Meny

HomeNet omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til HomeNet
1,9/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
77
av 88 innen
bredbåndsleverandør
39%
anbefaler
HomeNet

"Forferdlig"

Omtale om HomeNet skrevet av George for 14.04.2021 06:49

HomeNet har totalt 829 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med HomeNet?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Forferdlig"

Har nå vært uten nett i 3 dager , og har mistet 3 hele arbeidsdager . Man får ikke et beklager over at man har mistet inntekt for 3 dager nå!!!! Dårlig signal var det før mistet signalet, sto opp mandag morgen da var nettet borte. Modemet lyser som det skal. Fikk beskjed om at plutselig var feilen fikset men de fikk ikke kontakt med mitt modem. Dette fikk jeg beskjed om først da kontaktet dem igjen.Fikk heller ingen melding fra dem at feilen var fikset men ikke fikk kontakt med mitt utstyr. Eneste stedet det står i bedriftmeldinger er at det er ordnet i Moss og Grålum, ikke noe med den byen jeg bor i. Kommer heller ikke inn på mine sider Da jeg spurte om man skal betale for noe som ikke virker fikk jeg ikke nor svar. Betaler hver mnd for dårlig nett,og nå et nett jeg ikke engang får brukt.

Svar fra HomeNet
15.04.2021 10:18
Hei, George Leit å høre at du har dette inntrykket av oss. Jeg forstår at manglende internett hjemme byr på utfordringer knyttet til arbeid. Hvis en montør må ut for å rette feil på linja kan det ta opptil 72 virketimer før feilen er løst. Etter at feilen er løst kan du kreve kompensasjon hos fakturavdelingen ved å ta kontakt med oss på tlf. 38 99 01 00 eller sende oss e-post til [email protected] Vennlig hilsen Fredrik | Home_Net
Bytt.no
"Forferdlig" skrev George om HomeNet

Har du en tilsvarende erfaring med HomeNet?
Gjør som George og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om HomeNet du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Torbjørn L
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Får ikke den signalmengden jeg har betalt for og koster meg dyrt for å få noen til å se på det."
1 syns denne omtalen er nyttig

Dårlig service.Har vært i kontakt med firmaet flere ganger,men koster meg 2500 kr å få noen til å fikse problemene.

Svar fra HomeNet
14.04.2021 10:41
Hei Torbjørn, Det virker som det kan ha skjedd en misforståelse. Kostnaden du viser til er annulleringskostnad. Ved feil på linjen dekker vi feilretting. Du er bare ansvarlig for skade og feil du selv har påført utstyret. Ta gjerne kontakt med oss for å finne en permanent løsning på problemet du opplever. Du kan nå vår teknisk avdeling på telefon 38 99 01 00 eller chat via vår hjemmeside. Vennlig hilsen Håvard | Home_net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"mangelfull"
1 syns denne omtalen er nyttig

ustabilt nett,mye hakking.Har hatt kontakt med kundeservice flere ganger,men svaret er alltid at de ikke kan se at noe er feil ,jeg bor i blokk og de andre har samme problem

Svar fra HomeNet
14.04.2021 10:40
Hei Jarl, Utrolig leit å se at du opplever problemer med nettverkstjenesten. Jeg er ikke kjent med feilen du beskriver, men håper du kontakter oss for et grundig feilsøk slik at vi finner en permanent løsning på problemet. Takk for et ærlig innlegg. Vi ønsker alltid å forbedre oss. Vennlig hilsen Håvard | Home_Net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Meget fornøyd med kundebehandling."
1 syns denne omtalen er nyttig

Fikk installert fiber i 2020. Etter det ble det utrolig dårlig fart og ustabilt nett. Håper noen fikser dette. Jeg kan kke ha det på denne måten.

Svar fra HomeNet
12.04.2021 14:36
Hei Nils, Slik ønsker vi absolutt ikke at vår lynraske fibertjeneste skal oppleves. Vi ønsker selvfølgelig å hjelpe, og oppfordrer deg til å kontakte vår teknisk avdeling når du er hjemme og har utstyret tilgjengelig. Ta gjerne kontakt med oss på telefon 38 99 01 00 eller chat via vår hjemmeside. Vennlig hilsen Håvard | Home_Net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Meget, meget bra til slutt"

Hei! Tidligere siste 14 dager så har leveranse på fiber fra dere gått mye skeis! Og jeg har kjeftet og smelt på dere opp og ned i mente! Jeg ga dere en aller siste sjanse til å levere og få fikset alt! Og den muligheten har dere benyttet godt! I dag har montør vært her og gjort en fantastisk bra jobb! Og internetthastigheten er en drøm! Kudos og stoor klapp på skuldra til HomeNet og deres partnere på installasjon! Dette ble meget bra til slutt og takk for det! Keep it up!!!

Svar fra HomeNet
04.04.2021 15:32
Hei Bengt, Tusen takk for strålende tilbakemelding! Dette setter vi stor pris på :-) Vennlig påskehilsen Fredrik | Home_Net
HomeNet har totalt 829 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR