Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
HomeNet
1.6
986 verifiserte omtaler
Homenet er nå GlobalConnect
For mer informasjon om GlobalConnect kan du gå til GlobalConnect sin profil på Bytt.no.

HomeNet omtaler og erfaringer

Ingen trend

HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

1.6
Dårlig
986 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
-
IKKE NOK OMTALER
HomeNet trenger minimum 10 omtaler.
35%
Middels
35% anbefaler HomeNet
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 986 omtaler om HomeNet

FILTRER OMTALER
238
84
41
72
551
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om HomeNet
HomeNet har 986 verifiserte omtaler på Bytt.no

Raskt og godt fiber

Omtale av  Thomas S

Stabil levereanse, god pris og god kundeservice alt i alt også. Fin ip tv løsning har de også. Hadde fått fem stjerners hvis routerene deres hadde vært bedre.

Svar fra HomeNet
06.08.2021 13:56

Hei Thomas, Godt å høre at du stort sett er fornøyd! Mange takk for flott tilbakemelding, vi setter pris på at du tok deg tiden til å skrive. Vennlig hilsen Maren M | Home_Net

Nyttig (0)

Styr unna!

Omtale av  Tor

Jeg fikk for et og et halvt år siden besøk av en selger fra HomeNet. Han solgte meg fiber med lovnad om at fiber kunne føres inn til huset via luftlinje slik som strømmen min. Dette var essensielt for at jeg ønsket tjenesten da jeg forklarte at det var helt uaktuelt å grave opp asfalten i min innkjørsel. Jeg skrev derfor under på nettbrettet han hadde med. I ettertid krever HomeNet at jeg selv må grave kabelen inn til huset selv om avtalen med selgeren var å få det inn med luft. De begrunner det at det er kun ord mot ord og at i kontrakten står det at huseier selv må få kabelen inn til huset. Da jeg ringer selskapet bekrefter en av kundebehandlerne at det er et kjent problem med at deres selgere lover for mye, men selskapet tar ikke noe ansvar for dette. Jeg føler meg lurt og har klagd selskapet inn for Brukerklagenemda. Avbestillingsavgiften for min avtale er på 9 000 kroner, så jeg må når finne ut hvordan jeg kvitter meg med dette selskapet først som sist. Min anbefaling er et helt klart, STYR UNNA!

Svar fra HomeNet
15.07.2021 12:04

Hei. Jeg tror kanskje å si at det er et kjent problem er litt mye, men den type sak er ikke ukjent for oss. Vi er desverre nødt til å forholde oss til det vi har av skriftlig dokumentasjon for avtalen da det blir umulig for oss å vite hva som stemmer når det ikke er dokumentert noe sted. Vennlig hilsen Roar | Home_Net

Nyttig (2)

Dårlig og ustabilt.

Omtale av  Eskil

Stort sett bare plaget de årene vi hadde Homenet. Det hele toppa seg da en selger kom på døra uten å presentere seg og forklarte at vi kunne betale 300 for å få konkurranse med Telenor. Da jeg sa jeg ikke forsto resonnementet lo han og kjørte sin vei.

Svar fra HomeNet
15.06.2021 13:20

Hei, Eskil! Jeg kan desverre ikke gi informasjon om kundekortet du har hos oss grunnet juridiske årsaker knyttet til personvern, men dette er noe vi definitivt tar med videre hos oss. Vi beklager så mye for opplevelsen du har hatt med oss, og håper at vi kan kunne imponere deg mer i fremtiden enn hva vi har gjort til nå. Vennlig hilsen Kristina | Home_Net

Nyttig (0)

Topp kundeservice.

Omtale av  Stig H

Jeg mistet internettet, og tok kontakt med kundeservice og snakket med Henrik. Han hjalp meg å sjekke alt, og det viste seg at det var brudd på Telenor sin kabel. Tiltross for elendig med beskjeder i fra Telenor, og stading nye lovnader som ikke ble holdt, så holdt Henrik meg hele tiden oppdattert og ga en top service. At Norge er avhengig av Telenor, er bare å beklage, men Henrik gjorde alt som var mulig for å få ordnet opp isaken og å holde meg underretter. I slike tilfeller tar men til og med internett brudd med et smil.

Svar fra HomeNet
13.06.2021 15:51

Heisann, Stig! Tusen takk for at du tok deg tid til og skrive denne tilbakemeldingen til oss. Vi vil ta denne kommentaren med oss videre, og er utrolig glad for at du hadde en god opplevelse med oss. Ha en fantastisk helg videre! Vennlig hilsen Kristina | Home_Net

Nyttig (1)

Dårlig kundeservice

Omtale av  Renate W

Fikk problemer med nettet for snart to uker siden, og ble lovt montør innen 72 timer. Jeg har fortsatt ikke hverken Internett eller TV! Har forsøkt å ringe selv opptil flere ganger, men får kun beskjed om at det purres på montørene. Vurderer sterkt å bytte leverandør, for dette er helt elendig service!!

Svar fra HomeNet
11.06.2021 20:06

Hei, her høres det ut som det kan ha vært noen misforståelser. Dersom du melder inn en feil til oss som ikke blir løst av den du er i kontakt med første gang, så lages det en sak på feilen. Da skal vår teknisk 2.linje begynne å jobbe med den saken innen 72 timer, altså ikke at det kommer en montør innen 72 timer. Men på den andre siden så er 2 uker noe lenge å vente på montør, jeg ville anbefalt deg å kontakte oss igjen slik at vi da kan får sjekket opp i hvorfor dette tar så lang tid. Eller få tatt yttligere skritt for å passe på at saken bli behandlet dersom det ikke er noe god grunn til at det tar den tiden det har tatt. Vennlig hilsen Roar | Home_Net

Nyttig (2)
Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Elendig kundeservice og skadeverk ved innstallering.

Omtale av  Misfornøyd

Etter å ha fått innstallert Homenet gjennom borettslaget sitter vi igjen med ødelagte lister, og et stort hull i veggen, og det etter at vi selv måtte borre hull for dem da de ikke klarte. Homenet henviser til deres innleide montør, som vi aldri heller har hørt noe fra for å få reparert skaden, og en mnd etter er det fremdeles ikke reparert. Hverken kundeservice eller lederen for kundesenteret svarer oss. Vi tar saken til Forbrukerrådet. Hold dere langt unna dette selskapet! Det er helt elendig!!

Svar fra HomeNet
09.06.2021 08:24

Hei, dette høres ikke helt bra ut. Det kan stemme at en sak sendes til vår underlevrandør dersom det er de som må rette opp i eventuelle feil de har gjort, men dersom du ikke hører fra de skal vi kunne purre opp saken for deg. Det høres også veldig rart at du ikke får noe svar fra oss dersom du kontakter oss. Nå vet jeg ikke hvordan din sak ligger ann, og detalijer rundt den, men dersom du ikke får svar fra oss ville jeg kontaktet oss igjen. Du kan sende oss bilder av skaden du skriver om på mail til: [email protected] Så kan vi få sett på saken. Vennlig hilsen Roar | Home_Net

Nyttig (0)

Totalt fraværende kundeservice

Omtale av  Uavhengig

Ikke opplevd oppgitt fart og solgt inn med ingen binding på telefon, noe som viser seg å være feil. Styr unna!

Svar fra HomeNet
10.06.2021 09:27

Hei, Leit å høre at du har denne oppfatningen av oss. Dersom du mener du har mottatt et annet produkt enn det som ble solgt inn er du velkommen til å ta kontakt med oss direkte slik at vi får sjekket det nærmere. Vennlig hilsen Ingvild | Home_Net

Nyttig (0)
HomeNet har 986 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til HomeNet mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR