Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
HomeNet
1.6
986 verifiserte omtaler
Homenet er nå GlobalConnect
For mer informasjon om GlobalConnect kan du gå til GlobalConnect sin profil på Bytt.no.

HomeNet omtaler og erfaringer

Ingen trend

HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

1.6
Dårlig
986 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
-
IKKE NOK OMTALER
HomeNet trenger minimum 10 omtaler.
35%
Middels
35% anbefaler HomeNet
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 986 omtaler om HomeNet

FILTRER OMTALER
238
84
41
72
551
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om HomeNet
HomeNet har 986 verifiserte omtaler på Bytt.no

Latterlig. Byttet til Homenet fordi det skulle være så bra med fiber...

Omtale av  Jørgen

Byttet til Homenet fordi det skulle være så bra med fiber... 12 timer etter det var koblet opp så funket ingen ting lengre.... nå 8 dager senere fortsatt ikke skjedd noen ting å får ikke høre hva som er feil eller noe.. Håper det går an å komme seg unna disse 12 månedene med bindingstid...

Svar fra HomeNet
30.01.2019 10:15

Hei Jørgen, Slik skal det ikke være. Ønsker her at du tar kontakt med oss via telefon eller chat slik at vi får sjekket nermere på saken din. Beklager ulemper dette har medført deg. Vennlig hilsen Bastian | HomeNet

Nyttig (1)

Dårlig kvalitet på fiber, nedlasting på ca 9 Mbs i flere dager.

Omtale av  Jon R. K

Hastighet treg og så lang ventetid på kundeservice. Ventetid på kundeservice er nok grunn til å si opp avtalen. Homenet anbefales ikke!

Svar fra HomeNet
30.01.2019 10:15

Hei Jon, Takk for din tilbakemelding her på bytt.no. Beklager at du har opplevd lang ventetid på kundeservicen vår. Vi jobber hardt med å kunne gi våre kunder rask hjelp men i noen tilfeller blir det ventetid pga større feil. Om du fortsatt opplever problemer med hastigheten kan du kontakte oss via telefon eller chat så skal vi hjelpe deg med problemet du opplever. Vennlig hilsen Bastian | HomeNet

Nyttig (0)

Makan til god service har jeg aldri vært borti!! Anbefales på det sterkeste

Omtale av  Lars H

Makan til god service har jeg aldri vært borti!! Anbefales på det sterkeste. Helt fantastisk :).......

Svar fra HomeNet
30.01.2019 10:15

Hei Lars, Takk for din omtale her på bytt.no. Vi setter stor pris på at du er fornøyd med oss! Vennlig hilsen Bastian | BroadNet

Nyttig (2)

Virker ikke som de bryr seg om nettet går ned

Omtale av  Thomas

Har hatt flere tilfeller av nedetid, som de bruker evigheter på å fikse, og de gir ikke kundene informasjon i prosessen, hverken på SMS eller chat. Eneste de sier er: Vi jobber med saken. Og mistenkelig nok, er aldri feil rettet etter arbeidstid. Kun innenfor 8-16. Styr unna! De bryr seg egentlig ikke.

Svar fra HomeNet
30.01.2019 10:14

Hei Thomas, Beklager at du opplever oss slik. Når det gjelder fellesfeil er rettetiden utover arbeidstid (08:00-16:00) og om det er enkeltfeil blir dette jobbet med innenfor arbeidstiden. Ved fellesfeil og enkeltfeil skal kunden holdes oppdatert per SMS. Om du tidligere ikke har blitt holdt oppdatert ved innmeldt feil og du føler at saken din ikke blir tatt seriøst er dette noe vi beklager på det sterkeste, slik skal det ikke være. Vi takker for din omtale, det hjelper oss i å bli bedre. Vennlig hilsen Bastian | HomeNet

Nyttig (2)

Totalt useriøs aktør

Omtale av  Robert D

Vi fikk henvendelse om å bytte til Homenet på vår adresse til gunstig pris. En teknikker kom for å foreta installasjon. Han opplyste straks at Homenet ikke kunne levere den bestilte tjeneste fordi de ikke hadde kabel i mitt boligområde. Ved sjekk på Homenets hjemmesider står det "Vi kan dessverre ikke tilby noen tjenester på din adresse.". Likevel havner en faktura i posten for installasjon. PÅ tross for dette nekter de å sende en kredittnota på beløpet og hevder nå plutselig at installasjonen skulle være på min arbeidsplass, noe som aldri har vært aktuelt. Går nå til forbrukerrådet med saken, men forstår at det allerede ligger mange klager der på Homenet. ADEVARSEL STOL IKKE PÅ HOMENET!!

Svar fra HomeNet
30.01.2019 10:14

Hei, Takk for din omtale her på bytt.no. Når det gjelder oppkobling er kunden selv ansvarlig for inntakskabelen. Skulle inntakskabelen ha blitt fjernet ved en annledning og som gjør at vi ikke får installert vil det medføre et gebyr, slik det ser ut til å ha gjort her. Om du mener at feil er begått i fra oss råder jeg deg til å ta kontakt via vårt klageskjema: https://www.homenet.no/klageskjema/ Vennlig hilsen Bastian | Homenet

Nyttig (3)
Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Elendig

Omtale av  Marie

Jeg fikk en SMS om jeg kunne anbefale HomeNet på Bytt, det kan jeg dessverre ikke. Jeg kommer ikke til å beskrive alt her, jeg er i kontakt med dem hver dag i snart 2 uker og fremdeles så virker ikke nett på tv, det er 80% av og 20% på. Alt virket helt supert før HomeNet. Nå har jeg ikke nett, det er lørdag og HomeNet har stengt, så resten av kvelden må jeg klare meg med tv. De som jobber på kundeservice er stort sett hyggelige og prøver så godt de kan, men det hjelper lite når problemet vedvarer. Etter å ha prøvd å ta ut ledninger og restarte, så sitter jeg nå, på lørdagskvelden med 4 kanaler, Sky News, Euronews, Viasat serie og Al jazeera... Dette er så elendig som det kan få blitt.

Svar fra HomeNet
30.01.2019 10:14

Hei Marie, Takk for din omtale her på bytt.no. Beklager å høre problemene du her opplever med tjenesten og at du måttet tatt kontakt med oss hver dag i 2 uker. Her ønsker vi å få løst problemet du opplever med tjenesten og ber deg derfor om at du tar kontakt med oss via telefon eller chat igjen, selvom du har vært i kontakt med oss flere ganger tidligere uten å ha fått løst problemet. Beklager ulemper dette har medført deg. Vennlig hilsen Bastian | HomeNet

Nyttig (2)

Jeg er ikke glad

Omtale av  Abdul R. R

Hei, skulle bare minne dere på at nettet fungerer ikke så bra i det siste, og jeg er ikke fornøyd med det :(

Svar fra HomeNet
24.01.2019 11:10

Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no. Beklager å høre du opplever problemer med tjenesten, ta kontakt med oss direkte slik at vi kan finne en løsning på dette. Vennlig hilsen Mads | HomeNet

Nyttig (1)
HomeNet har 986 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til HomeNet mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR