Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
HomeNet
1.6
986 verifiserte omtaler
Homenet er nå GlobalConnect
For mer informasjon om GlobalConnect kan du gå til GlobalConnect sin profil på Bytt.no.

HomeNet omtaler og erfaringer

Ingen trend

HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

1.6
Dårlig
986 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
-
IKKE NOK OMTALER
HomeNet trenger minimum 10 omtaler.
35%
Middels
35% anbefaler HomeNet
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 986 omtaler om HomeNet

FILTRER OMTALER
238
84
41
72
551
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om HomeNet
HomeNet har 986 verifiserte omtaler på Bytt.no

Either offline or insanely slow and unstable speed.

Omtale av  Paul

Absolutely bad ISP. I pay for 10/1 and - when it is online - I get anything between 1.6/0.3 and 8.8/0.9 within a 5 min window, with constant packet loss (I'm in a city centre, not somewhere in the nowhere). And it's offline at least 3x per evening for about 3min each time. At least the customer service tries to help when I call / write them.

Nyttig (6)

Bra kundeservice 😃

Omtale av  Anonym

Bra kundeservice og behjelpelig når dette trengs. Har bare positive opplevelser med Homenet som leverandør

Svar fra HomeNet
11.04.2018 13:38

Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no Veldig godt å høre! Vi er her for nettopp dette. Ha en fin dag. Med vennlig hilsen Filip HomeNet | Teknisk Support

Nyttig (1)

Helt forferdelig

Omtale av  Sn1ken

Mye problemer med hastighet og svarstid og kundeservicen skylder bare på at det er oss, selvom vi har hatt problemer da det bare har vært en data på nett som bare har hatt et spill oppe.

Svar fra HomeNet
11.04.2018 13:38

Heisann, Vi takker for din omtale her på bytt.no Det er kjedelig når det oppstår problemer med hastighet, og det kan være veldig så frustrerende til tider. Vi opplever mange henvendelser på dette, og i mange tilfeller skyldes det opplasting på linje, altså bruk. Det er slik at ADSL abonnementer ofte har en veldig lav hastighet på opplasting (ca 1.Mbit) med mindre du har VDSL som kan tilby alt fra 2 - 20.Mbit på opplasting, helt avhengig av lengde på kabel mellom hovedsentral og bolig. Disse kabelene er som sagt utviklet en gang for mange år siden for bruk til fasttelefoni, og derfor er det utfordring å få høy kapasitet på bredbånd. Din situasjon er ukjent for meg, men håper informasjonen var til litt forklaring på ting som kan gjøres for å unngå en treg linje. Se om du har skylagring eller andre tjenester som benytter opplastingen på linja. Ha en fortsatt fin dag! Med vennlig hilsen Filip HomeNet | Teknisk Support

Nyttig (3)

Adsl som avtalt

Omtale av  Martin H

Etter å ha insett at ingen vil bygge fiber ut til ødemarken der jeg bor kunne jeg kansje spare noen kroner på den treige adsl linja jeg har. Som sakt så gjort, og etter ei uke kom modem og brev om oppkobling i posten. Modemet ble koblet til men hastighet var fraværende. Etter en prat med kundeservice ble jeg fortalt at det tar noen dager før linja var oppe i full hastighet. Og etter tre dager nådde linja samme hastighet som jeg hadde hos Telenor. Modemet derimot har dårligere rekkevidde på wifi en Telenor sitt. Kundeservice fortalte meg enkelt og greit at det var ingen problem å bruke Telenor sitt modem så lenge det ble resatt først. Det ble gjort og alt fungerer godt. Homenet modemet lagres i skapet i tilfelle det skulle bli feil på linjen da homenet har tilgang til det modemet for feilsøking. Er veldi fornøyd med kundeservice, de ønsker å hjelpe, og på tec siden skjønner de hva du er ute etter når du ber om hjelp til noe. Trekker ei stjerne da modemet er en ganske simpel sak som ikke er no fryd for øyet. Er du i samme båt som meg og stuck med adsl får du akkurat det samme som Telenor tilbyr. Bare litt billigere.

Svar fra HomeNet
11.04.2018 13:38

Hallais Martin, Vi takker for din omtale her på bytt.no Dette var ordentlig bra å høre! Vi ønsker alltid å finne en løsning ved alle situasjoner. Det er som du sier leit at ikke modemet holder mål, men i ditt tilfelle løste det seg med bruk av et annet modem du hadde tilgjengelig, og det er jo flott! Vi håper i fremtiden å kunne tilby noe som kanskje kan stå litt mer i stil til ditt behov. Du får ha en flotters dag videre. Med vennlig hilsen Filip HomeNet | Teknisk Support

Nyttig (1)

Aldri HomeNet over kobberlinje

Omtale av  Vdsl

Dem skylder på Telenor sitt utstyr og dermed ikke kan hjelpe. Jeg var uten linje i 8 døgn, mens Telenor hev seg rundt og ga Telenor kunder en reservelinje etter 2 dager. Dem sier at Telenor tar sine egne kunder først. Veldig irriterende å sitte med en fungerende DSL linje uten å få kontakt med dhcp serveren til HomeNet. Styr unna vist du må bruke kobberlinje!

Svar fra HomeNet
11.04.2018 13:38

Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no Jeg kjenner ikke til situasjonen her, men det høres veldig kjedelig ut, og jeg kan ikke tenke med hvor kjedelig det var for deg. Håper dette på en eller annen måte løste seg, ta eventuelt kontakt med oss så ser vi på en løsning. Med vennlig hilsen Filip HomeNet | Teknisk Support

Nyttig (3)
Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Første dag uten nett. Ringt flere ganger men ble ikke fikset. Jeg må vente til i morgen

Omtale av  Amir K

I dag var den første dag. Jeg koblet modem men virket ikke. Ringte kundeservice for å få hjelp. Han sa at jeg må vente 30 til 40 minutter så skal det være i orden. Ringte etter 2 timer igjen men fikk svar at snart blir den i orden. Ringte 3dje gang fikk svar at det kan ta fra 1 til 2 dager at jeg skal få internett.

Svar fra HomeNet
11.04.2018 13:37

Hallo Amir, Vi takker for din omtale her på bytt.no Det er leit å høre at du har en slik opplevelse av å komme i gang med bruk av bredbåndet. Jeg kjenner ikke til årsaken til dette direkte, men jeg håper det løste seg for deg med en form for kompensasjon, hvis ikke er det bare å ta kontakt med oss å spørre etter Filip så skal vi se om vi finner en løsning. Med vennlig hilsen Filip HomeNet | Teknisk Support

Nyttig (2)

Bra nett og rask kundeservice

Omtale av  Arne M. O

Har ringt kundeservice et par ganger, kommer veldig raskt til.

Nyttig (1)
HomeNet har 986 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til HomeNet mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR