Vi ble lurt til undertegne ett skriv på at vi var innterresert i fiber nett, ifølge person som var hos oss var det kun for å registrere hvor mange som var innterresert i vårt område. I dag fikk vi 2 fakt på 2x 9000. Vi ble oppringt for norn uker siden av selger fra Homenet og oppgordrett til å bestille. Jeg fortalte at dette ikke var aktuelt for oss. Vi har spurt om kopi av vår bestilling men ikke mottat denne fra homenet.

Har du en tilsvarende erfaring med HomeNet?
Gjør som Sven og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om HomeNet du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Kunne sikkert skrevet en bok med negative tilbakemeldinger men velger heller å stille ett spørsmål til HomeNet? Syns dere det er normalt og god kundeservice å måtte vente over 10 uker får å få tilkobling av fiber når dere lovde at det skulle være oppe å gå mellom 6-8 uker?

Ingen IPv6, der med kan jeg ikke bruke SSH for å logge meg på enhver maskin i Home_Net-nettverket hos min mor. Vanskelig med fjernstøtte da. Får heller ikke til "IP-forwarding" for å koble meg til en spesifikk maskin på nettverket.

Stabil levereanse, god pris og god kundeservice alt i alt også. Fin ip tv løsning har de også. Hadde fått fem stjerners hvis routerene deres hadde vært bedre.

Jeg fikk for et og et halvt år siden besøk av en selger fra HomeNet. Han solgte meg fiber med lovnad om at fiber kunne føres inn til huset via luftlinje slik som strømmen min. Dette var essensielt for at jeg ønsket tjenesten da jeg forklarte at det var helt uaktuelt å grave opp asfalten i min innkjørsel. Jeg skrev derfor under på nettbrettet han hadde med. I ettertid krever HomeNet at jeg selv må grave kabelen inn til huset selv om avtalen med selgeren var å få det inn med luft. De begrunner det at det er kun ord mot ord og at i kontrakten står det at huseier selv må få kabelen inn til huset. Da jeg ringer selskapet bekrefter en av kundebehandlerne at det er et kjent problem med at deres selgere lover for mye, men selskapet tar ikke noe ansvar for dette. Jeg føler meg lurt og har klagd selskapet inn for Brukerklagenemda. Avbestillingsavgiften for min avtale er på 9 000 kroner, så jeg må når finne ut hvordan jeg kvitter meg med dette selskapet først som sist. Min anbefaling er et helt klart, STYR UNNA!
