Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
HomeNet
1.6
986 verifiserte omtaler
Homenet er nå GlobalConnect
For mer informasjon om GlobalConnect kan du gå til GlobalConnect sin profil på Bytt.no.

HomeNet omtaler og erfaringer

Ingen trend

HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

1.6
Dårlig
986 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
-
IKKE NOK OMTALER
HomeNet trenger minimum 10 omtaler.
35%
Middels
35% anbefaler HomeNet
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 986 omtaler om HomeNet

FILTRER OMTALER
238
84
41
72
551
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om HomeNet
HomeNet har 986 verifiserte omtaler på Bytt.no

Fiber

Omtale av  Uno

Har hatt internett fra homenet i drøye 2 år nå og har fungert sånn nogenlunde greit , men prisene har jo fløyet i været det siste året . for en stund tilbake fikk jeg en forespørsel om de kunne få lov til å legge en fiber kabel gjennom min gård, noe jeg selvsagt sa ja til . Å dette er det siste jeg har hørt fra homenet . Alle naboen min nå er koblet opp mot dette fiber nettet nå , men selvsagt ikke jeg . Ikke har jeg blitt forspurt om å koble meg på det heller . Tydligvis er jaget etter å få ny kunder er mye mer i fokus enn å ta vare på allerede betalende kunder . Tjener sikkert mer på meg med vanlig internett. Både mail addressa mi har de og også et mobil nummer . men er nok ikke noe vits for de å bruke energi på sine "sikre" kunder ! Dette er min Erfaring med homenet .

Svar fra HomeNet
08.11.2021 17:45

Hei, Ta gjerne kontakt med vår abonnementsavdeling slik at de får sjekket om det er mulig å levere fiber til din adresse. De kan også sjekke om det er mulig å gi deg en kampanjepris på abonnementet du allerede har. Vennlig hilsen Ingvild | HomeNet

Nyttig (2)

Fire måneder og montøren dukket ikke opp

Omtale av  Adel A. K

Orderebekreftelse fra 08.07.2021. Fikk utstyr (modem) fra Homenet den 26.10.2021. I denne periode fikk to fakturaer til tross for at kobbernettet er sanert. Det betyr at sender fakuraer via Arvato for ingen ting. Montøren dukket ikke opp for å se at kobbernettet er sanert.

Svar fra HomeNet
29.10.2021 11:15

Hei Adel! Vi beklager for opplevelsen du har hatt med oss. Jeg kan desverre ikke finne deg i kunde system! Dette vil vi veldig gjerne finne en løsning på. vennligst kontakt oss på telefon 38 99 01 00 eller send en epost til [email protected] så vi kan få behandlet din henvendelse videre. Mvh Mohammed | Home_Net

Nyttig (2)

1/5 fordi 0.1/10 ikke er en mulighet.

Omtale av  Kjell T

Ren svindel fra start til ende. Svever igang nye bindingstiden som de ønsker når de ønsker, og er basically satt opp for at folk som ikke er kredittverdig skal melkes så hardt de kan. En månedsregning på 500 i en periode jeg ikke kunne betale står nå og ser ut som snart 10 store. Styr unna, de leverer ingenting som andre ikke gjør bedre.

Svar fra HomeNet
28.10.2021 14:44

Hei Kjell! Vi beklager for opplevelsen du har hatt med oss. Jeg har desverre ikke nok informasjon for å kunne finne deg i vår kunde database, vennligst kontakt oss på telefon 38 99 01 00 eller send en epost til [email protected] så vi kan få behandlet din henvendelse videre. Mvh Mohammed | Home_Net

Nyttig (2)

Stadig økte priser, fra 599,- i 2020 til nå 799,-

Omtale av  Ols

Prisene øker stadig og er veldig spent på når de stopper. Har også vært en del større utfall uten at man får noen form for kompensasjon for dette. Vurderer sterkt å gå tilbake til Telenor igjen. Har i alle fall Alltid på Nett - garanti og stabilt nett.

Svar fra HomeNet
21.10.2021 17:17

Hei! Vi beklager for opplevelsen du har hatt med oss så langt og dette vil vi veldig gjerne finne en løsning på. vennligst kontakt oss på telefon 38 99 01 00 eller send en epost til [email protected] så vi kan få behandlet din henvendelse videre. Vennlig hilsen Kristina | Home_Net

Nyttig (2)

Dårlig internett/tv i 5 år.

Omtale av  Julius

På Åneby i Nittedal så har det vært katastrofalt dårlig nett og tv i 5 år. Det er faktisk så dårlig at jeg begynner å mistenke at de er dårlig med vilje. Da er det ille ass..

Svar fra HomeNet
21.10.2021 17:17

Hei, Julius! Vi beklager for opplevelsen du har hatt med oss så langt, og dette vil vi veldig gjerne finne en løsning på. Om våre kunder sliter med tjenesten vi leverer vil vi veldig gjerne at de kontakter oss på telefon 38 99 01 00 så vi kan gå igjennom et feilsøk for å mappere ut hvor problemet kan ligge. Vi håper vi kan imponere deg mer i fremtiden enn hva vi har gjort til nå. Vennlig hilsen Kristina | Home_Net

Nyttig (2)
Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Dårligst service jeg har hatt !

Omtale av  Saowinee V

Jeg ringte og spurte om hjelp mange ganger og måtte snakke med 3-4 forskjellige personer per gang og fikk ikke noe hjelp, men jeg fikk inkassovarsel og ikke noen faktura før det !

Svar fra HomeNet
21.10.2021 11:11

Hei, dette høres ikke helt bra ut. Det burde ofte ikke være behov for å sette deg over mer enn 1 gang. Når det kommer til fakturaen du skriver om så kan jeg ikke gjøre noe med mindre du tar kontakt med oss. Det er bare å ta kontakt igjen så skal vi få sett på saken. Vennlig hilsen Roar | Home_Net

Nyttig (2)

forferdeling

Omtale av  Missfornøyd K

Jeg har ventet på nett nå i 10 uker, det er over 2 månder!! Dere skriver på deres nettside at "Gode nettforbindelser er nødvendig i et moderne samfunn." Har purra på dere lenge og får samme beskjed "blablabla pga corona og stor pågang tar det noe lengere tid, men vi har purret på entreprenør for deg, du hører fra oss eller entreprenør". Man tror da at home net tar ansvar. Men det gjør de ikke. Ukene går, og du hører ikke fra homenet eller leverandør. Det hjelper ikke å love god service, når dere ikke lever opp til det. skikkkelig uprofft. Virker som dere tar flere oppdrag, enn det dere klarer å levere. Markedføringssjef må virkelig skrive om det dere skriver på nettsidene. Ser det er mange kunder som opplever det samme. Rart dere ikke prøver å gjøre noe med det. Dere mister mange kunder med slik kundebehandling.

Svar fra HomeNet
12.10.2021 15:53

Hei. Først og fremst må jeg bare beklage for opplevelsen du har hatt med oss. På grunn av mangel av tilstrekkelig informasjon kan jeg dessverre ikke finne ditt kundebilde for å sjekke hva som har skjedd her. Gjerne ta kontakt med oss direkte på chat eller telefon 38990100 sik at vi får sjekket opp i dette. Vennlig hilsen Vilde | Home_Net

Nyttig (2)
HomeNet har 986 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til HomeNet mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR