, ALLER dårligste internettet jeg har hatt i mitt liv.

Omtale av  Erik

Jeg er ekstremt misfornøyd med HomeNet. Til tross for at de flasher med setninger som "konkurransedyktige priser", så tar de veldig mye penger for ytterst dårlige tjenester. De setter regelmessig opp prisen som langere, uten å forbedre noenting som helst. Jeg er usikker på om dette egentlig er lov, og jeg håper noe forferdelig kommer til å skje med firmaet. Den eneste grunnen til at jeg bruker dem per dags dato, er fordi jeg snart skal flytte, og ikke vil pådra meg bindingstid ved å bytte. Den dagen jeg flytter, så skal jeg vie resten av mitt liv til å advare folk mot å la seg lure av dette forferdelige bløffmakeriet av en internettleverandør.

Svar fra HomeNet
28.03.2021 16:37

Hei, Færre antall mennesker bruker kobbernettet i Norge. Prisen for abonnementet øker derfor, noe som bidrar til nødvendig drift, vedlikehold og oppgraderinger av nettet. Selv om prisen øker vil du fremdeles kunne få markedets beste pris på ditt bredbånd. Dette kan abonnementavdelingen vår hjelpe deg med. Jeg har ikke mulighet til å ta en vurdering rundt eventuelle tekniske problemer, men håper du har vært i kontakt med kundeservice vedrørende situasjonen. Hvis vi har tatt en avgjørelse i saken kan du sende inn klage via lenken under https://www.homenet.no/klage-til-homenet/ Vennlig hilsen Kristina | Homenet

Nyttig (0)

Helt ufattelig dårlig

Omtale av  Amund

Er så uheldig at jeg har homenet i blokka jeg bor i og kan dermed ikke få annet internett inn i veggen. Er helt komisk dårlig fart på sakene og er tregere enn alt annet jeg har prøvd som ikke er fiber.

Svar fra HomeNet
28.03.2021 16:37

Hei, Amund! Vi beklager for opplevelsen du har hatt med oss så langt. Jeg har ikke din kundeinformasjon tilgjengelig, men vil gjerne anbefale og ringe til vår kundeservice på telefon 38 99 01 00 så vi kan ta et feilsøk av linjen med deg for å mappere ut hvor problemet kan ligge. Våre åpningstider er 08-21 fra mandag-fredag. Vennlig hilsen Kristina | Homenet

Nyttig (0)

WiFi suger

Omtale av  Elise

Masse feil med dette Internettet. Mister nette så og si 24/7 spesielt på rommet. Bor i en blokk i et borettslag, som vil si at alle i det borettslaget har samme nettleverandør. Flere i dette borettslaget har klaget på akkurat det samme, pluss andre ting med denne leverandøren. Flere i borettslaget vurderer å gå til styret i borettslaget for å få byttet nettleverandør. Når jeg leser det som står ellers av omtaler her, er det mangee som klager på dere, både når det kommer til dårlig WiFi tilgang, men også andre ting. Dette er noe dere sier dere beklager for å vil fikse, men skjer jo visst ingen forandringer. Når vi tidligere har ringt dere får vi et elendig svar og null hjelp. Vet jeg ikke kan ta hver enkelte av dere for dette, tar selve firmaet i seg selv og de som yter dårlig kundeservice hos dere.

Svar fra HomeNet
28.03.2021 16:35

Hei, Elise! Vi beklager for opplevelsen du har hatt med oss så langt. Har vi tatt en avgjørelse som du mener er urettferdig eller rettstridig anbefaler vi og ta kontakt med vår klageavdeling for en ny vurdering. Under vil du finne en link til vårt klageskjema som kan fylles ut: https://www.homenet.no/klage-til-homenet/ Vennlig hilsen Kristina | Homenet

Nyttig (0)
Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Flytteproblemer Fra Sindrev

Omtale av  Kåre E

Sa opp nettet etter flytting måtte betale for resten av årsavtalen. Riktig- er betalt men så har jeg fått nytt krav på neste År fra inkasso Arvato . har snakket med Homnett , Som sier de ikke har sendt regning - Kan det bli mere rot

Nyttig (0)

HomeNet tar ikkje ansvar for sine egne feil

Omtale av  B

HomeNet trakk dobbelt på en faktura og ville ikkje gi kompenasjon for dette. HomeNet bør ta kundeforholda sine alvorlig og gi kompensasjon spesielt der kunden sjølv har gjort en innsats for å rette opp i ein feil som HomeNet har heilt og holdent ansvar for. Kompensasjon er økonomisk ubetydelig for HomeNet. Om det oppstår i så stor grad at det blir betydelig, tyder dette på alvorlige problemer i organisasjonen. Kompensasjon styrker kundeforholdet, noko som er heilt kritisk for HomeNet.

Svar fra HomeNet
24.03.2021 09:03

Hei, Jeg har ikke din kundeinformasjon tilgjengelig her, men synes det du beskriver høres merkelig ut. Dersom vi ved en feil har trukket deg dobbelt en måned kan dette føres mot neste faktura, evt betales tilbake. Vennlig hilsen Ingvild | Home_Net

Nyttig (3)
HomeNet har 986 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til HomeNet mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR