Hastigheten ble bra etter maaange henvendelser. I dag etter omstart er hastigheten 2 og 8 i stedet for 10/40.
Har du en tilsvarende erfaring med HomeNet?
Gjør som Svein B. S og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om HomeNet du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Holder det de lover, alltid god kundeservice, høflige og ordentlige. Bare gode erfaringer!
Beste kundeservice. Raskt og effektivt. Hyggelige ansatte.
Det er ikke god dekning her på Nordkisa, på Lisletta. Det er en veldig minus, synes jeg, fordi slik er det ikke med andre leverandører av nett. Det jeg synes er bra med dere nå, er at man kan ringe dere til et nr. som ikke koster noe. For det var veldig dyrt å kontakte dere på tel nr 07900.
Veldig enkelt og lett å bestille og montere opp. Fikk veldig god hjelp av serviceen.