Meny

HomeNet omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til HomeNet
1,9/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
77
av 88 innen
bredbåndsleverandør
39%
anbefaler
HomeNet

"Elendig kundeservice og skadeverk ved innstallering."

Omtale om HomeNet skrevet av Misfornøyd for 07.06.2021 13:35

HomeNet har totalt 837 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med HomeNet?
Misfornøyd
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kundeservice og skadeverk ved innstallering."

Etter å ha fått innstallert Homenet gjennom borettslaget sitter vi igjen med ødelagte lister, og et stort hull i veggen, og det etter at vi selv måtte borre hull for dem da de ikke klarte. Homenet henviser til deres innleide montør, som vi aldri heller har hørt noe fra for å få reparert skaden, og en mnd etter er det fremdeles ikke reparert. Hverken kundeservice eller lederen for kundesenteret svarer oss. Vi tar saken til Forbrukerrådet. Hold dere langt unna dette selskapet! Det er helt elendig!!

Svar fra HomeNet
09.06.2021 08:24
Hei, dette høres ikke helt bra ut. Det kan stemme at en sak sendes til vår underlevrandør dersom det er de som må rette opp i eventuelle feil de har gjort, men dersom du ikke hører fra de skal vi kunne purre opp saken for deg. Det høres også veldig rart at du ikke får noe svar fra oss dersom du kontakter oss. Nå vet jeg ikke hvordan din sak ligger ann, og detalijer rundt den, men dersom du ikke får svar fra oss ville jeg kontaktet oss igjen. Du kan sende oss bilder av skaden du skriver om på mail til: [email protected] Så kan vi få sett på saken. Vennlig hilsen Roar | Home_Net
Bytt.no
"Elendig kundeservice og skadeverk ved innstallering." skrev Misfornøyd om HomeNet

Har du en tilsvarende erfaring med HomeNet?
Gjør som Misfornøyd og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om HomeNet du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Uavhengig
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Totalt fraværende kundeservice"

Ikke opplevd oppgitt fart og solgt inn med ingen binding på telefon, noe som viser seg å være feil. Styr unna!

Svar fra HomeNet
10.06.2021 09:27
Hei, Leit å høre at du har denne oppfatningen av oss. Dersom du mener du har mottatt et annet produkt enn det som ble solgt inn er du velkommen til å ta kontakt med oss direkte slik at vi får sjekket det nærmere. Vennlig hilsen Ingvild | Home_Net
Trond J. J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Helt topp!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Veldig fornøyd med fibernett fra Homenet. Alt fungerer helt topp.

Svar fra HomeNet
07.06.2021 20:05
Hei, Trond. Tusen takk for din tilbakemelding, dette setter vi utrolig pris på :-) Ha en fin dag videre! Vennlig hilsen Kristina | Home_Net
Kristina
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Ustabil"

Den er relativt billig i sammenlign med andre og når den fungerer, den fungere veldig bra (dette også fordi vi har 1000MB og en gaming lynrask router). Men, den er alt for ofte ustabil. I noen dager faller nettet helt av for noen sekunder, nok for å kaste deg ut fra et virtuell møte eller samtale. Det som er mest irritabel er at noen ganger er nettet ned flere timer. Det står ingenting i driftsmeldinger på HomeNet siden, og vi får heller meldinger på tlf om at noe er feil, eller at det blir jobb utført i område eller lignende. Når det gjelder andre ting da vi måtte ta kontakt med kundeservisen, fikk vi forskjellige svar til samme problem. Vi bytter...

Svar fra HomeNet
18.05.2021 18:57
Hei, det er synd at du har fått en slik opplevelse. Ettersom jeg ikke finner ditt kundebildet basert på infoen her så kan jeg ikke uttale meg om saken, det stemmer nok til en viss grad at man kan få forskjellig svar fra oss da selvom alle våre kundebehandlere følger samme mal på hvordan ulike problemer skal løses, sitter vi på ulik kunnnskap og erfaring. Saker som ikke blir løst når du er i kontakt med oss meldes da videre til vår teknisk 2.linje, om dette ikke er gjort hos deg anbefaler jeg at du kontakter oss igjen, da man ikke skal oppleve de problemene du beskriver her. Vennlig hilsen Roar | Home_Net
Christina
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Svindleri fra A til Å."
3 syns denne omtalen er nyttig

De sendte en ung gutt på dørene i nabolaget før å få underskrifter hvis man var interissert i bredbånd i nabolaget. Plutselig viser det seg at det er en bindende påmelding. Gutten fra homenet lyger oss rett opp i fjeset. Når de siden lover at installasjonen skal vare i box i uke 20, i 2020. Nå er vi i mai 2021 og fortsatt ikke noe installering, da vi gir beskjed om at vi ikke ønsker dem lenger på grunn av at de ikke holdt fristene sine påstår de at de ikke kan kansellere avtalen. De har ikke heller en faktura avdelingen du kan ringe (de svarer KUN på mail). Useriøsere firma får man lete etter. Dessverre er min erfaring med homenet meget dårlig.

Svar fra HomeNet
14.05.2021 14:56
Hei, Christina! Vi beklager for opplevelsen du har hatt med oss så langt. Jeg har desverre ikke din kundeinformasjon foran meg, men vil gjerne at du kontakter oss på telefon 38 99 01 00 og velger tastevalg 3 for vår fakturaavdeling som er åpent fra kl 08-16 mandag til fredag. Dette høres ikke riktig ut, så vi vil gjerne ha mulighet til og skape en dialog så vi kan komme frem til en løsning. Vennlig hilsen Kristina | Home_Net
HomeNet har totalt 837 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR