Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
HomeNet
1.6
986 verifiserte omtaler
Homenet er nå GlobalConnect
For mer informasjon om GlobalConnect kan du gå til GlobalConnect sin profil på Bytt.no.

HomeNet omtaler og erfaringer

Ingen trend

HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

1.6
Dårlig
986 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
-
IKKE NOK OMTALER
HomeNet trenger minimum 10 omtaler.
35%
Middels
35% anbefaler HomeNet
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 986 omtaler om HomeNet

FILTRER OMTALER
238
84
41
72
551
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om HomeNet
HomeNet har 986 verifiserte omtaler på Bytt.no

Vanskelig å få tak i kundeservice

Omtale av  Arvid N

Blir ikke tatt på alvor når man sier at utstyret deres er defekt. Nett tilgangen var mildt sakt elendig. Målte nettet og haar egentlig bestilt 500/500 har på det beste hatt 200/200

Svar fra HomeNet
18.11.2022 19:58

Hei, Må bare beklage for problemene du har opplevd her. Jeg har desverre ikke nok informasjon til og se på din henvendelsen men vil gjerne at du tar kontakt med oss på telefon 38 99 01 00 eller via vår chatløsning på www.homenet.no så vi kan hjelpe deg videre med din henvendelse. Vennlig hilsen Jonas | Home_Net

Nyttig (2)

Helt hårreisende dårlig

Omtale av  Kristoffer

Jeg skulle inderlig ønske jeg hadde lest på denne siden før, men som mange andre fikk jeg besøk av en hyggelig selger i sommer. Alt hørtes flott ut, og de ville komme tilbake hvis de fikk mange nok til at de skulle legge fiber her. Og plutselig graver de i gata, en helt annen rute enn forespeilet og vi som bor i området må på kort varsel grave laaaange strekk på egenhånd, mens de maser og truer med å begynne å fakturere hvert øyeblikk. Ingen av oss har fått fiberkartet på mail slik de lovet, og kundeservice er både frekke og ekstremt lite hjelpsomme.

Svar fra HomeNet
16.11.2022 09:29

Hei! Må virkelig bare beklage opplevelsen du har hatt her. Jeg har desverre ikke nok informasjon til og se på din henvendelsen men vil gjerne at du tar kontakt med oss på telefon 38 99 01 00 eller via vår chatløsning på www.homenet.no så vi kan hjelpe deg videre med din henvendelse. Vennlig hilsen Kristoffer | Home_Net

Nyttig (3)

Jeg er ikke engang kunde, likevel vil de ha 9000 av meg.

Omtale av  Gaute Ø

Var så dum at jeg signerte en avtale senvinteren 21. Sendte inn angrerett skjema, og fikk bekreftet dette innen to uker. Nå - er jeg plutselig likevel en kunde, som har sagt opp for sent! Desverre har jeg både annen mail og pc, nå 1,5 år etterpå. Så nå må jeg prøve å få gjenopprettet... Lurer på om HomeNet er hacket, siden de ikke har informasjon om dette, eller om det rett og slett er godt, gammeldags bondefangeri?

Svar fra HomeNet
16.11.2022 09:29

Hei, På grunn av personvern har vi ikke anledning til å uttale oss om kundesaker på en offentlig kanal. Dersom du har spørsmål knyttet til faktura er det ønskelig at du kontakter oss via telefon eller chat. Vennlig Hilsen Ingvild | HomeNet

Nyttig (2)

IKKE BYTT TIL HOME NET !!!!!!

Omtale av  Nicklas

Det kommer en dørselger og lover deg at du får "samme nett" som før men kun en annen faktura, som er billigere. Du gjør kanskje som meg og spør om det er angrerett på det og da svarer de "ja absolutt" men vet ikke hvor lenge den gjelder. Men legger til at "det burde ikke være nødvendig uansett fordi du får jo tross alt "samme nett". Ukene går etter ordre bekreftelsen er mottatt på e-post. Og så fort du får nettet (ukesvis etter bekreftelsen) så får du packetloss og latency på det dobbelte. GODT JEG HAR ANGRERETT TENKTE JEG. Men neida, det er kun 2 uker etter ordrebekreftelse. Jeg tror de konkret venter med å koble folk på til angrefristen går ut. Nå må jeg bruke masse tid på FORBRUKERRÅDET for å gå tilbake til det gamle nettet (Telenor bredband) Dette er faktisk i svindel i stor grad. Håper folk som sliter med det samme går til Forbrukerrådet så de kan holde ett øye med Home_Net

Svar fra HomeNet
15.11.2022 11:13

Hei! Må bare beklage opplevelsen du har hatt her. Jeg har desverre ikke nok informasjon til og se på din henvendelsen men vil gjerne at du tar kontakt med oss på telefon 38 99 01 00 eller via vår chatløsning på www.homenet.no så vi kan hjelpe deg videre med din henvendelse. Vennlig hilsen Jonas | Home_Net

Nyttig (2)

Måtte bare gi opp, klarte aldri å skaffe internett

Omtale av  Olav

Ventet i to mnd på å få internett, de klarte ikke få rett by de skulle levere på engang

Svar fra HomeNet
14.11.2022 12:01

Hei! Vi beklager opplevelsen du har hatt her! Jeg har desverre ikke nok informasjon til og se på din henvendelsen din men vil gjerne at du tar kontakt med oss på telefon 38 99 01 00 eller via vår chatløsning på www.homenet.no så vi kan hjelpe deg videre med din henvendelse. Vennlig hilsen Jonas | Home_Net

Nyttig (0)
Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Ventet i to måneder på kansellasjon

Omtale av  Jepper

Bestilte fiber via telefon, ventet tre uker - ringte for å høre når det kommer og fikk vite at det ikke var registert noen bestilling på min adresse. Bestilte på nytt, passet på at jeg fikk verifikasjoner på epost og sms, alt var på stell. Ringte etter fire uker for å finne ut om jeg måtte grave noe selv, det må jeg sannelig! Ikkeno' problem; jeg har spade. De skal sende kart med hvor på epost. Får ikke kart på epost, ringer dem etter en uke for å få det, det skal bli sendt nå. Fem dager etterpå får jeg kansellering fordi de ikke har grunnrettsavtale. Jeg har ventet på fiber siden September. En annen (mye eldre) HomeNet-Horror story; Bodde i Alnagata i Oslo og hadde HomeNet. Vi mistet Internett (!?) en dag - jeg passer på at det ikke er hos meg (utdanna nettverksadmin fra back in the day) før jeg ringer inn feilen. Jeg og de to jeg bor med ringte dem ofte, de var ganske sikre på at feilen var inne hos oss. Jeg vet fakta fanden at den ikke er det. Det går *en måned* med frem og tilbake på telefon. Jeg skrev til dem at det virkelig var helt forjævlig å ikke ha nett så lenge, jeg hadde begynt å bli kjent med de jeg bor med fordi vi ikke hadde nett! Grøss! De sender endelig en tekniker. Jeg kødder ikke; det var en CAT 6 (en Internett) som hadde falt ut av et skap i kjelleren kun de hadde nøkkel til.. Jeg kan ikke fordra HomeNet.

Nyttig (1)

Elendig Kundeservice

Omtale av  J

Var en relativ fornøyd NextGenTel fiber kunde inntill en selger kom på døra med ett ganske bra tilbud. Vi kunne få samme hastighet som i dag, billigere, og med en splitters ny mesh wifi ruter! Gratis! Ruteren klarte de å levere i allefall… Jeg er nå på dag 4 som Homenet kunde og kan ikke si noe om hvor bra nett det er hos dem fordi jeg venter FORTSATT på en tekniker å komme å ordne. De klarer ikke å sende meg status meldinger over sms. De er helt uintresserte, på grense till frekk og ikke noe særlig hyggelig når jeg ringer og. Uansett hvor bra nettet er hos Homenet, jeg bare gidder ikke dette elendig kundeservice. Jeg har bedt nå at avtale heves.

Svar fra HomeNet
07.11.2022 12:35

Hei! Vi beklager på det sterkeste opplevelsen du har hatt med oss så langt. Jeg har desverre ikke nok informasjon til og se på din henvendelsen din men vil gjerne at du tar kontakt med oss på telefon 38 99 01 00 eller via vår chatløsning på www.homenet.no så vi kan hjelpe deg videre med din henvendelse. Vi håper vi kan imponere deg mer i fremtiden enn hva vi har gjort til nå. Vennlig hilsen Kristina | Home_Net

Nyttig (0)
HomeNet har 986 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til HomeNet mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR