Meny

HomeNet omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til HomeNet
1,9/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
78
av 88 innen
bredbåndsleverandør
40%
anbefaler
HomeNet

"Utrolig dårlig kundeservice og behjelpelighet ved feil"

Omtale om HomeNet skrevet av Christine for 07.12.2020 11:58

HomeNet har totalt 809 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med HomeNet?
Christine
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Utrolig dårlig kundeservice og behjelpelighet ved feil"

Homenet hadde varslet sanering av linjen vi hadde, men så sendt ut ny mail om at de ikke sanerte den allikevel. Så sanerte de allikevel hele linjen på et mye tidligere tidspunkt enn først varslet, og dette skjedde på en lørdag ettermiddag. Inget nett i en hel helg med 3 barn er ikke veldig ok.. Nå er det mandag med både hjemmekontor og hjemmeskole - og ingen nettforbindelse. Det er alt for dårlig!!

Svar fra HomeNet
08.12.2020 09:33
Hei Christine, Meget leit å se at linjen din ble sanert i forbindelse med avviklingen av kobberlinjene til Telenor. Jeg ikke kjent med saken din, men beklager dersom du har fått motstridende informasjon fra oss. Ta gjerne kontakt med oss på telefon 38 99 01 00, chat via vår hjemmeside eller på mail til [email protected] om du skulle ha noen spørsmål rundt saneringen. Vennlig hilsen Håvard | Home_Net
Bytt.no
"Utrolig dårlig kundeservice og behjelpelighet ved feil" skrev Christine om HomeNet

Har du en tilsvarende erfaring med HomeNet?
Gjør som Christine og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om HomeNet du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Veldig fornøyd"

Hatt Homenet i 4 år og aldri opplevd noen problemer. Stabilt og bra nett. Har vært i kontakt med kundeservice to ganger i løpet av disse årene, og er veldig fornøyd også med det.

Svar fra HomeNet
08.12.2020 09:32
Hei Grete, Utrolig hyggelig å se at tjenesten har vært stabil og god. Vi håper å få levere hos deg de neste 4 årene også, og ser frem til å opprettholde den gode opplevelsen. Ikke nøl med å kontakt oss om det skulle være noe! Vennlig hilsen Håvard | Home_Net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig internettleverandør"
3 syns denne omtalen er nyttig

Har aldri opplevd maken til mer ustabilt nett. Ringer de ukentlig og ingenting skjer. Betaler for 100mbps, men ligger som regel på 5-14mbps...

Svar fra HomeNet
08.12.2020 08:56
Hei Lars, Leit å høre at du opplever problemer med linjen din. Når det kommer til hastighetsmålinger anbefaler vi å ta en titt på denne linken https://www.homenet.no/hastighetstest/. Her finner man masse nyttig informasjon som er grei å vite før man foretar en måling. Vennlig hilsen Ingvild | Home_Net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Elendig responstid på feil med fibernett"
2 syns denne omtalen er nyttig

Fiber nede 2 ganger på samme uke. Uten internett og TV fra mandag kl 12.00 til onsdag 14.00. Så fra fredag kl 18 over helgen. Kundeservice opererer med 3-5 virkedager responstid (tid det tar før de sjekker tilbake til deg) så feil på bredbånd en fredag kveld tar fort mer enn en uke å fikse. Hvis tekniker må inn i leilighet tar det antagelig enda lenger tid. Har på toppen av det nå sittet mer en 20 min i telefonkø for å komme gjennom til kundeservice. Levert hastighet er også langt unna hva man kan forvente-de kommer med alle mulige forklaring på lav levert hastighet. Styr unna HomeNet hvis du har andre alternativer!

Svar fra HomeNet
08.12.2020 08:56
Hei Jar, Takk for ærlig tilbakemelding. Vanlig behandlingstid på innmeldt sak er 1-3 virkedager. Dersom det må sendes ut en montør kan dette ta noe lengre tid. Vi forstår at det er frustrerende å være uten internett, men kan forsikre deg om at saken din vil bli løst så fort som mulig. Vennlig hilsen Ingvild | Home_Net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Helt for jævlig dårlig nett !!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Møkka firma, frekke ansatte !! Tar 2 uker før montør kommer og skal fikser nettet. Hjelper lite at de kommer for det faller ut etter noen dager !! Kundeservice har bare kunnskap om og slå av og på nettet!! Slutt og kommenter innlegg her inne og bruk heller tiden der dere burde bruke den !!! J*** kjeltringer!!

Svar fra HomeNet
08.12.2020 08:54
Hei Åge, Dette hørtes jo ikke bra ut... Det er leit dersom du har en slik oppfatning av vår kundeservice. Vi takker for ærlig tilbakemelding og tar selvfølgelig med oss dette videre. Vennlig hilsen Ingvild | Home_Net
HomeNet har totalt 809 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR