Meny

HomeNet omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til HomeNet
1,9/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
77
av 88 innen
bredbåndsleverandør
39%
anbefaler
HomeNet

"Raskt og godt fiber"

Omtale om HomeNet skrevet av Thomas S for 31.07.2021 18:09

HomeNet har totalt 830 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med HomeNet?
Thomas S
Kundetilfredshet
"Raskt og godt fiber"

Stabil levereanse, god pris og god kundeservice alt i alt også. Fin ip tv løsning har de også. Hadde fått fem stjerners hvis routerene deres hadde vært bedre.

Svar fra HomeNet
06.08.2021 13:56
Hei Thomas, Godt å høre at du stort sett er fornøyd! Mange takk for flott tilbakemelding, vi setter pris på at du tok deg tiden til å skrive. Vennlig hilsen Maren M | Home_Net
Bytt.no
"Raskt og godt fiber" skrev Thomas S om HomeNet

Har du en tilsvarende erfaring med HomeNet?
Gjør som Thomas S og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om HomeNet du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Styr unna!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg fikk for et og et halvt år siden besøk av en selger fra HomeNet. Han solgte meg fiber med lovnad om at fiber kunne føres inn til huset via luftlinje slik som strømmen min. Dette var essensielt for at jeg ønsket tjenesten da jeg forklarte at det var helt uaktuelt å grave opp asfalten i min innkjørsel. Jeg skrev derfor under på nettbrettet han hadde med. I ettertid krever HomeNet at jeg selv må grave kabelen inn til huset selv om avtalen med selgeren var å få det inn med luft. De begrunner det at det er kun ord mot ord og at i kontrakten står det at huseier selv må få kabelen inn til huset. Da jeg ringer selskapet bekrefter en av kundebehandlerne at det er et kjent problem med at deres selgere lover for mye, men selskapet tar ikke noe ansvar for dette. Jeg føler meg lurt og har klagd selskapet inn for Brukerklagenemda. Avbestillingsavgiften for min avtale er på 9 000 kroner, så jeg må når finne ut hvordan jeg kvitter meg med dette selskapet først som sist. Min anbefaling er et helt klart, STYR UNNA!

Svar fra HomeNet
15.07.2021 12:04
Hei. Jeg tror kanskje å si at det er et kjent problem er litt mye, men den type sak er ikke ukjent for oss. Vi er desverre nødt til å forholde oss til det vi har av skriftlig dokumentasjon for avtalen da det blir umulig for oss å vite hva som stemmer når det ikke er dokumentert noe sted. Vennlig hilsen Roar | Home_Net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Dårlig og ustabilt."

Stort sett bare plaget de årene vi hadde Homenet. Det hele toppa seg da en selger kom på døra uten å presentere seg og forklarte at vi kunne betale 300 for å få konkurranse med Telenor. Da jeg sa jeg ikke forsto resonnementet lo han og kjørte sin vei.

Svar fra HomeNet
15.06.2021 13:20
Hei, Eskil! Jeg kan desverre ikke gi informasjon om kundekortet du har hos oss grunnet juridiske årsaker knyttet til personvern, men dette er noe vi definitivt tar med videre hos oss. Vi beklager så mye for opplevelsen du har hatt med oss, og håper at vi kan kunne imponere deg mer i fremtiden enn hva vi har gjort til nå. Vennlig hilsen Kristina | Home_Net
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Topp kundeservice."
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg mistet internettet, og tok kontakt med kundeservice og snakket med Henrik. Han hjalp meg å sjekke alt, og det viste seg at det var brudd på Telenor sin kabel. Tiltross for elendig med beskjeder i fra Telenor, og stading nye lovnader som ikke ble holdt, så holdt Henrik meg hele tiden oppdattert og ga en top service. At Norge er avhengig av Telenor, er bare å beklage, men Henrik gjorde alt som var mulig for å få ordnet opp isaken og å holde meg underretter. I slike tilfeller tar men til og med internett brudd med et smil.

Svar fra HomeNet
13.06.2021 15:51
Heisann, Stig! Tusen takk for at du tok deg tid til og skrive denne tilbakemeldingen til oss. Vi vil ta denne kommentaren med oss videre, og er utrolig glad for at du hadde en god opplevelse med oss. Ha en fantastisk helg videre! Vennlig hilsen Kristina | Home_Net
Renate W
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Fikk problemer med nettet for snart to uker siden, og ble lovt montør innen 72 timer. Jeg har fortsatt ikke hverken Internett eller TV! Har forsøkt å ringe selv opptil flere ganger, men får kun beskjed om at det purres på montørene. Vurderer sterkt å bytte leverandør, for dette er helt elendig service!!

Svar fra HomeNet
11.06.2021 20:06
Hei, her høres det ut som det kan ha vært noen misforståelser. Dersom du melder inn en feil til oss som ikke blir løst av den du er i kontakt med første gang, så lages det en sak på feilen. Da skal vår teknisk 2.linje begynne å jobbe med den saken innen 72 timer, altså ikke at det kommer en montør innen 72 timer. Men på den andre siden så er 2 uker noe lenge å vente på montør, jeg ville anbefalt deg å kontakte oss igjen slik at vi da kan får sjekket opp i hvorfor dette tar så lang tid. Eller få tatt yttligere skritt for å passe på at saken bli behandlet dersom det ikke er noe god grunn til at det tar den tiden det har tatt. Vennlig hilsen Roar | Home_Net
HomeNet har totalt 830 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR